Konversijų optimizavimas

MŪSŲ KOMPETENCIJOS

line

Elgsenos stebėjimas

„Google Tag Manager“ diegimas ir konfiguravimas detaliam tinklalapio lankytojų veiksmų stebėjimui.

Konversijų optimizavimas

„Google Analytics“ konfiguravimas lankytojų atliekamų mikro ir makro konversijų stebėjimui ir optimizavimui.

Pirkimo įpročių analizė

„Google Analytics E-commerce“ diegimas ir konfiguravimas lankytojų pirkimo įpročių stebėjimui ir analizei.

Nemokama konsultacija

+370 636 63387tomas@fad.lt

Konversija – kas tai?

Konversijų optimizavimasKonversija – tai vartotojų, atlikusiu svetainėje tikslinį veiksmą (pirkimą, registraciją, užklausos išsiuntimą ir pan.) rodiklis, kuris dažniausiai išreiškiamas procentais. Konversija gali būti išreiškiama absoliučiais skaičiais, tačiau norint įvertinti svetainės efektyvumą, geriau naudoti procentus. Šis rodiklis nusako reklamos kampanijos efektyvumą. Konversijos gali būti skaidomos į mikro ir makro, arba į pagrindines ir pagalbines. Pagrindinė (makro) konversija – tai naudingiausias vartotojo atliktas veiksmas svetainėje. Pavyzdžiui pardavimas arba gauta užklausa. Pagalbinė (mikro) konversija – tai tarpinis vartotojo atliekamas veiksmas svetainėje, kuris gali vesti link pagrindinės konversijos. Pavyzdžiui užsakyta naujienlaiškio prenumeratą, prekė įdėta į krepšelį, aplankytas kontaktų puslapis.

Kodėl svarbu matuoti konversijas?

Kaip padidinti pardavimus įmonėje?Reklamos internete efektyvumas matuojamas konversijomis – vartotojų atliekamais naudingais veiksmai svetainėje (pavyzdžiui pardavimai). Jei reklaminė kampaniją paleista nenustačius tikslų (konversijų), nebus galimybės tiksliai įvertinti jos efektyvumo. Vertinant parodymų, paspaudimų kiekį ar kitus tarpinius rezultatus, sunku pamatuoti realią reklamos atnešamą naudą. Todėl prieš pradedant bet kokią reklaminę kampaniją, būtina tinkamai sukonfigūruoti „Google Analytics“ paskyrą ir nustatyti mikro ir makro konversijas.

Labai svarbu matuoti ne tik galutinius vartotojų veiksmus (makro konversijas) – pirkimą, užklausos išsiuntimą ir pan, bet ir tarpinius (mikro konversijas) – prekės įsidėjimą į krepšelį, apsilankymą kontaktų puslapyje ir pan. Mikro konversijos leidžia suprasti, kokius veiksmus tinklalapyje vartotojai dažniausiai atlieka prieš įvykdant pagrindinį Jūsų nustatytą tikslą – makro konversiją. Jei interneto svetainėje makro konversijos atliekamos gana retai, nematuojant mikro konversijų bus sunku įvertinti tarpinius reklamos rezultatus.

Kas yra Google Tag Manager?

Konversijos„Google Tag Manager“ (GTM) arba lietuviškai „Google žymų tvarkyklė“, yra nemokamas „Google“ įrankis leidžiantis svetainėje be programuotojų pagalbos atlikti smulkius pakeitimus. Dažniausiai šis įrankis naudojamas patalpinti trečiųjų šalių kodą: „Google Analytics“, „Facebook Pixel“, „Hotjar“, „Linkedin Pixel“ ir kt. Taip pat efektyviau sekti vartotojų elgesį: nuorodų paspaudimus, užklausos formos išsiuntimus ir t.t. „Google Tag Manager“ yra lyg tarpininkas tarp Jūsų svetainės ir trečiųjų šalių įrankių. Pakanka pirmąjį kartą redaguoti svetainės kodą įterpiant GTM konteinerį ir visos tolimesnės trečiųjų šalių įrankių integracijos jau nereikalauja tiesioginio Jūsų svetainės kodo redagavimo.

„Google Tag Manager“ taip pat gali pagerinti Jūsų svetainės krovimosi greitį. Jei naudojama daug trečiųjų šalių kodų, jos krovimo greitis gali gerokai sulėtėti. GTM pagalba sukurtos žymos (tag’ai) siunčia kodą į svetainę tik pagal jūsų pasirinktus aktyviklius (triger’ius) – visuose puslapiuose, konkrečiame puslapyje arba tik pagal konkrečią vartotojo veiklą. Tai reiškia, kad svetainė naudoja papildomą kodą tik tada, kai to reikia. Pavyzdžiui „Google reCAPTCHA“ kodas aktyvuojamas tik kontaktų puslapyje, kuriame yra užklausos forma. Kituose puslapiuose šis kodas vartotojui nėra reikalingas, todėl papildomai neapsunkina krovimo greičio.

Kas yra Google Analytics 4?

GA4„Google Analytics 4“ (GA4) yra naujesnė „Google Analytics Universal“ (GA3) versija, kuri labiau orientuota ne į srauto kiekio, o jo kokybės matavimą. Vartotojams labiau akcentuojamas ne gaunamas lankytojų kiekis, o ką jie veikia svetainėje (kokius naudingus veiksmus atlieka). GA4 versijoje keičiasi vartotojo aplinka, todėl verslams įpratusiems prie UA versijos šiek tiek sunkiau analizuoti pateikiamus duomenis. Taip pat nelieka „bounce rate“ (atmetimo) rodiklio, jį pakeitė „engaged sessions“, ties šiuo etapu turėtų išnykti ir itin populiarus klausimas „Koks yra geras atmetimo rodiklis?“.

2020 spalį pristatyta nauja „Google Analytics 4“ (GA4) versija nuo 2023 m liepos 1 d tapo privaloma visiems vartotojams, nes senoji „Universal“ versija tiesiog nustojo rinktis duomenis. Svarbu paminėti, kad istorinių duomenų (surinktos statistikos) tarp Analytics versijų perkelti nėra galimybės. Todėl verslai greičiau pasirūpinę GA versijos pakeitimu, anksčiau pradėjo kaupti duomenis naujoje „Google Analytics“ versijoje.

Kaip padidinti pardavimus?

Konversijų optimizavimas gali būti vienas iš pardavimų didinimo būdų įmonėje. „Google Tag Manager“ ir „Google Analytics“ įrankių pagalba stebima vartotojų elgsena tinklalapyje, analizuojami vartotojų pirkimo įpročiai. Turint pakankamai didelį lankytojų srautą, galimi A/B (turinio versijų) testavimai. Sukaupus reikšmingą statistinių domenų kiekį, atliekamas konversijų optimizavimas: gerinamas vartotojų patyrimas naudojantis tinklalapiu. Tokiu būdų siekiama vartotojams palengvinti galutinio tikslo (makro konversijos) įvykdymą. Konversijų optimizavimas gali padėti ženkliai sumažinti reklamos išlaidas ir pasiekti didesnį reklamos efektyvumą. Taip nedidinant reklamos išlaidų galima el. parduotuvėje padidinti pardavimus.

TRUMPI D.U.K.

Kaip fiksuojamos konversijos?
„Google Analytics“ ir „Google Tag Manager“ įrankiais stebimas lankytojų srautas ir jų atliekamos mikro ir makro konversijos.

Konversija - kas tai?
Konversija – tai vartotojų, atlikusiu svetainėje tikslinį veiksmą (pirkimą, registraciją, užklausos išsiuntimą ir pan.) rodiklis, kuris dažniausiai išreiškiamas procentais.

Klientų sėkmės istorijos

Peržiūrėti