Ištiesėme pagalbos ranką „UNICEF Lietuva“ organizacijai
„Sunkiu COVID-19 pandemijos laikotarpiu nevyriausybinėms organizacijoms nelengva rengti fizines veiklas, telkiant visuomenės paramą geriems darbams daryti – „Future of Advertising“ (FAD) komanda efektyviai mums padėjo skaitmeniniais kanalais kviestis geradarius prisidėti, gelbstint pavojuose ir krizėse atsidūrusius vaikus. Specialistams esame dėkingi.“ – Jungtinių Tautų vaikų fondo (UNICEF) Lietuvos nacionalinio komiteto vykdantysis direktorius Vaidotas Ilgius. Internetinė erdvė pandeminiu laikotarpiu tapo viena iš pagrindinių informacijos sklaidos priemonių verslui. Nevyriausybinėms organizacijoms viešintis internete, pasitelkiant skaitmeninės rinkodaros priemones tapo dar didesnis iššūkis. Ne išimtis ir UNICEF Lietuvos nacionalinis komitetas, kuris susidūrė su socialinių tinklų „Facebook“ ir „Youtube“ reklamos iššūkiais. „UNICEF Lietuva reklamos sklaida socialiniame tinkle „Facebook“ buvo apribota. Minint UNICEF 75-uosius veiklos metus, buvo numatytas LRT laidų ciklas, tačiau šių laidų anonsų „Facebook“ reklaminės kampanijos buvo …
Skaityti toliauIštiesėme pagalbos ranką „UNICEF Lietuva“ organizacijai