Blog

Tapome oficialiu „Meta Business Partner“ – vieninteliai Aukštaitijoje

Meta Business partneriai

Mūsų agentūra gavo aukščiausią „Meta“ įvertinimą – „Meta Business Partner“ statusą. Tai – ne tik prestižinis tarptautinis pripažinimas, bet ir įrodymas, kad mūsų komanda nuosekliai siekia aukščiausių rezultatų klientų reklamos kampanijose. Šiuo metu mes esame vienintelė agentūra Aukštaitijos regione, turinti tokį statusą. Griežti reikalavimai, įveikiami tik profesionalams „Meta Business Partner“ ženklu pažymimos tik tos agentūros, kurios: turi aukštą reklamų investicijų apimtį (reikalaujamas slenkstis – 450 000 USD per 180 dienų), užtikrina aukštą kokybiškų reklamos išlaidų santykį – mūsų rodiklis siekia net 94,9 % (reikalavimas – nuo 90 %), sėkmingai taiko reklaminius sprendimus tinkamuose „Meta“ kanalų išdėstymuose – mūsų rodiklis siekia net 99,6 % (reikalavimas – nuo 50 %), atitinka visus „Meta“ atitikties kriterijus: sėkmingai atliktas verslo patikrinimas, duomenų naudojimo auditas …

Skaityti toliauTapome oficialiu „Meta Business Partner“ – vieninteliai Aukštaitijoje

5 metai kartu: kaip Autoaivas tapo vienu matomiausiu autoservisu Panevėžyje

Aivaras Petkas - UAB Autoaivas ir Tomas Morkūnas MB Reklamos ateitis

Kai kalbame apie skaitmeninę reklamą vietiniam verslui, svarbiausia – būti ten, kur žmogus ieško sprendimo. Tokia filosofija vadovaujamės dirbdami su UAB Autoaivas, autoservisu, įsikūrusiu Panevėžyje. Šis klientas mums patikėjo savo skaitmeninę rinkodarą dar 2020 metų balandį, ir nuo tada nepertraukiamai bendradarbiaujame jau daugiau kaip penkerius metus. Per šį laiką nuosekliai vystėme ir SEO, ir mokamų reklamų kryptis, kartu išgrynindami tai, kas jų veikloje iš tiesų veikia. Apie įmonę UAB Autoaivas – tai patikimas autoservisas Panevėžyje, priklausantis tarptautiniam „Bosch Car Service“ tinklui. Šis statusas reiškia, kad servise dirba kvalifikuoti specialistai, naudojama profesionali įranga, o paslaugos atitinka aukštus „Bosch“ kokybės standartus. Autoservisas siūlo platų automobilių remonto ir diagnostikos paslaugų spektrą: nuo važiuoklės, variklio, sankabos ar turbinos remonto iki stabdžių sistemos ir elektronikos …

Skaityti toliau5 metai kartu: kaip Autoaivas tapo vienu matomiausiu autoservisu Panevėžyje

7 metai kartu: „Epigone“ ir FAD partnerystė, atnešanti ilgalaikę grąžą

Ernestas Paulauskas - UAB Epigone ir Tomas Morkūnas MB Reklamos ateitis

Ilgalaikė partnerystė tarp agentūros ir kliento leidžia ne tik pasiekti geresnių rezultatų, bet ir kurti ilgalaikę pridėtinę vertę. Viena iš tokių istorijų – mūsų bendradarbiavimas su UAB Epigone, jau daugiau nei dešimtmetį kuriančia lietuviškus suvenyrus ir valdoma e. parduotuve Citysouvenirs.lt. Su šia įmone dirbame nuo 2018 m. spalio – tai vienas ilgiausiai trunkančių bendradarbiavimų FAD agentūros istorijoje. Apie įmonę UAB Epigone – tai lietuviško dizaino suvenyrų kūrėjai ir platintojai. Jų siūlomi magnetukai, raktų pakabukai, tekstilės gaminiai, dovanų rinkiniai ir kitos prekės išsiskiria subtilia estetika ir lietuviška simbolika. Šie produktai platinami tiek internetu, per el. parduotuvę Citysouvenirs.lt, tiek fizinėse prekybos vietose visoje Lietuvoje – suvenyrų parduotuvėse, degalinėse, knygynuose, kai kuriuose didžiuosiuose prekybos tinkluose bei duty free parduotuvėse Lietuvos oro uostuose. Verslas …

Skaityti toliau7 metai kartu: „Epigone“ ir FAD partnerystė, atnešanti ilgalaikę grąžą

7-asis gimtadienis: 7 konkurso nugalėtojai

Įmonės 7-oko gimtadienio konkurso nugalėtojai

Mūsų agentūrai sukako 7-eri metai, ir šią progą paminėjome šventiniu konkursu, kviesdami įvairių sričių verslus registruotis ir pretenduoti į nemokamą reklamos biudžetą savo veiklai. Konkursas sulaukė ypač daug dėmesio – gavome virš šimto užklausų iš skirtingų Lietuvos miestų bei verslo sektorių: nuo paslaugų ir prekybos iki renginių organizavimo ar nišinių produktų gamybos. Pagrindinius prizus – iki 1000 € „Google Ads“ reklamos biudžetą – laimėjo: Beautyfor LT, MB Evioni, UAB Atolas, MB LED žibintai, MB Stiklita, UAB Bplug, MB Cattus, UAB Su šiais dalyviais jau susisiekėme ir netrukus pradėsime jų „Google Ads“ reklamos kampanijų planavimą. Ką tai reiškia kitiems dalyviams? Nors pagrindinių prizų kiekis buvo ribotas, visiems likusiems dalyviams skiriame papildomą dovaną – reklamos kreditą, kuris padės išbandyti „Google Ads“ galimybes …

Skaityti toliau7-asis gimtadienis: 7 konkurso nugalėtojai

Bendras JP ir FAD projektas

Google partnerių patarimai

Mūsų skaitmeninės rinkodaros agentūra drauge su naujienų portalu JP siūlo naują projektą skaitmeninėje rinkodaroje – „Google partnerių patarimai“. „Jau daugiau kaip 15 metų dirbdamas skaitmeninės rinkodaros srityje ir konsultuodamas verslus pastebiu vis pasikartojančius klausimus, kuriuos užduoda ne vienas verslas. Todėl laidoje „Google partnerių patarimai” atsakysiu į šiandien verslui aktualius skaitmeninės rinkodaros klausimus ir pasidalinsiu praktiniais patarimais, kurie palengvins darbą IT srityje“, – aiškino T. Morkūnas apie projekto atsiradimo poreikį ir naudą. Laidos skirtos gyventojams ir verslo atstovams, projekto esmė supažindinti su skaitmeninės rinkodaros galimybėmis. Visos laidos bus pasiekiamos JPTV interneto svetainėje, Youtube kanale ir Facebook soc. tinke. Taip pat visą laidų sąrašą rasite mūsų interneto svetainės skiltyje TV laida. „Tai praktiniai patarimai, kurie šiandien aktualūs kiekvienam ir svarbūs bene visiems …

Skaityti toliauBendras JP ir FAD projektas

Mes – „BNI Nevėžis“ verslo klubo nariai

FAD - BNI Nevėžys narys

BNI verslo klubo narystė – tai ne tik naujos draugystės pradžia, bet ir puiki galimybė dalintis idėjomis, vykdyti jungtinius projektus ir plėsti verslą. Džiaugiamės, jog mūsų įmonė MB „Reklamos ateitis“ šiandien buvo priimta į kol kas vienintelį BNI klubą Panevėžyje „Nevėžis“. Šiame, jau 8-erius metus mūsų mieste veikiančiame klube, kiekvieną ketvirtadienį susitinka aktyviausi Panevėžio miesto verslų atstovai. Daugiau kaip 30 įvairių sričių verslų BNI platformoje dalinasi rekomendacijomis, mezga verslo ryšius. „Apie BNI sistemą teko girdėti jau gerokai anksčiau, o BNI verslo pusryčiuose lankiausi dar prieš 5-erius metus. Tačiau šiandien, kaip verslo vadovas jaučiuosi galintis klubui duoti daugiau nei prieš keletą metų, todėl tikiu, kad ši nauja draugystės pradžia duos abipusė naudą. Tikiuosi, kad ši  narystė bus įkvepianti ir praturtinanti!“ – …

Skaityti toliauMes – „BNI Nevėžis“ verslo klubo nariai

Google Consent Mode V2

Consent Management Platform

Nauji Google reikalavimai interneto svetainėms šį mėnesį jau keičia skaitmeninės reklamos peizažą Europoje. Siekiant atitikti Europos Sąjungos privatumo ir duomenų apsaugos direktyvas, Google pristatė atnaujintą „Consent Mode V2“ versiją. Ši versija pagerina naudotojų sutikimo su „sausainiukais“ valdymą ir užtikrina sklandesnę integraciją su Google paslaugomis, įskaitant „Google Ads“ ir „Google Analytics 4“. Atnaujinimas reikalauja, kad visos svetainės, naudojančios Google paslaugas, savo „CMP“ („Consent Management Platform“) įdiegtų šį naują sutikimo režimą. Tik įdiegus šiuos pakeitimus bus galima sklandžiai tęsti veiklą, susijusią su auditorijų segmentavimu ir tikslingu reklamos transliavimu (paprasčiau tariant, toliau sklandžiai naudotis „Google Ads“ ir „Google Analytics 4“ įrankiais). Ar tai būtina? Nuo 2024 m. kovo mėnesio jau privaloma diegti „Google Consent Mode V2“ visose svetainėse, naudojančiose Google paslaugas, siekiant tęsti …

Skaityti toliauGoogle Consent Mode V2

Facebook Pixel / Meta Pixel- kas tai?

Facebook pixel / Meta pixel

„Meta Pixel“ (anksčiau dar žinoma kaip „Facebook Pixel“ arba „Pixel FB“) yra analitinė įrankio dalis, kurią įtraukiate į savo internetinės svetainės ar elektroninės parduotuvės programinį kodą. Šis socialinių tinklų analitinis įrankis yra ypatingai naudingas įmonėms, vykdančioms reklamines kampanijas „Facebook“ ir „Instagram“ platformose, nes jis leidžia sekti vartotojų veiksmus jūsų svetainėje ir surinkti duomenis, kurie gali būti naudojami reklamos kampanijoms optimizuoti. Kuo skiriasi Facebook Pixel nuo Meta Pixel? „Meta Pixel“ yra tiesiog naujesnė „Facebook Pixel“ versija. Pagrindinis skirtumas tarp šių dviejų įrankių yra gana menkas – tai iš esmės tik jų pavadinimas ir prekės ženklo plėtra. Keičiant pavadinimą į „Meta“, atsispindi bendrovės „Facebook“ orientacija į platesnį savo produktų ir paslaugų spektrą, įtraukiant ne tik „Facebook“, bet ir kitas platformas įsigytas, pvz., …

Skaityti toliauFacebook Pixel / Meta Pixel- kas tai?

Kaip padidinti pardavimus internete?

Pardavimų skatinimo planas

Kaip padidinti pardavimus internete? Tai itin dažnai kylantis klausimas el. parduotuvių savininkams. Visas šio straipsnio turinys ir patarimai skirti jau esamam verslui internete. Todėl verslo startuoliams, kurie tikisi rasti greitų uždarbio būtų internete – teks nusivilti. Jau gyvuojančiam verslui internete dažnai yra lengviau padidinti pardavimus dėl keleto pagrindinių priežasčių, kurios susijusios su prekės ženklo žinomumu, klientų bazės, duomenų apie klientų elgseną turėjimu, ir verslo operacijų stabilumu. Dar kitaip tariant, esamas verslas dažniausiai jau turi apyvartinių lėšų, kurias gali investuoti į pardavimų didinimą ir turi sukaupęs statistinius duomenis, kurios gali panaudoti skatinant pardavimus. Kodėl pardavimų didinimas įmonėje su patirtimi yra lengvesnis? Verslui, kuri veiklą vykdo jau ne pirmi metai, pardavimų didinimas įmonėje yra gerokai lengvesni iššūkis dėl šių priežasčių: Prekės ženklo …

Skaityti toliauKaip padidinti pardavimus internete?

Skaitmeninė rinkodara – tai internetinis marketingas?

Internetinis marketingas, kas tai?

Internetinis marketingas – kas tai? Internetinis marketingas – tai plačiai paplitusi ir svarbi sąvoka šių dienų verslo pasaulyje, kurią dažniausiai galima sutikti mokymo įstaigų (kolegijų, universitetų), vadovėliuose. Praktikoje (verslo lygmenyje), internetinis marketingas dažnai suprantamas kaip tiesiog internetinė reklama arba skaitmeninė rinkodara, tačiau iš tikrųjų tai yra daug daugiau nei vien reklamos priemonės. Marketingo mokslo ekspertai ir skaitmeninės rinkodaros specialistai atkreipia dėmesį į svarbų skirtumą tarp rinkodaros ir marketingo, nors tai paprastam vartotojui kartais gali būti sunkiai suprantama. Teoriškai, marketingas yra platesnė sąvoka, apimanti visus procesus nuo prekės ar paslaugos kūrimo iki jos pardavimo ir palaikymo, o rinkodara susijusi tiesiogiai su klientų pritraukimu ir pardavimų skatinimu. Kalbant apie lietuvių kalbą, reklamos specialistai gali teigti, kad „marketingas“ ir „rinkodara“ yra sinonimai, nes …

Skaityti toliauSkaitmeninė rinkodara – tai internetinis marketingas?