Blog

Facebook Pixel / Meta Pixel- kas tai?

Facebook pixel / Meta pixel

„Meta Pixel“ (anksčiau dar žinoma kaip „Facebook Pixel“ arba „Pixel FB“) yra analitinė įrankio dalis, kurią įtraukiate į savo internetinės svetainės ar elektroninės parduotuvės programinį kodą. Šis socialinių tinklų analitinis įrankis yra ypatingai naudingas įmonėms, vykdančioms reklamines kampanijas „Facebook“ ir „Instagram“ platformose, nes jis leidžia sekti vartotojų veiksmus jūsų svetainėje ir surinkti duomenis, kurie gali būti naudojami reklamos kampanijoms optimizuoti. Kuo skiriasi Facebook Pixel nuo Meta Pixel? „Meta Pixel“ yra tiesiog naujesnė „Facebook Pixel“ versija. Pagrindinis skirtumas tarp šių dviejų įrankių yra gana menkas – tai iš esmės tik jų pavadinimas ir prekės ženklo plėtra. Keičiant pavadinimą į „Meta“, atsispindi bendrovės „Facebook“ orientacija į platesnį savo produktų ir paslaugų spektrą, įtraukiant ne tik „Facebook“, bet ir kitas platformas įsigytas, pvz., …

Skaityti toliauFacebook Pixel / Meta Pixel- kas tai?

Kaip padidinti pardavimus internete?

Pardavimų skatinimo planas

Kaip padidinti pardavimus internete? Tai itin dažnai kylantis klausimas el. parduotuvių savininkams. Visas šio straipsnio turinys ir patarimai skirti jau esamam verslui internete. Todėl verslo startuoliams, kurie tikisi rasti greitų uždarbio būtų internete – teks nusivilti. Jau gyvuojančiam verslui internete dažnai yra lengviau padidinti pardavimus dėl keleto pagrindinių priežasčių, kurios susijusios su prekės ženklo žinomumu, klientų bazės, duomenų apie klientų elgseną turėjimu, ir verslo operacijų stabilumu. Dar kitaip tariant, esamas verslas dažniausiai jau turi apyvartinių lėšų, kurias gali investuoti į pardavimų didinimą ir turi sukaupęs statistinius duomenis, kurios gali panaudoti skatinant pardavimus. Kodėl pardavimų didinimas įmonėje su patirtimi yra lengvesnis? Verslui, kuri veiklą vykdo jau ne pirmi metai, pardavimų didinimas įmonėje yra gerokai lengvesni iššūkis dėl šių priežasčių: Prekės ženklo …

Skaityti toliauKaip padidinti pardavimus internete?

Skaitmeninė rinkodara – tai internetinis marketingas?

Internetinis marketingas, kas tai?

Internetinis marketingas – kas tai? Internetinis marketingas – tai plačiai paplitusi ir svarbi sąvoka šių dienų verslo pasaulyje, kurią dažniausiai galima sutikti mokymo įstaigų (kolegijų, universitetų), vadovėliuose. Praktikoje (verslo lygmenyje), internetinis marketingas dažnai suprantamas kaip tiesiog internetinė reklama arba skaitmeninė rinkodara, tačiau iš tikrųjų tai yra daug daugiau nei vien reklamos priemonės. Marketingo mokslo ekspertai ir skaitmeninės rinkodaros specialistai atkreipia dėmesį į svarbų skirtumą tarp rinkodaros ir marketingo, nors tai paprastam vartotojui kartais gali būti sunkiai suprantama. Teoriškai, marketingas yra platesnė sąvoka, apimanti visus procesus nuo prekės ar paslaugos kūrimo iki jos pardavimo ir palaikymo, o rinkodara susijusi tiesiogiai su klientų pritraukimu ir pardavimų skatinimu. Kalbant apie lietuvių kalbą, reklamos specialistai gali teigti, kad „marketingas“ ir „rinkodara“ yra sinonimai, nes …

Skaityti toliauSkaitmeninė rinkodara – tai internetinis marketingas?

Vytautas Mineral SPA kelias į 30x ROAS

UAB „SPA Birštonas“ marketingo vadybininkė Simona Rimšaitė

„Vertinu FAD komandos profesionalumą. Specialistai dirba labai struktūruotai, operatyviai, laiku ir neatidėliodami atlieka darbus. Labai tiksliai reaguoja į pokyčius, pasiūlo optimalius sprendimus, kurie dirbant su „Vytautas Mineral SPA“ prekės ženklu pasiteisina. Prireikus pagalbos, jie įsitraukia 100%, konsultacijų metu sulaukiu labai aiškių įžvalgų bei gaunu konstruktyvius atsakymus.“ – UAB „SPA Birštonas“ marketingo vadybininkė Simona Rimšaitė. Nuo pirmosios pažinties su UAB „SPA Birštonas“ (Vytautas mineral SPA) dienos nekilo abejonių, kad tai bus įdomus ir dinamiškas projektas. SPA namų marketingo skyriaus vadybininkė Simona Rimšaitė pasitiko mus su konkrečiomis idėjomis ir su iš anksto numatytu rinkodaros planu, kuris apėmė keletą skirtingų skaitmeninės rinkodaros kanalų. Vienas jų – „Meta“ (Facebook) socialinis tinklas. Darbas su UAB „SPA Birštonas“ reklama „Meta“ tinkle prasidėjo nuo įmonės „Meta“ verslo …

Skaityti toliauVytautas Mineral SPA kelias į 30x ROAS

Įmonės pertvarkymas ir naujas adresas

Reklamos ateitis, MB

Vasara mūsų agentūrai – pokyčių metas. Didėjant specialistų komandai ir augant klientų ratui vasaros pradžioje persikėlėme į naujas, didesnes patalpas. Nuo šiol skaitmeninės rinkodaros agentūrą „FAD“ rasite J. Žemgulio g. 46, 201 kab. Kviečiame į mūsų naujai įrengtas patalpas nemokamai konsultacijai bei puodeliui kavos. Taip pat keičiasi įmonės juridinis statusas. Įvykdytas individualios įmonės (IĮ) pertvarkymas į mažąją bendriją (MB). Įmonės pavadinimas, kodas ir visi kiti duomenys nepakito. Tikimės, jog šie pokyčiai leis mūsų agentūrai toliau sėkmingai augti išlaikant aukštą paslaugų kokybę.

5-asis gimtadienis: konkurso nugalėtojai

5-asis gimtadienis

Prekės ženklas „FAD“ gyvuoja jau 12 metų, tačiau skaitmeninės rinkodaros agentūra, kaip juridinis asmuo (IĮ „Reklamos ateitis“) kovo 14 d. mini 5-ąjį gimtadienį. Panevėžyje veiklą pradėjusi įmonė, 2019 metais tapo sertifikuotais „Google“ partneriais, 2022 metais įgijo „Facebook“ ir „Instagram“ reklamos žinias patvirtinantį „Meta Certified Digital Marketing Associate“ sertifikatą, aktyviai dalyvauja verslo bendruomenių veikloje. „Visus įmonės veiklos metus jautėme didelį palaikymą iš savo miesto įmonių, nemaža dalis mūsų klientų rinkosi mus dėl to, kad veiklą vykdome Panevėžyje. Dabar, atsidėkodami savo miestui, nusprendėme verslams padėti ir mes – investuosime savo laiką, žinias ir patirtį, padėsime verslams siekti geresnių rezultatų“, – apie idėją pasakojo įmonės vadovas Tomas Morkūnas. Su 5-uoju įmonės gimtadieniu „FAD“ kolektyvą sveikina ir Panevėžio prekybos, pramonės ir amatų rūmai. Panevėžio …

Skaityti toliau5-asis gimtadienis: konkurso nugalėtojai

Kaip pagerinti tinklapio krovimo greitį?

Tinklapio krovimosi greitis

Neretai, kuriant ar atnaujinant tinklapį, atsižvelgiama tik į šiuolaikišką dizainą ir geresnį funkcionalumą, tačiau pamirštama esminė vartotojo patyrimo dalis – tinklapio krovimo greitis. Kad ir kaip gražiai atrodytų Jūsų naujasis tinklapis, jei vartotojui teks ilgai laukti, jis to grožio gali ir nepamatyti. Kas dažniausiai mažina tinklapio krovimo greitį? 1. Tinklapiuose dažnai pamirštama įjungti podėliavimą („kešavimą“). Sukūrus galutinę tinklapio versiją, būtina įjungti jos podėliavimą. Dėka šio funkcionalumo, vartotojui pirmą kartą įėjus į tinklapį, jo turinys išsaugomas naršyklėje. Todėl, antrą kartą įėjus į tinklapį, tas pats turinys lankytojui užkraunamas gerokai sparčiau. 2. Naudojamų iliustracijų rezoliucijos gerokai didesnės, nei to reikalauja dizainas. Jei tinklapio dizaine numatyta, kad iliustracija lankytojui bus atvaizduojama, pavyzdžiui, 300 x 300 pikselių dydžiu, tokio dydžio iliustracija ir turėtų būti …

Skaityti toliauKaip pagerinti tinklapio krovimo greitį?

Sėkmingi SEO sprendimai „Avitela“ E-komercijos projektams

UAB Avitelos prekyba Internetinės prekybos vadovas Justas Jasiūnas

„Organinis srautas e-komercijoje yra gan svarbus kanalas, kuris kainuoja pigiau nei mokami kanalai, tačiau prisijaukinti ir suprasti jį yra vienas sudėtingesnių dalykų lyginant su mokamais kanalais. Su Tomu ir jo komanda pavyko sudėlioti visą organinio srauto auginimo planą ir jį nuosekliai įgyvendinti. Gilios Tomo žinios leido išsitaisyti visas spragas, kurios buvo e-komercijoje, taip pat išspręsti kitas technines bėdas, kurios iki tol neleido sėkmingai augti su organiniu srautu. Labai sėkmingai ir per ganėtinai trumpą laiką pasijautė tiek bendras organinio srauto kylimas tiek ir konkrečiose kategorijose teigiami pokyčiai susiję su pozicijomis ir srautu. FAD komanda operatyviai ir aiškiai pateikia viską ko reikia vystant e-komercijos SEO optimizaciją. Džiaugiuosi dirbdamas su partneriais, kurie yra motyvuoti ir atsidavę savo klientams.“ – UAB „Avitelos prekyba“ internetinės …

Skaityti toliauSėkmingi SEO sprendimai „Avitela“ E-komercijos projektams

Ištiesėme pagalbos ranką „UNICEF Lietuva“ organizacijai

Vaidotas Ilgius, Jungtinių Tautų vaikų fondo (UNICEF) Lietuvos nacionalinio komiteto vykdantysis direktorius

„Sunkiu COVID-19 pandemijos laikotarpiu nevyriausybinėms organizacijoms nelengva rengti fizines veiklas, telkiant visuomenės paramą geriems darbams daryti – „Future of Advertising“ (FAD) komanda efektyviai mums padėjo skaitmeniniais kanalais kviestis geradarius prisidėti, gelbstint pavojuose ir krizėse atsidūrusius vaikus. Specialistams esame dėkingi.“ – Jungtinių Tautų vaikų fondo (UNICEF) Lietuvos nacionalinio komiteto vykdantysis direktorius Vaidotas Ilgius. Internetinė erdvė pandeminiu laikotarpiu tapo viena iš pagrindinių informacijos sklaidos priemonių verslui. Nevyriausybinėms organizacijoms viešintis internete, pasitelkiant skaitmeninės rinkodaros priemones tapo dar didesnis iššūkis. Ne išimtis ir UNICEF Lietuvos nacionalinis komitetas, kuris susidūrė su socialinių tinklų „Facebook“ ir „Youtube“ reklamos iššūkiais. „UNICEF Lietuva reklamos sklaida socialiniame tinkle „Facebook“ buvo apribota. Minint UNICEF 75-uosius veiklos metus, buvo numatytas LRT laidų ciklas, tačiau šių laidų anonsų „Facebook“ reklaminės kampanijos buvo …

Skaityti toliauIštiesėme pagalbos ranką „UNICEF Lietuva“ organizacijai

12 patarimų, kaip verslui išgyventi per karantiną?

Patarimai verslui, kaip išgyventi per Karantiną

Šalies gyventojams ir verslui bandant prisitaikyti prie gyvenimo anksčiau dar nepatirtomis sąlygomis, bene pagrindinis kylantis klausimas – o kaip gyvensime toliau? Tam, kad verslas būtų kuo geriau pasiruošęs dabarčiai ir ramiai lauktų ateities, svarbios pagrindinės taisyklės. Išanalizavome pastarųjų dienų pokyčius rinkoje ir pateikiame pagrindines rekomendacijas verslams: Būkite ten, kur Jūsų dabar reikia Jūsų vartotojui. Žinoma, Jūsų prekių ar paslaugų vartotojas šiuo metu, labiausiai tikėtina, yra savo namuose, tad būtent čia vartotoją ir turite pasiekti. Užtikrinkite, kad Jūsų prekes ir paslaugas jis gautų patogiai ir tiksliai ten, kur jos jam yra reikalingos. Prekes ir paslaugas pristatykite kuo greičiau. Pasirūpinkite, kad prekes ir paslaugas vartotojui pristatytumėte Jūs, o ne Jūsų konkurentas. Vadinasi, būtent dabar reikia veikti ypač operatyviai. Reikiamą informaciją pateikite aiškiai …

Skaityti toliau12 patarimų, kaip verslui išgyventi per karantiną?