SEO paslaugos

MŪSŲ KOMPETENCIJOS

line

SEO auditas

Tinklalapio techninių SEO klaidų ir turinio auditas bendram SEO optimizacijos įvertinimui.

Vidinis SEO

Tinklalapio programinio kodo ir turinio optimizavimas „Google“ ir kitoms paieškos sistemoms.

Išorinis SEO

Išorinių nuorodų tinklo kūrimas tinklalapio pozicijų gerinimui „Google“ paieškos sistemoje.

Nemokama SEO konsultacija

+370 636 63387tomas@fad.lt

Kokia SEO paslaugos kaina?

SEO paslaugos kainaPriklausomai nuo pasirinkto kainodaros modulio, SEO paslaugos kaina gali būti apskaitoma valandiniu tarifu arba fiksuota suma už visą projektą. Įprastai kiekviena agentūra ar SEO specialistas turi skirtingą sukauptą SEO patirtį, todėl dažniausiai taiko individualią SEO kainą. Tačiau esminiai kriterijai, kurie nulemia SEO paslaugų kainą yra šie:

Prekės ženklas. Naujai sukurtoms interneto svetainėms pasiekti pirmą paieškos rezultatų puslapį gali būti gerokai sunkiau, nei senai rinkoje gyvuojančių prekinių ženklų svetainėms. Prekės ženklo žinomumas vienas pagrindinių SEO kriterijų, kurį labai sunku paveikti, jei kartu su SEO paslaugomis nėra naudojamos kitos skaitmeninės ir tradicinės rinkodaros priemonės. Todėl naujai sukurtoms ir senai rinkoje įsitvirtinusioms interneto svetainėms SEO optimizavimo kaina gali gerokai skirtis.

Raktažodžiai. Prieš pradedant SEO darbus, visada apsibrėžiama ties kokiomis raktinėmis frazėmis bus dirbama. Kuo daugiau pasirenkama raktažodžių, tuo ilgiau trunka visas optimizacijos procesas. Kuo aukštesnė pasirinktų raktažodžių konkurencija, tuo sunkiau pasiekti pirmą paieškos rezultatų puslapį. Todėl SEO paslaugų kainai daro įtaka pasirinktų raktažodžių kiekis ir jų konkurencingumas.

Interneto svetainė. Atliekant pradinę SEO analizę, įvertinama svetainės turinio apimtis ir programinis kodas. Reprezentacinė svetainė turi gerokai mažiau turinio nei elektroninė parduotuvė, todėl SEO darbų apimtis taip pat gerokai skiriasi. Skirtingos turinio valdymo sistemos turi skirtingą funkcionalumą leidžiantį optimizuoti svetainę, todėl dažniausiai ne visi techniniai SEO sprendimai gali būti įgyvendinami be programuotojų pagalbos.

Kiek laiko trunka SEO optimizavimas?

SEO optimizavimasSEO optimizavimas paieškos sistemoms yra nuolatinis procesas, tačiau SEO paslaugų trukmė priklauso nuo išsikeltų tikslų:

Raktažodžių pozicijos. Dažniausiai pagrindinis tikslas – pagal pasirinktus raktinius žodžius būti pirmame paieškos rezultatų puslapyje. Tokiu atveju optimizavimo trukmė priklauso nuo interneto svetainės esamos situacijos ir pasirinktų raktažodžių konkurencingumo. Įprastai dirbant ties žemos konkurencijos raktažodžiais pirmieji rezultatai gali būti pastebimi jau po 1 – 2 savaičių, o visa optimizacija trukti iki 3 mėnesių. Jei dirbame su vidutinės arba aukštos konkurencijos raktažodžiais, optimizavimas trunka 3 – 6 mėnesius ar ilgiau. Optimizavimo procesas laikomas baigtu, jei su pasirinktais raktažodžiais interneto svetainė randama pirmame paieškos rezultatų puslapyje. Jei norima dar aukštesnių pozicijų arba pradėti SEO darbus su papildomais raktažodžiais, optimizacijos trukmė gali būti neribojama ir SEO optimizavimas paieškos sistemoms tampa nuolatiniu procesu.

Organinio srauto augimas. Gerokai rečiau pagrindinis tikslas – organinio (natūralaus) srauto auginimas iš paieškos sistemų. Tokiu atveju SEO optimizavimas paieškos sistemoms tampa nuolatiniu procesu. SEO darbai trunka neribotą laiką arba kol įgyvendinama pasirinkta SEO strategija.

SEO paslaugos: kodėl keičiasi pozicijos?

SEO paslaugosInterneto svetainių pozicijos paieškos rezultatų puslapyje pagal tas pačias raktines frazes nuolat keičiasi dėl šių pagrindinių priežasčių:

Suasmeninta paieška. Interneto svetainė skirtingiems vartotojams tuo pačiu metu gali būti rodoma skirtingose paieškos rezultatų pozicijose. Vartotojų buvimo vieta (lokacija), naršymo istorija ir kiti kriterijai nulemia konkretaus nukreipimo puslapio poziciją konkrečiam vartotojui. Todėl norint objektyviai patikrinti interneto svetainės esamas pozicijas, pagal tam tikras sąlygas imituojamos paieškos specialiais SEO įrankiais, tokiais kaip „MOZ“, „Ahrefs“ ir kt.

Algoritmai. Paieškos sistemų pagrindinis tikslas – vartotojui pateikti kuo labiau jo užklausą atitinkantį turinį. Todėl šių sistemų algoritmai nuolat tobulinami, pagal tam tikrus kriterijus atrenkami tik labiausiai vartotojo lūkesčius atitinkantys rezultatai. Keičiantis vertinimo kriterijams gali keistis ir interneto svetainių pozicijos. Kai kurie algoritmai veikia realiu laiku, todėl pozicijų svyravimai vyksta nuolat. Norint objektyviai įvertinti esamą situaciją, dažniausiai pozicijų pokytis SEO įrankiais fiksuojamas intervalais (pavyzdžiui kas savaitę, ar mėnesį) arba „Google Search Console“ (anksčiau žinomas, kaip „Google Webmasters“) pagalba vertinamos vidutinės pozicijos per tam tikrą laikotarpį (pavyzdžiui 3 mėnesių laikotarpiu).

Konkurencija. Interneto erdvėje informacija nuolat keičiasi, atsiranda naujų konkurentų, naujo turinio jau esamose svetainėse. Todėl optimizacijos metu pasiektos pozicijos dėl konkurentų atliekamų veiksmų gali keistis.

SEO paslauga gerokai sudėtingesnė nei įprasta reklama internete, todėl tinkamai atlikta optimizacija turėtų garantuoti pirmą paieškos rezultatų puslapį, tačiau ne konkrečias pozicijas.

Kas yra SEO optimizacija?

SEO optimizacijaSEO optimizacija yra skaidoma į atskirus etapus, kurie gali būti užsakomi kaip atskiros paslaugos. Tačiau visada rekomenduojama atlikti pilną SEO optimizaciją. Tokiu atveju optimizacijos veiksmų seka nesikeičia ir gali būti nuolat kartojama:

  1. SEO auditas. Įvertinamas interneto svetainės turinys, programinis kodas, svetainės padėtis konkurencinėje rinkoje.
  2. On-Site SEO. Keičiamas interneto svetainės turinys (Vidinė SEO optimizacija) ir programinis kodas (Techninė SEO optimizacija).
  3. Off-Site SEO. Plečiamas interneto svetainės išorinių nuorodų tinklas (Išorinė SEO optimizacija).

Priklausomai nuo iškeltų tikslų, visi SEO optimizacijos etapai gali būti nuolat kartojami. Interneto svetainėje atsiradus naujiems nukreipimo puslapiams ar naujam turiniui, visas SEO procesas kartojamas iš naujo.

Kaip vyksta SEO konsultacijos?

SEO konsultacijosSEO konsultacijos gali vykti gyvo susitikimo metu arba nuotoliniu būdu bendraujant telefonu ar „Google Meet“ vaizdo skambučiu. SEO konsultacijos yra vienkartinė paslauga skirta tinklapių administratoriams, programuotojams ar marketingo vadovams. Įprastai SEO konsultacijų poreikis atsiranda pradėjus tinklapio optimizavimo darbus ir iškilus konkretiems praktiniams klausimams. Tai nėra SEO mokymai, todėl rekomenduojama iš anksto pasiruošti rūpimus klausimus. Konsultacijos apmokestinamos valandiniu įkainiu, įprastai gali trukti 1 – 2 val. Jei vienkartinės konsultacijos nepakanka, dažniausiai rekomenduojama užsakyti įprastas SEO paslaugas. Dar neturint interneto svetainės, tačiau planuojant ją susikurti ar įsigyti, SEO konsultacijos gali būti itin naudingos. SEO konsultacijos yra neatsiejama interneto svetainių kūrimo dalis.

SEO darbai, kas juos atlieka?

SEO darbaiPriklausomai nuo susitarimo, SEO darbai gali būti pilnai arba tik dalinai atliekami SEO agentūros. Įprastai didesnės įmonės turi savo programuotus, turinio administratorius bei tekstų rašytojus, todėl šių žmogiškųjų išteklių joms nereikia pirkti iš SEO agentūros. SEO specialistas paruošia strategiją, kurios įgyvendinimui įprastai reikalingi programuotojai (techniniam SEO), turinio administratoriai (vidiniam SEO) ir tekstų rašytojai (išoriniam, vidiniam). Todėl idealiu atveju interneto svetainių optimizavimas atliekamas 4 sričių specialistų. Kuo daugiau specialistų turi klientas savo įmonėje, tuo mažesni papildomi SEO paslaugų kaštai. Jei naudojama atvirojo kodo (pavyzdžiui „WordPress“) turinio valdymo sistema, ne visada būtini programavimo darbai, gali pakakti tik turinio administratoriaus paslaugų. Jei naudojama unikali arba gana riboto SEO funkcionalumo turinio valdymo sistema, tokiu atveju būtini programuotojo darbai. Idealiu atveju techninio SEO pakeitimus atlieka patys tinklapio kūrėjai.

Kada verta rinktis SEO agentūrą?

SEO agentūraNepriklausomai nuo konkurencinės aplinkos paieškoje, profesionalios SEO paslaugos internetu gali būti vykdomos tiek pavienių laisvai samdomų SEO specialistų, tiek SEO agentūrų. Įprastai didesni internetiniai projektai reikalauja didesnių laiko sąnaudų. Tokiais atvejais verta rinktis SEO agentūrą arba skaitmeninės rinkodaros agentūrą, kuri užtikrintų pakankamą dėmesį projektui ir neštų didesnę atsakomybę. Žinoma, kainų atžvilgiu SEO agentūra visada bus brangesnis pasirinkimas dėl prie projekto dirbančių darbuotojų kiekio ir jų valandinių įkainių. Mažesniems projektams verta rinktis SEO konsultantą ar laisvai samdomą specialistą, kuris kuruotų tekstų rašytojų, turinio administratorių ir programuotojų darbą, tačiau neštų mažesnę atsakomybę už galutinį SEO rezultatą.

SEO auditas, kas tai?

SEO auditasSEO auditas įprastai atliekamas prieš pagrindinius (vidinis SEO ir išorinis SEO) darbus siekiant įvertinti interneto svetainės turinį, programinį kodą, autoritetą konkurencinėje rinkoje. Įprastai auditas skaidomas į 3 pagrindines dalis:

  1. Techninis SEO auditas. Programuotojams pateikiamas svetainės puslapių sąrašas su techninio SEO klaidomis.
  2. Raktažodžių analizė. Marketingo vadovui pateikiamas optimizacijai rekomenduojamų raktažodžių sąrašas.
  3. Turinio rekomendacijos. Turinio kūrėjui pateikiamos rekomendacijos, kaip turėtų būti papildomas / atnaujinamas svetainės turinys.

Jei SEO auditas vykdomas siekiant tik įvertinti kliento svetainės konkurencinę rinką ir SEO paslaugų kainą, klientui ataskaita nėra pateikiama. Jei užsakomas tik SEO auditas, kaip atskira paslauga, klientui pateikiami detalūs SEO analizės rezultatai bei rekomendacijos tolimesniems veiksmams.

Vidinis SEO, kas tai?

Vidinis SEOVidinis SEO optimizavimas (dar žinomas, kaip On-Site SEO) atliekamas optimizuojant interneto svetainės turinį ir programinį kodą paieškos sistemoms. WordPress SEO optimizacija kaip ir kituose populiariuose turinio valdymo sistemose (TVS) dažniausiai vykdoma pasitelkiant įvairius įskiepius (papildinius). Unikaliose TVS pakeitimus dažniausiai atlieka programuotojai. Esant poreikiui, SEO vidinis optimizavimas gali būti vykdomas kaip atskira SEO paslauga arba dar detaliau skaidomas į atskiras paslaugas:

  • SEO vidinis optimizavimas. Turinio valdymo sistemos pagalba sutvarkomi svetainėje pateiki tekstai, nuotraukos ir kitas turinys.
  • Techninis SEO. Programuotojų arba įskiepių pagalba pagal paieškos sistemų rekomendacijas keičiamas svetainės programinis kodas ir funkcionalumas.

Naujai sukurtiems internetiniams projektams, kurie dar neturi atgalinių nuorodų, vidinis optimizavimas greičiausiai neduos ryškesnių rezultatų konkurencingoje aplinkoje. Tačiau vidinis SEO optimizavimas yra būtinas etapas prieš pradedant išorinės optimizacijos darbus. Žinoma, jau ne vienerius metus internete gyvuojantiems projektams, kurie jau turi stiprių atgalinių nuorodų, vidinis optimizavimas gali duoti labai ženklius rezultatus.

Išorinis SEO, kas tai?

Išorinis SEO optimizavimas (dar žinoma, kaip Off-Site SEO) atliekama plečiant interneto svetainės išorinių nuorodų tinklą. Vykdant išorinės optimizacijos darbus naudojamos skirtingos nuorodų tinklo plėtros taktikos, tačiau išlaikomas svarbiausias principas – nuorodų kokybė, bet ne kiekybė. Konkurencingose rinkose išorinis SEO daro didžiausią įtaką aukštesnėms pozicijos paieškos rezultatų puslapiuose (SERP). Todėl nesikeičiant interneto svetainės turiniui šis etapas gali tapti nuolatiniu procesu.

Kas yra SEO straipsniai?

SEO straipsniaiSEO straipsnių rašymas
Pradėjus domėtis, kaip vykdoma išorinė optimizacija, dažnai išgirstama apie SEO straipsnių rašymą ir talpinimą. SEO straipsniai yra neatsiejama išorinės optimizacijos dalis, tačiau jų kokybė labai priklauso nuo to, kam SEO straipsnių rašymas bus patikėtas. Dėl kai kurių SEO straipsnių rašytojų daromų gramatinių ir stilistinių klaidų, dažnai SEO straipsniai yra priskiriami prie itin prastos išliekamosios vertės tekstų. Pasirinkus gerą specialistą jo kokybiškai parašyti SEO straipsniai paprastam vartotojui turėtų būti sunkiai atskiriami nuo įprastų pranešimų spaudai ar patariamojo pobūdžio straipsnių.

SEO tekstų rašymas
SEO straipsniai skirti išorinei optimizacijai. SEO tekstai – vidinei. SEO tekstų rašymas įprastai reikalingas optimizuojant el. parduotuvių prekių kategorijas ar kuriant prekių puslapius. Dažniausiai SEO tekstai kuriami puslapiams, kurie sulaukia sąlyginai didesnio lankytojų srauto nei talpinami SEO straipsniai, todėl rašomi tikintis, jog tekstai bus dažnai skaitomi. Vidinis puslapių optimizavimas neįmanomas be SEO tekstų. Siekiant dar aukštesnės kokybės turinio, reikėtų pagalvoti apie turinio rinkodarą.

SEO straipsnių talpinimas
SEO straipsnių talpinimas taip pat yra neatsiejama išorinės optimizacijos dalis. Plečiant išorinių nuorodų tinklą, labai svarbu pasirinkti tinkamus tinklapius, kuriuose bus talpinami SEO straipsniai. Derėtų vengti SEO katalogų ir panašių menkos vertės tinklapių, kurių didžiąją dalį turinio sudaro tik SEO straipsniai. Tokie tinklapiai gali pakenkti išorinei optimizacijai, todėl šiuos darbus vertėtų patikėti SEO specialistui ar agentūrai.

Profesionalios SEO paslaugos gali sumažinti „Google“ reklamos išlaidas?

Profesionalios SEO paslaugos„Google Ads“ reklamos paieškoje paspaudimo kaina priklauso nuo skelbimų kokybės balo. Vienas iš kokybės balo vertinimo kriterijų – nukreipimo puslapio atitikimas pagal raktinę frazę. Atliekant interneto svetainės vidinę optimizaciją, pagal tam tikrus raktinius žodžius optimizuojami nukreipimo puslapiai. Todėl profesionalios SEO paslaugos gali sumažinti „Google Ads“ paspaudimo kainą ir kartu reklamos išlaidas.

Pasiekus aukštas pozicijas paieškos rezultatų puslapyje, pagal tam tikras raktines frazes gaunamas natūralus (nemokamas) lankytojų srautas. Todėl priklausomai nuo „Google“ reklamos tikslų, galima nebeinvestuoti į Google reklamą ir pagal tam tikras raktines frazes neberodyti reklamos skelbimų paieškoje.

Kas yra Youtube SEO, SEO Google Business, Google Play SEO?

SEO paslaugos dažniausiai vykdomos interneto svetainėms, pagal tam tikras raktinės frazes siekiant jas kiek įmanoma aukščiau iškelti Google ir kitų paieškos sistemų rezultatų puslapiuose (SERP). Tačiau SEO optimizacijos darbai gali būti atliekami ir kitose Google produktų aplinkose: „Youtube“, „Google Maps, „Google Play“ ir t.t.

Youtube SEO
Vaizdo įrašų rezultatai kartais įtraukiami į įprastų paieškos rezultatų sąrašą, tačiau „Youtube“ vidinė paieškos sistema veikia šiek tiek kitokiu principu, nei įprasta Google paieška. Todėl video įrašų optimizacijai keliami specifiniai SEO reikalavimai. Pagal tam tikras raktines frazes siekiant aukštesnių pozicijų video paieškos rezultatuose reikalinga konkrečių video įrašų optimizacijos darbai. Todėl Youtube SEO paslauga tampa vis aktualesnė.

SEO Google Business (Google Maps SEO)
„Google Maps“ paieška taip pat veikia kitokiu principu, nei įprasta Google paieškos sistema. Vietovių rezultatai dažnai įtraukiami į įprastų paieškos rezultatų sąrašą, tačiau Google žemėlapiuose konkuruojant pagal veiklos srities raktines frazes (pvz.: Restoranai Panevėžyje) būtini „Google Mano verslas“ („Google My Business“) paskyros optimizavimo veiksmai. Todėl SEO Google Business paskyroms tampa vis aktualesnė paslauga.

Google Play SEO ir App Store SEO
Mobiliųjų programėlių konkurencija „Google Play“ ir „App Store“ parduotuvėse pagal tam tikras raktines frazes taip pat gali būti gana arši. Kaip ir „Youtube“ vaizdo įrašams ar „Google Mano verslas“ paskyroms, taip ir „Android“ ar „iOS“ aplikacijų puslapiams keliami specifiniai SEO reikalavimai. Todėl Google Play SEO / App Store SEO paslaugos tampa vis aktualesnės ir siekiant aukštesnių pozicijų „Google Play“ ir „App Store“ paieškoje, būtini optimizacijai veiksmai.

Trumpi D.U.K.

Kokia SEO kaina?
SEO kaina nėra fiksuota. Kiekvienam projektui optimizacijos kaina įvertinama individualiai, priklausomai nuo konkurencijos rinkoje ir būtiniausių SEO darbų apimties. Papildomi programavimo darbai, turinio kūrimas SEO paslaugų kainą gali gerokai padidinti.

Kiek laiko vyksta SEO darbai?
Didesnės apimties projektams (ypač el. komercijai) SEO optimizacija yra nuolatinis procesas. Priklausomai nuo išsikeltų tikslų, SEO darbai gali būti vienkartiniai arba periodiniai. Interneto svetainėje atsiradus naujiems nukreipimo puslapiams ar naujam turiniui, visas SEO procesas kartojamas iš naujo.