Nauji Google reikalavimai interneto svetainėms šį mėnesį jau keičia skaitmeninės reklamos peizažą Europoje. Siekiant atitikti Europos Sąjungos privatumo ir duomenų apsaugos direktyvas, Google pristatė atnaujintą „Consent Mode V2“ versiją. Ši versija pagerina naudotojų sutikimo su „sausainiukais“ valdymą ir užtikrina sklandesnę integraciją su Google paslaugomis, įskaitant „Google Ads“ ir „Google Analytics 4“. Atnaujinimas reikalauja, kad visos svetainės, naudojančios Google paslaugas, savo „CMP“ („Consent Management Platform“) įdiegtų šį naują sutikimo režimą. Tik įdiegus šiuos pakeitimus bus galima sklandžiai tęsti veiklą, susijusią su auditorijų segmentavimu ir tikslingu reklamos transliavimu (paprasčiau tariant, toliau sklandžiai naudotis „Google Ads“ ir „Google Analytics 4“ įrankiais).
Ar tai būtina?
Nuo 2024 m. kovo mėnesio jau privaloma diegti „Google Consent Mode V2“ visose svetainėse, naudojančiose Google paslaugas, siekiant tęsti auditorijos segmentavimą ir tikslingą reklamą. Ši atnaujinta versija yra svarbi įvairioms pakartotinės rinkodaros (remarketing) ir kitoms kampanijoms (RSLA, Performance Max), užtikrinant jų atitikimą su ES duomenų apsaugos standartais. „Google Consent Mode“ yra žingsnis į priekį užtikrinant naudotojų pasitikėjimą ir privatumą internete, suteikiant jiems daugiau kontrolės.
Koks sprendimo būdas?
Įgyvendinti šią funkciją įmanoma savarankiškai, tačiau tam reikalingos tam tikros programavimo žinios. Tinklapių savininkams ar jas prižiūrintiems programuotojams reikėtų įdiegti „CMP“ („Consent Management Platform“), kuri palaiko „Consent Mode v2“. Sertifikuotų „CMP“ sąrašą, kuriuos rekomenduoja Google rasite cmppartnerprogram.withgoogle.com
Plačiau apie šiuos pokyčius Google oficialiame šaltinyje, o jei reikalinga išsamesnė konsultacija – susisiekite!