Reklama internete

MŪSŲ KOMPETENCIJOS

Facebook reklama

Tikslinės fanų auditorijos pritraukimas, reklamos kampanijų kūrimas, fanų puslapių administravimas.

Google Ads reklama

Tikslinių raktažodžių parinkimas, kampanijų administravimas, reklamos biudžeto optimizavimas.

SEO paslaugos

Tinklalapių optimizavimas Google paieškos sistemai, aukštų pozicijų iškėlimas paieškos rezultatuose.

Nemokama konsultacija

+370 636 63387tomas@fad.lt

Kiek kainuoja reklama internete?

Reklamos internete kaina priklauso nuo pasirinkto reklamos kanalo ir tikslo, už kurį mokama. Skirtingose reklamos platformoje priklausomai nuo pasirinkto reklamos tikslo gali būti taikomi visiškai skirtingi apmokestinimo modeliai. Tačiau bet kokia reklama internete gali būti apmokestina šiais standartiniais būdais:

  • Mokestis už paspaudimus (PPC). Tai populiariausias reklamos apmokestinimo modelis, kai mokama už vartotojo atliktą reklamos paspaudimą.
  • Mokestis už parodymus (CPM). Dažniausiai žinomumo kampanijoms naudojamas reklamos apmokestinimo modelis, kai mokama už pasiektą vartotojų kiekį.

Konkrečios reklamos priemonės kaina bus žinoma tik įvertinus esamą konkurenciją. Todėl prieš aktyvuojant reklamines kampanijas dažniausiai biudžetai nustatomi individualiai pagal kiekvieno verslo galimybes.

Reklama internete, kuri efektyviausia?

reklama interneteVisos skaitmeninės rinkodaros priemonės yra efektyvios, tačiau ne visiems verslams vienodai. Reklama internete efektyviausiai išnaudojama, kai vienu metu veikia ne viena reklamos priemonė. Tačiau kiekvieno verslo reklamos biudžetas yra ribotas ir ne visi verslai turi galimybę skirti lėšų keliems reklamos kanalams. Todėl prieš pradedant investuoti į bet kurią internetinės reklamos priemonę, labai svarbu išsikelti tinkamus reklamos tikslus ir įsivertinti galimybes.

Pradedant dirbti „Facebook“ soc. tinkle, būtina investuoti į kokybišką turinį ir komunikaciją. „Facebook“ – tai ne skelbimų platforma, čia vartotojai jungiasi bendrauti ir dalintis informacija. Todėl be įdomaus ir kokybiško turinio šis reklamos kanalas nebus efektyvus.

Prieš pradedant dirbti su „Google“ paieškos sistema, būtina investuoti į kokybišką interneto svetainę. Naršydami interneto svetainėse, vartotojai tikisi lengvai ir greitai rasti juos dominančią informaciją. Todėl be šiuolaikiškos ir funkcionalios interneto svetainės šis reklamos kanalas nebus efektyvus.

Kaip veikia „Facebook“ reklama?

Socialinis tinklas „Facebook“ vartotojams suteikia galimybę bendrauti bei dalintis informacija. Todėl verslas dažnai tikisi šį kanalą išnaudoti kaip nemokamą sklaidos priemonę ir greitai nusivilia jos efektyvumu. Prieš pradedant investuot į „Facebook“ reklamą, labai svarbu suprasti, kaip veikia šis reklamos kanalas.

Padeda verslui rasti klientus
Vartotojai „Facebook“ soc. tinkle dažniausiai neieško prekių ar paslaugų, jie prisijungia bendrauti su draugais, pramogauti. Todėl verslas turi ieškoti potencialių klientų – tai pagrindinis „Facebook“ reklamos principas. Prieš pradedant dirbti su „Facebook“ kanalu, labai svarbu atlikti segmentaciją ir žinoti potencialaus kliento portretą, pagal kurį sukuriamos tikslinės auditorijos. Kuriant tikslines auditorijas „Facebook“ platformoje, patys svarbiausi kriterijai: vietovė ir pomėgiai (t.y. kur ir kuo domisi potencialūs jūsų verslo klientai?).

Žinomumui ir įvaizdžio formavimui
„Facebook“ platforma geriausiai išnaudojama, jei verslo pagrindinis reklamos tikslas – prekės ženklo žinomumas ir / ar įvaizdžio formavimas. Lyginant su reklama „Google“ paieškoje, „Facebook“ reklamos kaštai yra gerokai mažesni, todėl su mažesniu biudžetu galima pasiekti daug didesnę potencialių klientų auditoriją. Tačiau tiesioginiams pardavimams šis kanalas nėra itin tinkamas, vartotojai mažiau linkę paspausti ant reklamų, mažesnis parodymų – paspaudimų santykis (CTR).

Kaip veikia reklama „Google“ paieškoje?

„Google“ paieškos sistema vartotojams suteikia galimybę rasti informaciją apie juos dominančias prekes, paslaugas čia ir dabar. Todėl tai yra vienas efektyviausių skaitmeninės rinkodaros kanalų. Konkurencija paieškoje dažnai gana arši, nes kiekvienas verslas nori būti matomas „Google“ paieškos sistemoje. Todėl, prieš pradedant investuoti į reklamą „Google“ paieškoje, labai svarbu suprasti, kaip veikia šis reklamos kanalas.

Padeda klientams rasti verslą
Vartotojai „Google“ paieškos sistema naudojasi, tik atsiradus realiam poreikiui išspręsti susidariusią problemą. Todėl verslas turi būti randamas visada, kai klientui yra reikalingas – tai pagrindinis „Google Ads“ reklamos principas. Prieš pradedant dirbti su „Google“ kanalu, labai svarbu atlikti raktažodžių analizę. Tai padės suprasti, kokias raktines frazes į paieškos sistemą veda potencialūs vartotojai ieškodami konkrečių prekių ar paslaugų (spręsdami susidariusias problemas).

Pardavimams
„Google“ paieškos sistema geriausiai išnaudojama, jei verslo pagrindinis reklamos tikslas – tiesioginiai pardavimai. Lyginant su reklama „Facebook“ soc. tinkle, „Google“ reklamos kaštai yra gerokai didesni, tačiau pasiekiama itin tikslinė auditorija. Vartotojai labiau linkę spausti reklamas, didesnis parodymų – paspaudimų santykis (CTR). Tačiau žinomumui ir įvaizdžio formavimui reklama paieškoje nėra itin tinkama, šiems tikslams geriau pasitelkti reklamą „Google“ vaizdinės reklamos tinkle ir „Youtube“ soc. tinkle.

Kaip veikia SEO optimizacija?

Vartotojams ieškant informacijos „Google“ paieškoje, rezultatų puslapiuose pateikiami reklaminiai skelbimai ir labiausiai paieškos užklausą atitinkantys natūralus rezultatai. Kiekvienas verslas nori būti natūraliai randamas „Google“ paieškoje. Tačiau patekti tarp natūralių (nemokamų) paieškos rezultatų dažnu atveju gali būti pakankamai sunku. Todėl, prieš pradedant investuoti į SEO optimizaciją, labai svarbu suprasti, kaip veikia ši skaitmeninės rinkodaros priemonė.

Ilgalaikė investicija
Pagrindinis „Google Ads“ ir SEO paslaugų skirtumas: perkant reklamą „Google“ paieškoje, verslas yra matomas tik tol, kol yra mokama už paspaudimus. Investavus į SEO paslaugas, po kurio laiko verslas natūraliai randamas „Google“ paieškoje. Lyginant su „Google Ads“ reklama, SEO paslaugų kaina dažniausiai gerokai didesnė, o realūs rezultatai matomi gerokai vėliau. Tačiau tai ilgalaikė investicija, kurios dėka gaunamas nemokamas potencialių lankytojų srautas.