Google Ads reklama

MŪSŲ KOMPETENCIJOS

line

Tekstiniai skelbimai

Reklama „Google“ paieškos sistemoje tiesioginiams pardavimams ir užklausų generavimui.

Reklaminiai skydeliai

Reklama „Google“ vaizdinės reklamos tinkle žinomumo didinimui, prarastų klientų susigrąžinimui.

Video reklama

Reklama „Youtube“ socialiniame tinkle įvaizdžio formavimui, supažindinimui su įmone ir jos veikla.

Nemokama konsultacija

+370 636 63387tomas@fad.lt

Reklama „Google“ paieškoje

Tekstiniai skelbimai „Google“ paieškos rezultatuose rodomi, kai jūsų naudojami raktiniai žodžiai sutampa su raktiniais žodžiais, kuriuos savo paieškoje naudoja vartotojas. Skelbimai yra rodomi virš organinės paieškos rezultatų arba po jais ir yra pažymimi ženklu „Skelbimas“ arba „Ad“. 

google reklama paieskoje

Tekstiniai skelbimai gali būti lanksčiai pritaikomi prie vartotojų, kuriems yra skiriami, ir gali būti rodomi:

  • pagal vietovę ir matomi tik parinktuose miestuose (jei norite reklamuoti tik ten, kur, pavyzdžiui, yra ir jūsų fizinė parduotuvė ar salonas);
  • nustatytomis valandomis (jei norite, kad vartotojai informaciją apie jus rastų, pavyzdžiui, tik darbo valandomis);
  • tam tikrai vartotojų auditorijai (tik moterims arba tik vyrams, tik jaunesniems arba tik vyresniems vartotojams);
  • konkrečiuose įrenginiuose (pavyzdžiui, tik mobiliuosiuose telefonuose) ir kt.

Kada rinktis. Šis reklamos tipas geriausiai tinka tada, kai vartotojai jau ieško jūsų (arba konkurentų) prekių ir paslaugų. Vadinasi, vartotojas jau turi domėtis tuo, ką parduodate ar paslauga, kurią teikiate. Priklausomai nuo to, kurioje pirkimo kelio stadijoje jis yra, vartotojas paieškai gali rinktis plačius arba tikslesnius raktinius žodžius.

Pavyzdys. Įsivaizduokime, kad jūs turite moteriškų bėgimui skirtų sportinių batelių elektroninę parduotuvę. Norėdama(-s) padidinti pardavimų kiekį ir uždirbti daugiau, nusprendžiate pradėti naudoti „Google Ads“ reklamą. Tarkime, kad dabar yra ankstyvas pavasaris, todėl tai puikus metas pasiekti vartotojus, kadangi ir taip pastebėjote išaugusį vartotojų apsilankymų jūsų svetainėje kiekį. Sukuriate „Google Ads“ paskyrą ir pradedate galvoti, pagal kokius raktinius žodžius jūsų parduotuvės turėtų ieškoti ir ją atrasti potencialūs vartotojai. Pirmieji į galvą ateinantys raktiniai žodžiai galėtų būti „batai“, „bateliai“, „moteriški batai“ ar pan. 

Patarimas: nesirinkti tokių plačių raktinių žodžių, jeigu jūsų specializacija yra itin tiksli ir siaura. Patys savaime šie raktiniai žodžiai nėra blogi, tačiau verta prisiminti, kad dažnu atveju konkurencija reklamuojantis pagal plačius raktinius žodžius bus gerokai didesnė, daugiau išleisite paspaudimams ir pasieksite pernelyg plačią auditoriją, kuri nebūtinai bus suinteresuota jūsų parduodama preke. Pavyzdžiui, parinkus plačios atitikties platų raktinį žodį „batai“, jūsų reklama „Google“ paieškos rezultatuose bus rodoma ir tada, kai vartotojai ieškos pagal tokias užklausas: „dėvėti batai pigiau“, „batai Lenkijoje“, „suplyšo batai, ką daryti“ ir pan. Akivaizdu, kad šie vartotojai neketi pirkti jūsų parduodamų sportinių batelių, tiesa? Todėl tikslingų raktinių žodžių atrinkimui reikėtų skirti dėmesio, nes tai padės nemažai sutaupyti. Aptariamu elektroninės parduotuvės atveju, teisingas sprendimas būtų reklamuotis pagal tokius raktinius žodžius: „moteriški bėgimo batai“, „moteriški bėgimo bateliai“ ir kt. Atsirinkus raktinius žodžius, sukūrus reklaminius skelbimus, taip pat svarbu pagalvoti ir apie tai, kas yra jūsų tikslinė auditorija – jeigu parduodate brangius sportinius batelius, galbūt vertėtų reklamos nerodyti itin jauniems vartotojams, tad svarbu parinkti ir demografinius amžiaus nustatymus. Jeigu bateliai skirti tik moterims, galbūt neverta reklamos rodyti vyrams, tad tikslinga pakoreguoti ir reklamų taikymo pagal lytį nustatymus. Jeigu gerai pažįstate savo pirkėjas ir žinote, kad iš jūsų perka tik vilnietės, galbūt verta rodyti reklamą tik toms potencialioms vartotojoms, kurios gyvena Vilniuje? O galbūt pastebite, kad nemažai batelių nuperka lietuvės moterys, gyvenančios Londone? Tokiu atveju reklamą galima rodyti ir šiame mieste. O atsakymą į klausimą, ką daryti, jeigu apie jūsų parduodamas prekes arba paslaugas vartotojai dar nežino, gali padėti surasti kitas „Google Ads“ reklamos tipas – Vaizdinė reklama.

„GDN“ reklama – „Google Display Network“ banerių reklama

Reklaminiai skydeliai, arba baneriai, gali būti rodomi milijonuose svetainių internete. Reklaminiai skydeliai gali būti sukuriami dizainerio arba kuriami pačioje „Google Ads“ sistemoje, tai pigesnė alternatyva, nes jums nereikės mokėti dizaineriui, be to, skelbimus galėsite atnaujinti dažnai ir išbandyti įvairias tekstų bei iliustracijų variacijas. „Google Ads“ reklaminiai skydeliai pažymimi ženklu „Skelb.“ arba „Ad“. 

GDN reklama

Tam, kad GDN reklama būtų rodoma tik tikslinei ir suinteresuotai auditorijai, vaizdinę reklamą taip pat galima pritaikyti ir rodyti pagal:

  • įrenginį, vartotojų gyvenamąją vietą, jų demografines savybes;
  • pagal raktines frazes, pomėgius, dominančias sritis (krepšinis, dizainas, sportiniai bateliai ar kt.);žŽ
  • auditorijas (reklaminius skydelius galima pakartotinai rodyti tiems vartotojams, kurie neseniai lankėsi jūsų svetainėje arba tokiems vartotojams, kurie savo naršymo istorija yra panašūs į šiuos vartotojus;
  • paskirties vietas (nurodant konkrečius tinklapius, kur norite, kad būtų rodoma jūsų reklama) ir kt.

Kada rinktis. Vaizdinė (banerių) reklama komunikacijoje su vartotojais dažniau pasitelkiama tada, kai norima pasiekti potencialius vartotojus, kurie šiuo metu arba dar nežino apie verslo teikiamas paslaugas ar parduodamas prekes, arba nėra apsisprendę dėl jų įsigijimo. Taigi, vertinant bendrai, galime sakyti, kad vaizdinė reklama gali padėti pasiekti tiek naujus vartotojus (taip didindama prekės ženklo, prekės, produkto ar įmonės žinomumą), tiek ir tuos, kurie jau žino apie jūs, pavyzdžiui, jau lankėsi jūsų svetainėje internete, pirko iš jūsų arba domėjosi teikiamomis paslaugomis.

Pavyzdys. Sugrįžkime prie anksčiau aptarto pavyzdžio apie elektroninę parduotuvę, kurioje prekiaujama moteriškais bėgimo bateliais. Įsivaizduokime, kad puikiai sekantis pardavinėti batelius, nusprendžiate plėstis ir taip pat pradėti pardavinėti ir sportines kuprines. Įkeliate prekes į internetinę parduotuvę, joms sukuriate kokybiškus aprašymus, pridedate profesionalias nuotraukas, galbūt net ir video įrašus – pateikiate visą vartotojui reikalingą informaciją. Tačiau net ir po keletos mėnesių nei viena kuprinė neparduota. Darote logišką išvadą, kad niekas neperka kuprinių jūsų elektroninėje parduotuvėje, nes potencialūs vartotojai kol kas dar nežino, kad jomis prekiaujate, jūsų prekinio ženklo nesieja su naujais produktais. 

Norint informuoti vartotojus apie naujas prekes, turite keletą pasirinkimų – vaizdinę (GDN) reklamą galite rodyti žinomumui ir informuoti naujus vartotojus, kurie dar nesilankė jūsų svetainėje, arba rodyti tiems vartotojams, kurie jau lankėsi jūsų svetainėje. Šį pasirinkimą daugiausia lems turimas biudžetas ir norima pasiekti auditorijos dalis. Nusprendus, kaip plačiai norėsite taikyti vaizdinę banerių reklamą, verta taip pat skirti dėmesio ir auditorijos išsigryninimui. 

Patarimas: atsižvelgdami į reklaminės kampanijos tikslą ir turimą biudžetą, parinkite kuo tikslesnę auditoriją vaizdinei reklamai – pagal gyvenamąją vietą, amžių, lytį, naudojamą įrenginį ir kt. auditorijos nustatymus. Žinodami, kokiai auditorijai skirta jūsų reklama, taip pat galite numanyti, kokiuose tinklapiuose internete potencialūs vartotojai lankosi, todėl galite parinkti ir konkrečias svetaines, kur norite, kad būtų rodoma jūsų vaizdinė reklama – tai gali būti naujienų portalai, sporto naujienų tinklapiai, nekilnojamojo turto skelbimų puslapiai, gmail elektroninio pašto dėžutė ar kt. Tinkamai parinkę tikslinę reklamos auditoriją, ne tik sutaupysite biudžeto, bet ir pasieksite auditoriją, kuri yra potencialiai labiausiai suinteresuota jūsų siūloma preke ar paslauga. Sukūrę vaizdinę reklamą ir parinkę auditoriją, kurią norite šia reklama pasiekti, išbandykite įvairias žinutes – jeigu leidžia jūsų verslo specifika, siūlykite nuolaidas, trumpalaikius pasiūlymus ir kuo labiau jūsų potencialiam vartotojui pritaikytas žinutes.

„Youtube“ reklama – video reklama

Video reklama rodoma „Youtube“ tinkle, čia ji atrodo taip:

Youtube reklama

Priklausomai nuo reklaminės kampanijos tikslo, gali būti pasirenkama iš kelių rūšių, tai – 

  • praleidžiamieji skelbimai sraute (video reklamos, kurios rodomos prieš, per arba po video įrašų, praėjus 5 sek. tokios reklamos, vartotojas gali ją praleisti, paspausdamas mygtuką „Praleisti reklamą“);
  • nepraleidžiamieji skelbimai sraute (tai iki 15 sek. trukmės video reklama, kurios vartotojai negali praleisti) skelbimai sraute;
  • „Video Discovery“ skelbimai (rodomi kartu su kitais video įrašų rezultatais ir rodomi vartotojams tik tada, kai jie patys paspaudžia ant skelbimo);
  • skelbimai ne sraute (rodomi partnerių svetainėse ir tik mobiliuosiuose įrenginiuose);
  • trumpi vaizdo įrašo skelbimai (iki 6 sek. trukmės video reklama, kurios negalima praleisti). 

„Youtube“ video reklamos pritaikymas pagal vartotojų auditoriją panašus kaip ir reklamos paieškoje bei vaizdinės reklamos – ją galima taikyti pagal įrenginį, auditoriją, demografinius nustatymus, pomėgius, dominančias sritis ir kt.

Kada rinktis. Video reklama gali būti pasitelkiama tada, kai, panašiai kaip ir vaizdinės reklamos atveju, norima pasiekti naujus vartotojus arba paskatinti veikti tuos vartotojus, kurie jau lankėsi jūsų puslapyje. Video reklama, lyginant ją su vaizdine, suteikia didesnes vizualines galimybes pristatyti jūsų prekėms arba paslaugoms, kadangi čia pasitelkiamas video įrašas, garsas. Video reklama gali būti rodoma „Youtube“ kanale bei partnerių svetainėse, todėl ja bus pasiekiami tie vartotojai, kurie „Youtube“ kanale žiūri vaizdo įrašus. Dėl augančio „Youtube“ populiarumo ir už banerinę reklamą pigesnės reklamos formos šiame kanale galima pasiekti ženklią potencialių vartotojų dalį. Vieno paspaudimo kaina, kai reklamą vartotojas paspaudžia „Youtube“, tinkamai parinkus tikslinę auditoriją, dažniausiai būna bent keliolika kartų mažesnė už vieną vaizdinės reklamos paspaudimą, 

Patarimas. Kuriant video įrašą, kurį paskui planuojate naudoti „Youtube“ video reklamai, reikėtų atsiminti, kad vartotoją sudominti čia turite vos per kelias pirmąsias sekundes, kitu atveju reklamos jis toliau neperžiūrės ir nepamatys, ką siūlote. Reikėtų susikoncentruoti į vieną esminę žinutę, kurią norite pranešti potencialiems vartotojams.