Konversijų optimizavimas

MŪSŲ KOMPETENCIJOS


Elgsenos stebėjimas

„Google Tag Manager“ diegimas ir konfiguravimas detaliam tinklalapio lankytojų veiksmų stebėjimui.

Konversijų optimizavimas

„Google Analytics“ konfiguravimas lankytojų atliekamų mikro ir makro konversijų stebėjimui ir optimizavimui.

Pirkimo įpročių analizė

„Google Analytics E-commerce“ diegimas ir konfiguravimas lankytojų pirkimo įpročių stebėjimui ir analizei.

Nemokama konsultacija

+370 636 63387tomas@fad.lt

Konversija – kas tai?

Konversija – tai vartotojų, atlikusiu svetainėje tikslinį veiksmą (pirkimą, registraciją, užklausos išsiuntimą ir pan.) rodiklis, kuris dažniausiai išreiškiamas procentais. Konversija gali būti išreiškiama absoliučiais skaičiais, tačiau norint įvertinti svetainės efektyvumą, geriau naudoti procentus. Šis rodiklis nusako reklamos kampanijos efektyvumą. Konversijos gali būti skaidomos į mikro ir makro, arba į pagrindines ir pagalbines. Pagrindinė (makro) konversija – tai naudingiausias vartotojo atliktas veiksmas svetainėje. Pavyzdžiui nupirkta prekė arba išsiųsta užklausa. Pagalbinė (mikro) konversija – tai tarpinis vartotojo atliekamas veiksmas svetainėje, kuris gali vesti link pagrindinės konversijos. Pavyzdžiui užsakyta naujienlaiškio prenumeratą, prekė įdėta į krepšelį, aplankytas kontaktų puslapis.

Kodėl svarbu matuoti konversijas?

konversijų optimizavimasReklamos internete efektyvumas matuojamas konversijomis – vartotojų atliekamais naudingais veiksmai svetainėje. Jei reklaminė kampaniją paleista nenustačius tikslų (konversijų), nebus galimybės tiksliai įvertinti jos efektyvumo. Vertinant parodymų, paspaudimų kiekį ar kitus tarpinius rezultatus, sunku pamatuoti realią reklamos atnešamą naudą. Todėl prieš pradedant bet kokią reklaminę kampaniją, būtina tinkamai sukonfiguruoti „Google Analytics“ paskyrą ir nustatyti mikro ir makro konversijas.

Labai svarbu matuoti ne tik galutinius vartotojų veiksmus (makro konversijas) – pirkimą, užklausos išsiuntimą ir pan, bet ir tarpinius (mikro konversijas) – prekės įsidėjimą į krepšelį, apsilankymą kontaktų puslapyje ir pan. Mikro konversijos leidžia suprasti, kokius veiksmus tinklalapyje vartotojai dažniausiai atlieka prieš įvykdant pagrindinį Jūsų nustatytą tikslą – makro konversiją. Jei interneto svetainėje makro konversijos atliekamos gana retai, nematuojant mikro konversijų bus sunku įvertinti tarpinius reklamos rezultatus.

Kaip atliekamas konversijų optimizavimas?

„Google Tag Manager“ ir „Google Analytics“ įrankių pagalba stebima vartotojų elgsena tinklalapyje, analizuojami vartotojų pirkimo įpročiai. Turint pakankamai didelį lankytojų srautą, galimi A/B (turinio versijų) testavimai. Sukaupus reikšmingą statistinių domenų kiekį, atliekamas konversijų optimizavimas: gerinamas vartotojų patyrimas naudojantis tinklalapiu. Tokiu būdų siekiama vartotojams palengvinti galutinio tikslo (makro konversijos) įvykdymą. Konversijų optimizavimas gali padėti ženkliai sumažinti reklamos išlaidas ir pasiekti didesnį reklamos efektyvumą.