Remarketingas

MŪSŲ KOMPETENCIJOS

Facebook remarketingas

Pakartotinės rinkodaros sprendimai „Facebook“ socialiniame tinkle.

Google remarketingas

Pakartotinės rinkodaros sprendimai „Google“ vaizdines reklamos tinkle.

Youtube remarketingas

Pakartotinės rinkodaros sprendimai „Youtube“ socialiniame tinkle

Nemokama konsultacija

+370 636 63387tomas@fad.lt

Kas yra remarketingas?

Remarketingas – tai skaitmeninės rinkodaros priemonė, kuri padeda pasiekti 90% prarastų interneto svetainės lankytojų ir iš jų pakartotinai pritraukti iki 50% potencialių klientų. Pakartotinė rinkodara sustiprina prekės ženklo žinomumą bei leidžia nuolat priminti apie save potencialiems klientams. Ši skaitmeninės rinkodaros priemonė veikia visuose pagrindiniuose internetinės reklamos kanaluose: „Facebook“, „Instagram“ „Google“, „LinkedIn“, „Youtube“. Todėl po apsilankymo tam tikroje internetinėje parduotuvėje dažnai vartotojams pradedama rodyti reklama su pridėtinės vertės pasiūlymais, kurie skatintų sugrįžti: papildoma nuolaida, nemokamas pristatymas, nemokama konsultacija ar pan. Remarketingo esmė – skaitmeninės rinkodaros kanalais pasiekti interneto svetainės lankytojus ir juos susigrąžinti.

Kaip veikia pakartotinė rinkodara?

Interneto svetainėje įdiegiami programiniai kodai, kurie interneto svetainės lankytojus ribotam laikotarpiui surenka į remarketingo auditorijas. Skirtingi skaitmeninės rinkodaros kanalai naudoja savo individualius kodus auditorijai surinkti. „Google Ads“ ar „Youtube“ reklamai pakanka „Google Analytics“ kodo įdiegimo ir paskyros konfiguravimo. Norint auditoriją surinkti „Facebook“ „Instagram“, „LinkedIn“ ar kito socialinio tinklo reklamai, būtina diegti atskirus kiekvienos sistemos kodus: „Facebook Pixel“, „LinkedIn Pixel“ ir t.t.

Remarketingas

Kiekvienas internetinės reklamos kanalas turi savo remarketingo kampanijų taisykles ir dažniausiai taiko šiuos apribojimus: minimalus auditorijos dydis ir maksimalus vartotojo duomenų saugojimo laikotarpis. Todėl prieš paleidžiant remarketingo kampanijas, būtina interneto svetainėje turėti pakankamą lankytojų srautą, kitu atveju reklama gali būti nerodoma. Kuriant remarketingo reklamines kampanijas svarbu apriboti reklamos rodymo dažnį. Tam pačiam vartotojui tą pačią reklamą rekomenduojama rodyti ne dažniau, kaip keletą kartų per parą, kitu atveju reklama gali tapti įkyri.

Kaip veikia „Google“ remarketingas?

„Google“ remarketingo auditorija ribotam laikotarpiui surenkama „Google Analytics“ paskyroje, todėl norint pradėti remarketingo kampaniją, interneto svetainėje pakanka tik „Google Analytics“ integracijos ir papildomo kodo diegti nereikia. „Google Ads“ reklamos platforma suteikia galimybę reklamą rodyti beveik visuose pagrindiniuose „Google“ produktuose, todėl į remarketingo auditoriją įtrauktą vartotoją galima pasiekti beveik visame internete.

„Google“ remarketingas. Remarketingo tekstiniai skelbimai „Google“ paieškos sistemoje rodomi vartotojams, kurie jau lankėsi interneto svetainėje, tačiau pagal tam tikras raktines frazes tęsia paiešką. Tokiems vartotojams reklamą galima rodyti su aukštesnių kainos siūlymų, jog rezultatų puslapyje remarketingo reklama būtų labiau pastebima ir patraukų vartotojo dėmesį.

„GDN“ remarketingas („Google Display Network“). Remarketingo reklaminiai skydeliai rodomi visose interneto svetainėse, kuriose įdiegti „Google AdSense“ reklamos kodai: 15min.lt, delfi.lt, lrytas.lt ir kt. Todėl į remarketingo auditoriją įtrauktą vartotoją galima pasiekti beveik visame internete. „Google Display Network“ efektyviausias ir dažniausiai naudojamas „Google“ remarketingo kanalas.

„Youtube“ remarketingas. Remarketingo video reklama rodoma visuose „Youtube“ vaizdo įrašuose (prieš jiems prasidedant ar reklaminiuose intarpuose). Šis soc. tinklas yra dalis „Google Display Network“, todėl remarketingo auditoriją galima pasiekti ir įprastais reklaminiais skydeliais. „Youtube“ remarketingui keliami šiek tiek aukštesni reikalavimai nei „Google Display Network“ ar „Google“ paieškai, todėl reklama rodoma tik surinkus didesnę auditoriją.

Taigi, planuojant remarketingo kampaniją, reikėtų detaliai išsianalizuoti, kokie Jūsų svetainės lankytojai yra Jūsų potencialūs klientai ir kaip juos būtų galima pasiekti. „Google“ reklamos tinklas itin platus, o suburiant remarketingo auditoriją per „Google Analytics“ įrankį, segmentavimo detalumas mažai nusileidžia „Facebook“ remarketingui.

Kaip veikia „Facebook“ ir „Instagram“ remarketingas?

„Facebook“ ir „Instragram“ soc. tinklų remarketingo auditorija ribotam laikotarpiui surenkama interneto svetainėje įdiegus papildomą programinį kodą („Facebook“ pixel). Visos reklamos kampanijos administruojamos „Facebook“ aplinkoje, tačiau remarketingo reklama rodoma visuose „Facebook“ produktuose: „Instagram“, „Messenger“, „Facebook“. Surinktą remarketingo auditoriją taip pat galima segmentuoti pagal visus įprastus „Facebook“ reklamos požymius: amžių, lytį, gyvenamąją vietą, pomėgius, išsilavinimą, šeimyninę padėtį, darbovietę ir t.t.

Taip pat, „Facebook“ ir „Instragram“ soc. tinkluose Jūsų buvusiems svetainės lankytojams galima rodyti visas įprastines reklamos formas. Tai ženkliai išplečia remarketingo galimybes. Dėka „Facebook“ remarketingo galima ne tik susigrąžinti iki 50 proc. prarastų lankytojų į svetainę, tačiau ir juos nukreipti į Jūsų turimą „Facebook“ ar „Instragram“ puslapį. Tokiu būdų galima suburti itin tikslinę fanų auditoriją, kuri teoriškai turėtų būti itin aktyvi ir domėtis Jūsų „Facebook“ ir „Instragram“ puslapyje pateikiama informacija.

Jei interneto svetainėje lankosi gana mišri auditorija, tačiau norima pasiekti tik tam tikrą jos dalį, „Facebook“ remarketingas gali būti idealus sprendimas. Pavyzdžiui: prekiaujama vyriškais ir moteriškais batais visoje Lietuvoje. Paskelbiamas Panevėžyje esančioje parduotuvėje moteriškų batų išpardavimas. Šią akciją galima paskelbti ir turimame „Facebook“ puslapyje, tačiau ja tikriausiai nesusidomės ne itin daug žmonių. Galima užsakyti įprastą „Facebook“ reklamą išfiltravus pagal lytį, gyvenamąją vietą ir t.t., tačiau tuos pačius filtrus galima pritaikyti ir jau suburtai buvusių svetainės lankytojų tikslinei auditorijai. Tokia reklama bus itin efektyvi, nes apie išpardavimą sužinos tik tikrai būtent šiomis prekėmis besidomintys potencialūs klientai.

Taigi, dėka „Facebook“ remarketingo galite susigrąžinti iki 50 proc. prarastų lankytojų į svetainę ar „Facebook“ ir „Instragram“ puslapius, nuolat jiems pateikti informaciją visomis „Facebook“ reklamos formomis, taip didinant prekės žinomumą ir klientų lojalumą. „Facebook“ remarketingas – vienas iš efektyviausiu būdų pakartotinai priminti apie save.