Patarimai bei naudinga informacija apie svetainių optimizavimą paieškos sistemos. Įvairūs straipsniai padėsiantis gyliau susipažinti su pačiu optimizavimo procesu, naudojamais įrankiais, metodologija.

SEO paslaugos atsiperka

SEO paslaugos: ar jos atsiperka?

Kaip ir kiekvienos el. reklamos priemonės, taip ir SEO paslaugų apsipirkimą galima įvertinti konkrečiais skaičiais. Tereikia parinkti tinkamus „Google Analytics“ nustatymus ir mokėti analizuoti statistinius rodiklius. Viskas prasideda nuo teisingų konversijų bei tikslų nustatymų. Jei šie rodikliai nėra sekami, galima teikti, jog Jus apskritai nematuojate internetinės reklamos efektyvumo ir švaistote pinigus vėjais. Optimizavimo tikslai Pagrindiniai SEO…

seo techninė dalis

Vidinis SEO: Ar Jūsų svetainė techniškai tvarkinga?

Visas optimizavimo procesas nebus pakankamai efektyvus, jei pati svetainė bus techniškai netvarkinga SEO atžvilgiu. Dalis techninių sprendimų tiesiogiai daro įtaką lankytojų patirčiai, jų elgsenai, kita dalis skirta konkrečiai Google paieškos sistemai. Lankytojams Optimizuojant svetainę būtina atsižvelgti į lankytojo galimą patirtį ir elgsena. Juk svetainė įprastai pirmiausiai kuriama lankytojams ir tik vėliau pritaikoma paieškos sistemoms. Taigi, siekiant…

Vidinis seo - turinys

Vidinis SEO: Tvarkingas svetainės turinys

Optimizuojant svetainę paieškos sistemoms pats svetainės turinys privalo būti tvarkingas SEO atžvilgiu. Google paieškos robotai svetainės turinį traktuoja kaip tekstą. Todėl esant galimybėms, derėtų stengtis svetainės puslapius užpildyti kokybiškais, unikaliai tekstais, kurie teiktų realią naudą lankytojams. Taip pat svetainės turinyje derėtų vengti „flash“ failų (animuotų reklaminių banerių ir pan) bei „iframe“ kodo dalių (dažniausiai naudojama…

Svetainės išvaizda paieškos rezultatuose

Vidinis SEO: Kaip Jūsų svetainė atrodo Google paieškoje?

Vidinis svetainės optimizavimas paieškos sistemoms – labai plati tema, kuria galima parašyti atskirą knygą. Todėl 3 straipsnių rinkinyje bus apžvelgiama tik esminiai pagrindai, be kurių svetainės optimizavimo procesas neįmanomas. Vidinio optimizavimo metu atliekami įvairūs svetainės turinio pakeitimai, todėl gali prireikti minimalių programavimo žinių arba itin funkcionalios svetainės turinio valdymo sistemos (TVS). Kaip Jūsų svetainė atrodo paieškos…

SEO video pamokos

SEO video mokymai

Įvairūs straipsniai su SEO patarimais kartais gali būti nepriimtini dėl didelės apimties, nepatrauklaus pateikimo ar sudėtingai perteikiamos informacijos. Taip pat, kiekvienas SEO specialistas dažniausiai tą pačią informaciją pateikia šiek tiek savaip. Youtube.com svetainėje galima rasti originalių SEO patarimų anglų kalba, kuriuos oficialiai pateikia Google darbuotojai. Visiems SEO specialistams gerai žinomas Google inžinierius Matt Cutts video įrašuose…

SEO vertinimo kriterijai

Svetainių vertinimo kriterijai SEO atžvilgiu

Kuriant nuorodų tinklą savo projektui, ieškote kokybiškų svetainių, kuriuose galėtume patalpinti įprastas ar kontekstines nuorodas straipsniuose. Itin svarbu, kad svetainė būtų panašios tematikos į Jūsų, tačiau ne ką mažiau svarbus svetainės kokybiniai rodikliai SEO atžvilgiu. Jei šiek tiek domitės išoriniu svetainių optimizavimu, turėjote pastebėti, jog visų kažkada taip liaupsintas Page Rank (PR) rodiklis jau neatnaujinamas.…

Google AdWords reklama ar SEO?

Google AdWords ar SEO? Ką pasirinkti?

Tikriausiai daugeliui tik sukūrus el. parduotuvę ar tiesiog verslą reprezentuojančią svetainę kyla klausimas, kaip tapti matomu Google paieškos sistemoje? Juk tik startavus Jūsų projektui, jis netaps puikiai indeksuojamu ir be jokių pastangų neužims norimų pozicijų Google paieškos rezultatuose. Kiekvienas verslas nori būti matomu, tačiau kokią reklamos kampanija pasirinkti projekto iškėlimui Google paieškos sistemoje, galite atsakyti…