Turinio rinkodara

MŪSŲ KOMPETENCIJOS

line

Tekstai

Straipsnių ir tekstų rašymas tinklalapiams, soc. tinklų paskyroms, reklamos kampanijoms.

Nuotraukos

Fotografavimas ir nuotraukų retušavimas tinklalapiams, soc. tinklų paskyroms, reklamos kampanijoms.

Vaizdo įrašai

Filmavimas ir video įrašų montavimas tinklalapiams, soc. tinklų paskyroms, reklamos kampanijoms.

Nemokama konsultacija

+370 636 63387tomas@fad.lt

Turinio rinkodara – kas tai?

Turinio rinkodara, dar žinoma ir kaip turinio marketingas – tai rinkodaros priemonė, kurios pagrindas – nuoseklius vertingo turinio kūrimas ir jo sklaida. Turinio rinkodara yra visų rinkodaros formų pagrindas, nes jos pagrindinis tikslas – pritraukti ir išlaikyti tikslinę auditoriją. Priklausomai nuo pasirinktos rinkodaros formos, turinys gali būti tiek tekstai, tiek nuotraukos ar vaizdo įrašai.

Kur naudojamas turinio marketingas?

Turinio rinkodaraTurinio rinkodara (turinio marketingas) naudojama labai plačiai, tačiau dažniausiai sutiksime šiose skaitmeninės rinkodaros priemonėse:

Soc. tinklų marketingas. Čia turinys yra karalius. Be įdomaus ir kokybiško turinio socialiniuose tinkluose nėra galimybės natūraliai pasiekti didesnę tikslinę auditoriją. Video įrašai yra viena iš daugiausiai laiko ir finansų reikalaujanti turinio forma, tačiau labiausiai vertinama soc. tinkluose. Vaizdo įrašai įtraukia vartotoją ir per itin trumpą laiką gaili perduoti pakankamai daug informacijos. Todėl šios turinio formos natūrali sklaida soc. tinkluose didžiausia.

Optimizacija paieškos sistemoms (SEO). Internetinės svetainės reitinguojamos paieškos sistemose pagal įvairius kriterijus, kurių pagrindinis tikslas – vartotojui pateikti kuo kokybiškesnį ir labiausiai jo užklausą atitinkantį turinį.  Siekiant aukštesnių pozicijų rezultatų puslapiuose, tinklalapyje turėtų būti kokybiškas turinys, kuris padėtų tikslinei auditorijai išspręsti problemą – atsakytų į paieškos sistemoje užduotą klausimą (raktinę frazę). SEO procesui didžiausią įtaką daro tekstinis turinys, kuris naudojamas tiek optimizuojamame tinklalapyje, tiek SEO straipsniais plečiant nuorodų tinklą išoriniuose tinklalapiuose.

Viešieji ryšiai (PR). Įvaizdžio formavimui labai svarbu atsakingai paruošti turinį, kuris nebūtų tiesioginė įmonės reklama. Turinys turėtų būti pirmiausiai naudingas vartotojui ir tik galiausiai primintų apie pačią įmonę ar jos veiklą. Viešiesiems ryšiams dažniausiai naudojami užsakomieji straipsniai.

Inbound marketingas. Tai yra marketingo strategija, skirta pritraukti potencialius klientus natūraliu būdu, nekreipiant dėmesio į tradicines reklamos formas. Šio marketingo metodo grindžiama idėja, kad, teikiant vertingą informaciją tikslinei auditorijai, ji pati ateis į jūsų interneto svetainę. Dažniausiai šios strategijos įgyvendinimui naudojamas tinklaraštis, kuris tampa platforma dalintis įžvalgomis, patarimais ar mokomaisiais straipsniais. Siekiama, kad ši informacija būtų vertinga, patraukli ir sudomintų skaitytojus, skatindama juos sugrįžti į svetainę vėl ir vėl. Tokiu principu atnaujinamas ir mūsų agentūros tinklaraštis.

Kiek kainuoja turinys?

Kuo sudėtingiau ir ilgiau užtrunka sukurti turinį – tuo jis vertingesnis.

Tekstai. Teksto kūrimo paslaugų įkainojimas dažniausiai vyksta dvejais būdais: mokama už konkretų žodžių skaičių arba sutartinė suma už visą tekstą. Teksto kaina gali skirtis priklausomai nuo jo paskirties, tematikos ir kokybės. Pavyzdžiui, SEO straipsniai, kurie dažnai yra skirti svetainių paieškos rezultatų pozicijoms gerinti, dažniausiai yra pigesni, nes jų kūrimui nereikia gilios specifinės srities žinių ar ilgo tyrimo (informacijos rinkimo straipsnio turiniui). Tuo tarpu užsakomieji straipsniai, kurie gali būti sukurti konkrečiam klientui, gali būti gerokai brangesni. Jų vertę taip pat gali padidinti tai, kad jie yra paviešinami populiariuose naujienų portaluose, kurie pritraukia didelį skaitytojų skaičių.

Nuotraukos. Nuotraukų kainodara dažniausiai yra fiksuota ir priklauso nuo fotosesijos trukmės bei fotografo patirties ir reputacijos. Paprastai, kuo daugiau patirties turi fotografas ir kuo profesionalesnė jo naudojama įranga, tuo aukštesnė bus nuotraukų kaina. Be to, kaina taip pat gali svyruoti priklausomai nuo fotosesijos vietos, modelių, rekvizitų ir kitų išlaidų.

Vaizdo įrašai. Vaizdo įrašų kūrimo paslaugų įkainojimas dažnai taip pat yra fiksuotas už galutinį produktą. Tačiau ši kaina gali skirtis priklausomai nuo įvairių veiksnių. Pavyzdžiui, video trukmė, naudojamos įrangos kokybė, filmavimo komandos dydis, vietovė, kurioje filmuojama, ir kitos išlaidos gali daryti įtaką galutinei sumai. Be to, specialisto, kuris montuoja įrašą, patirtis ir valandinis įkainis taip pat yra svarbūs veiksniai nustatant kainą.

Trumpi D.U.K.

Kur naudojama turinio rinkodara?
Turinio rinkodara naudojama labai plačiai, tačiau dažniausiai sutiksime šiose skaitmeninės rinkodaros priemonėse: Soc. tinklų marketingas, Optimizacija paieškos sistemoms (SEO), Viešieji ryšiai (PR), Inbound marketingas..

Kiek kainuoja turinys?
Kuo sudėtingiau ir ilgiau užtrunka sukurti turinį – tuo jis vertingesnis. Pavyzdžiui parašytas pranešimas spaudai dažniausiai kainuoja pigiau nei sumontuotas video klipas.

Klientų sėkmės istorijos

Peržiūrėti