SEO paslaugos

MŪSŲ KOMPETENCIJOS


Auditas

Tinklalapio techninių SEO klaidų ir turinio auditas bendram SEO optimizacijos įvertinimui.

On-Site SEO

Tinklalapio programinio kodo ir turinio optimizavimas „Google“ ir kitoms paieškos sistemoms.

Off-Site SEO

Išorinių nuorodų tinklo kūrimas tinklalapio pozicijų gerinimui „Google“ paieškos sistemoje.

Nemokama konsultacija

+370 636 63387tomas@fad.lt

Kiek kainuoja SEO paslaugos?

Priklausomai nuo pasirinkto kainodaros modulio, SEO paslaugos gali būti įkainojamos valandiniu tarifu arba fiksuota suma už visą projektą. Įprastai kiekviena agentūra ar SEO specialistas turi skirtingą sukauptą SEO patirtį, todėl dažniausiai taiko individualius įkainius. Tačiau esminiai kriterijai, kurie nulemia SEO paslaugų kainą yra šie:

Prekės ženklas. Naujai sukurtoms interneto svetainėms pasiekti pirmą paieškos rezultatų puslapį gali būti gerokai sunkiau, nei senai rinkoje gyvuojančių prekinių ženklų svetainėms. Prekės ženklo žinomumas vienas pagrindinių SEO kriterijų, kurį labai sunku paveikti, jei kartu su SEO paslaugomis nėra naudojamos kitos skaitmeninės ir tradicinės rinkodaros priemonės. Todėl naujai sukurtoms ir senai rinkoje įsitvirtinusioms interneto svetainėms SEO optimizacijos kaina gali gerokai skirtis.

Raktažodžiai. Prieš pradedant SEO darbus, visada apsibrėžiama ties kokiomis raktinėmis frazėmis bus dirbama. Kuo daugiau pasirenkama raktažodžių, tuo ilgiau trunka visas optimizacijos procesas. Kuo aukštesnė pasirinktų raktažodžių konkurencija, tuo sunkiau pasiekti pirmą paieškos rezultatų puslapį. Todėl SEO paslaugų kainai daro įtaka pasirinktų raktažodžių kiekis ir jų konkurencingumas.

Interneto svetainė. Atliekant pradinę SEO analizę, įvertinama svetainės turinio apimtis ir programinis kodas. Reprezentacinė svetainė turi gerokai mažiau turinio nei elektroninė parduotuvė, todėl SEO darbų apimtis taip pat gerokai skiriasi. Skirtingos turinio valdymo sistemos turi skirtingą funkcionalumą leidžiantį optimizuoti svetainę, todėl dažniausiai ne visi techniniai SEO sprendimai gali būti įgyvendinami be programuotojų pagalbos.

Kiek laiko trunka SEO optimizacija?

SEO optimizacija yra nuolatinis procesas, tačiau SEO paslaugų trukmė priklauso nuo išsikeltų tikslų:

Raktažodžių pozicijos. Dažniausiai pagrindinis tikslas – pagal pasirinktus raktinius žodžius būti pirmame paieškos rezultatų puslapyje. Tokiu atveju optimizacijos trukmė priklauso nuo interneto svetainės esamos situacijos ir pasirinktų raktažodžių konkurencingumo. Įprastai dirbant ties žemos konkurencijos raktažodžiais pirmieji rezultatai gali būti pastebimi jau po 1 – 2 savaičių, o visa optimizacija trukti iki 3 mėnesių. Jei dirbame su vidutinės arba aukštos konkurencijos raktažodžiais, optimizacija trunka 3 – 6 mėnesius ar ilgiau. Optimizacijos procesas laikomas baigtu, jei su pasirinktais raktažodžiais interneto svetainė randama pirmame paieškos rezultatų puslapyje. Jei norima dar aukštesnių pozicijų arba pradėti SEO darbus su papildomais raktažodžiais, optimizacijos trukmė gali būti neribojama ir SEO optimizacija tampa nuolatiniu procesu.

Organinio srauto augimas. Gerokai rečiau pagrindinis tikslas – organinio (natūralaus) srauto auginimas iš paieškos sistemų. Tokiu atveju SEO optimizacija tampa nuolatiniu procesu. SEO darbai trunka neribotą laiką arba kol įgyvendinama pasirinkta SEO strategija.

Kodėl keičiasi svetainės pozicijos paieškos rezultatų puslapyje?

Interneto svetainių pozicijos paieškos rezultatų puslapyje pagal tas pačias raktines frazes nuolat keičiasi dėl šių pagrindinių priežasčių:

Suasmeninta paieška. Interneto svetainė skirtingiems vartotojams tuo pačiu metu gali būti rodoma skirtingose paieškos rezultatų pozicijose. Vartotojų buvimo vieta (lokacija), naršymo istorija ir kiti kriterijai nulemia konkretaus nukreipimo puslapio poziciją konkrečiam vartotojui. Todėl norint objektyviai patikrinti interneto svetainės esamas pozicijas, pagal tam tikras sąlygas imituojamos paieškos specialiais SEO įrankiais, tokiais kaip „MOZ“, „ahrefs“ ir kt.

Algoritmai. Paieškos sistemų pagrindinis tikslas – vartotojui pateikti kuo labiau jo užklausą atitinkantį turinį. Todėl šių sistemų algoritmai nuolat tobulinami, pagal tam tikrus kriterijus atrenkami tik labiausiai vartotojo lūkesčius atitinkantys rezultatai. Keičiantis vertinimo kriterijams gali keistis ir interneto svetainių pozicijos. Kai kurie algoritmai veikia realiu laiku, todėl pozicijų svyravimai vyksta nuolat. Norint objektyviai įvertinti esamą situaciją, dažniausiai pozicijų pokytis SEO įrankiais fiksuojamas intervalais (pavyzdžiui kas savaitę ar mėnesį) arba „Google Search Console“ pagalba vertinamos vidutinės pozicijos per tam tikrą laikotarpį (pavyzdžiui 3 mėnesių laikotarpiu).

Konkurencija. Interneto erdvėje informacija nuolat keičiasi, atsiranda naujų konkurentų, naujo turinio jau esamose svetainėse. Todėl optimizacijos metu pasiektos pozicijos dėl konkurentų atliekamų veiksmų gali keistis.

Tinkamai atlikta optimizacija turėtų garantuoti pirmą paieškos rezultatų puslapį, tačiau ne konkrečias pozicijas.

Kaip vykdoma SEO optimizacija?

SEO optimizacija skaidoma į atskirus etapus, kurie gali būti užsakomi kaip atskiros paslaugos. Tačiau visada rekomenduojama atlikti pilną optimizaciją. Tokiu atveju optimizacijos veiksmų seka nesikeičia ir gali būti nuolat kartojama:

SEO auditas. Įvertinamas interneto svetainės turinys, programinis kodas, svetainės padėtis konkurencinėje rinkoje. Jei šis etapas vykdomas siekiant įvertinti kliento interneto svetainės situaciją ir SEO paslaugų kainą, klientui ataskaita nėra pateikiama. Jei užsakomas tik SEO auditas, kaip atskira paslauga, klientui pateikiami detalūs SEO analizės rezultatai bei rekomendacijos tolimesniems veiksmams.

On-Site SEO. Optimizuojamas interneto svetainės turinys ir programinis kodas. Esant poreikiui, šis etapas gali būti vykdomas kaip atskira paslauga arba dar detaliau skaidomas į atskiras paslaugas:

  • Vidinė optimizacija. Turinio valdymo sistemos pagalba sutvarkomi svetainėje pateiki tekstai, nuotraukos ir kitas turinys.
  • Techninis SEO. Programuotojų pagalba pagal paieškos sistemų rekomendacijas keičiamas svetainės programinis kodas.

Off-Site SEO. Plečiamas interneto svetainės išorinių nuorodų tinklas. Konkurencingose rinkose išorinė optimizacija daro didžiausią įtaką aukštesnėms pozicijos paieškos rezultatų puslapiuose. Todėl nesikeičiant interneto svetainės turiniui šis etapas gali tapti nuolatiniu procesu.

Priklausomai nuo iškeltų tikslų, visi SEO optimizacijos etapai gali būti nuolat kartojami. Interneto svetainėje atsiradus naujiems nukreipimo puslapiams ar naujam turiniui, visas SEO procesas kartojamas iš naujo.

Kaip SEO paslaugos gali sumažinti „Google“ reklamos išlaidas?

SEO paslaugos„Google Ads“ reklamos paieškoje paspaudimo kaina priklauso nuo skelbimų kokybės balo. Vienas iš kokybės balo vertinimo kriterijų – nukreipimo puslapio atitikimas pagal raktinę frazę. Atliekant interneto svetainės vidinę optimizaciją, pagal tam tikrus raktinius žodžius optimizuojami nukreipimo puslapiai. Todėl SEO paslaugos gali sumažinti „Google Ads“ paspaudimo kainą ir kartu reklamos išlaidas.

Pasiekus aukštas pozicijas paieškos rezultatų puslapyje, pagal tam tikras raktines frazes gaunamas natūralus (nemokamas) lankytojų srautas. Todėl priklausomai nuo „Google“ reklamos tikslų, galima nebeinvestuoti į „Google“ reklamą ir pagal tam tikras raktines frazes neberodyti reklamos skelbimų paieškoje.