MŪSŲ KOMPETENCIJOS
Tekstai
Straipsnių ir tekstų rašymas tinklalapiams, soc. tinklų paskyroms, reklamos kampanijoms.
Nuotraukos
Fotografavimas ir nuotraukų retušavimas tinklalapiams, soc. tinklų paskyroms, reklamos kampanijoms.
Vaizdo įrašai
Filmavimas ir video įrašų montavimas tinklalapiams, soc. tinklų paskyroms, reklamos kampanijoms.
Nemokama konsultacija
Turinio rinkodara: dažniausiai užduodami klausimai
Turinio rinkodara, kas tai?Kur naudojama turinio rinkodara?Kiek kainuoja turinys?
Turinio rinkodara – kas tai?
Turinio rinkodara yra rinkodaros priemonė, kurios pagrindas – nuoseklius vertingo turinio kūrimas ir jo sklaida. Turinio rinkodara yra visų rinkodaros formų pagrindas, nes jos pagrindinis tikslas – pritraukti ir išlaikyti tikslinę auditoriją. Priklausomai nuo pasirinktos rinkodaros formos, turinys gali būti tiek tekstai, tiek nuotraukos ar vaizdo įrašai.
Kur naudojama turinio rinkodara?
Turinio rinkodara naudojama labai plačiai, tačiau dažniausiai sutiksime šiose skaitmeninės rinkodaros priemonėse:
Soc. tinklų marketingas. Čia turinys yra karalius. Be įdomaus ir kokybiško turinio socialiniuose tinkluose nėra galimybės natūraliai pasiekti didesnę tikslinę auditoriją. Video įrašai yra viena iš daugiausiai laiko ir finansų reikalaujanti turinio forma, tačiau labiausiai vertinama soc. tinkluose. Vaizdo įrašai įtraukia vartotoją ir per itin trumpą laiką gaili perduoti pakankamai daug informacijos. Todėl šios turinio formos natūrali sklaida soc. tinkluose didžiausia.
Optimizacija paieškos sistemoms (SEO). Internetinės svetainės reitinguojamos paieškos sistemose pagal įvairius kriterijus, kurių pagrindinis tikslas – vartotojui pateikti kuo kokybiškesnį ir labiausiai jo užklausą atitinkantį turinį. Siekiant aukštesnių pozicijų rezultatų puslapiuose, tinklalapyje turėtų būti kokybiškas turinys, kuris padėtų tikslinei auditorijai išspręsti problemą – atsakytų į paieškos sistemoje užduotą klausimą (raktinę frazę). SEO procesui didžiausią įtaką daro tekstinis turinys, kuris naudojamas tiek optimizuojamame tinklalapyje, tiek SEO straipsniais plečiant nuorodų tinklą išoriniuose tinklalapiuose.
Viešieji ryšiai (PR). Įvaizdžio formavimui labai svarbu atsakingai paruošti turinį, kuris nebūtų tiesioginė įmonės reklama. Turinys turėtų būti pirmiausiai naudingas vartotojui ir tik galiausiai primintų apie pačią įmonę ar jos veiklą. Viešiesiems ryšiams dažniausiai naudojami užsakomieji straipsniai.
Inbound marketingas. Siekiant natūraliai pritraukti tikslinę auditoriją į interneto svetainę, dažniausiai kuriamas tinklaraštis. Jo turinys kuriamas bandant nuspėti, kas tikslinei auditorijai būtų aktualu.
Kiek kainuoja turinys?
Kuo sudėtingiau ir ilgiau užtrunka sukurti turinį – tuo jis vertingesnis.
Tekstai dažniausiai įkainojami už žodį arba fiksuota suma už visą tekstą. Priklausomai nuo teksto paskirties ir kokybės, kaina gali svyruoti labai ženkliai. Pigiausias turinys – SEO straipsniai, kuriems sukurti nereikia itin daug laiko ir žinių. Brangiausias – užsakomieji straipsniai, kurių dalį vertės gali sudaryti jų paviešinimas naujienų portaluose.
Nuotraukos dažniausiai įkainojamos fiksuotomis sumomis už fotosesiją. Šio turinio kaina dažniausiai priklauso nuo fotografo valandinio įkainio ir naudojamos įrangos.
Vaizdo įrašai dažniausiai taip pat įkainojamos fiksuotomis sumomis už galutinį produktą. Šio turinio kaina dažniausiai priklauso nuo video įrašo trukmės ir specialisto valandinio įkainio.