Google reklama

Patarimai bei naudinga informacija apie Google Ads reklamą. Įvairūs straipsniai padėsiantis gyliau susipažinti su šiuo reklamos kanalu bei efektyviau išnaudoti Google suteikiamas galimybes.

Gmail reklama ir jos galimybės

Gmail reklama

Gmail reklama jau pilnai pasiekiama nuo 2015 metų gegužės pabaigos ir pats bumas teoriškai yra pasibaigęs. Tačiau galbūt iki šiol nedaugelis išnaudoja visas šio reklamos kanalo galimybes. Nors pati reklama Gmail vartotojams nėra itin pastebima (rodoma atskirame skirtuke „Reklamos”) ir jos vizualinis paruošimas gana specifinis (naudojama speciali Gmail aplinkai adaptuota skelbimų galerija), tačiau smulkiajam verslui tai gali būti itin efektyvus reklamos kanalas. Reklamos rodymas konkurentų klientams Kuriant reklaminę kampaniją galima nurodyti, jog reklama būtų rodoma tik tiems Gmail vartotojams, kurie gauna laiškus iš tam tikrų domenų (internetinių adresų). Nesenai startavusiam smulkiajam verslui tai gali būti labai naudinga galimybė, jei didieji konkurentai nuolat siunčia savo prenumeratoriams naujienlaiškius ar pan. Taip savo konkurentų klientams pranešite apie save. Reklamos rodymas prenumeratoriams Jei turite …

Skaityti toliauGmail reklama ir jos galimybės

Google AdWords konversijos

Google AdWords konversijos

Paleidus Google AdWords reklamos kampaniją už tam tikrą mokestį sulaukiate tam tikro lankytojų skaičiaus. Tačiau, ar sulauktas lankytojų srautas Jums neša pelną? Ar paleista Google reklama efektyvi? Kiekvienas raktažodis generuoja skirtingą parodymų kiekį, todėl Google reklamos efektyvumas negali būti matuojamas tik paspaudimų kiekiu ar paspaudimų ir jų kainos santykiu. Pats objektyviausias Google reklamos efektyvumo rodiklis – konversijos. Kaip nustatyti konversijas? Konversija – tai tam tikras lankytojo atliktas veiksmas Jūsų svetainėje: naujienlaiškių prenumeratos užsakymas, registracija, prekių krepšelio apmokėjimas el. parduotuvėje, užklausos išsiuntimas kontaktų formoje ir t.t. Kiekvienas šis veiksmas yra įkainojamas Jūsų verslui atnešama nauda pinigine išraiška. El. parduotuvės atveju gana lengva išvesti tam tikros kategorijos vidutinę prekių savikainą, kuri ir bus vienos konversijos vertė. Kitais atvejais įsivertinti konversiją gali būti sudėtinga. …

Skaityti toliauGoogle AdWords konversijos

Kaip Google AdWords išlaikyti tik tikslinį lankytojų srautą?

Google neigiami raktažodžiai

Paleidus Google reklaminę kampaniją itin svarbu nuolat sekti jos rodiklius, nes neprižiūrima kampanija galiausiai tampa vis mažiau efektyvi. Kinta vidutinė paspaudimo kaina (CPC), skelbimo pozicija, sulauktų paspaudimų skaičius ir begalė kitų rodiklių. Nuolat nestebint šių pokyčių gali būti sunku suprasti, kodėl tam tikras kampanijos rodiklis šiuo metu yra būtent toks ir kaip jį pakeisti. Neigiami raktiniai žodžiai Vienas svarbiu Google AdWords reklamos kampanijos (SEM) administravimo tikslų turėtų būti nuolatinis tikslinės auditorijos srauto užtikrinimas. Nepakanka kampanijos pradžioje parinkti tikslinius raktažodžius ir jiems sukurti tinkamus skelbimus. Kampanijos eigoje gali atsirasti neigiamų raktažodžių, kurie išeikvos Jūsų biudžetą (bus žemas CTR%), o sulauktas lankytojų srautas nebus tikslinis. Pavyzdys. Sukūrėte reklaminę žinutę, jog parduodate batus Panevėžio mieste. Pasirinkote tikslinius raktažodžius tarp kurių yra „Batai Panevezyje”. Paleidus …

Skaityti toliauKaip Google AdWords išlaikyti tik tikslinį lankytojų srautą?

Google AdWords reklamos skelbimų kokybė

Google AdWords kokybės balas

Vienas iš svarbiausių veiksnių galinčių nulemti visos Google AdWords reklamos kampanijos efektyvumą ir sumažinti jos kaštus – reklamos kokybės balas. Quality Score (QS) – tai Google įvertinimas, kurį gaunate už savo raktažodžių, skelbimų tekstų ir nukreipimo puslapių tarpusavio atitikimą. Vertinama itin paprastai 1-10, kur žemiau 6 (bent jau mano nuomone) jau yra „nepatenkinamas” pažymys, kuris sako, kad reklama nėra efektyvi ir netaupo Jūsų kaštų. Kodėl reikėtų atkreipti dėmesį į kokybės balą? Šis reklamos vertinimo kriterijus gali gerokai sutaupyti Jūsų reklamos kampanijos kaštus. Su aukštu balu yra galimybė mokėti mažesnę paspaudimo kainą (CPC). Taip pat Jūsų skelbimas gali būti rodomas aukščiau konkurentų. T.y. aukštesnė pozicija ir žemesnė paspaudimo kaina. Kaip gauti aukštą Quality Score? Aukštesnį įvertinimą gauti nėra sunku. Tiesiog kiekvienai raktažodžių …

Skaityti toliauGoogle AdWords reklamos skelbimų kokybė

Google AdWords ar SEO? Ką pasirinkti?

Google AdWords reklama ar SEO?

Tikriausiai daugeliui tik sukūrus el. parduotuvę ar tiesiog verslą reprezentuojančią svetainę kyla klausimas, kaip tapti matomu Google paieškos sistemoje? Juk tik startavus Jūsų projektui, jis netaps puikiai indeksuojamu ir be jokių pastangų neužims norimų pozicijų Google paieškos rezultatuose. Kiekvienas verslas nori būti matomu, tačiau kokią reklamos kampanija pasirinkti projekto iškėlimui Google paieškos sistemoje, galite atsakyti tik Jūs pats. Viskas priklauso nuo Jūsų galimybių ir poreikių. Google AdWords Šią reklamos kampaniją verta rinktis, kai yra trumpalaikis poreikis itin greitiems rezultatams. Tik startavus projektui (kai jis pilnai išbaigtas), jau tą pačią dieną su Google AdWords paslauga galima pagal norimus raktažodžius puikuotis pirmame Google puslapyje šalia organinių rezultatų (SERP). Tai labai paranku visiškai naujam projektui ar siekiant ribotą laiką gerokai padidinti trumpalaikio pasiūlymo …

Skaityti toliauGoogle AdWords ar SEO? Ką pasirinkti?