Facebook Pixel / Meta Pixel- kas tai?

Facebook pixel / Meta pixel„Meta Pixel“ (anksčiau dar žinoma kaip „Facebook Pixel“ arba „Pixel FB“) yra analitinė įrankio dalis, kurią įtraukiate į savo internetinės svetainės ar elektroninės parduotuvės programinį kodą. Šis socialinių tinklų analitinis įrankis yra ypatingai naudingas įmonėms, vykdančioms reklamines kampanijas „Facebook“ ir „Instagram“ platformose, nes jis leidžia sekti vartotojų veiksmus jūsų svetainėje ir surinkti duomenis, kurie gali būti naudojami reklamos kampanijoms optimizuoti.

Kuo skiriasi Facebook Pixel nuo Meta Pixel?

Meta Pixel“ yra tiesiog naujesnė „Facebook Pixel“ versija. Pagrindinis skirtumas tarp šių dviejų įrankių yra gana menkas – tai iš esmės tik jų pavadinimas ir prekės ženklo plėtra. Keičiant pavadinimą į „Meta“, atsispindi bendrovės „Facebook“ orientacija į platesnį savo produktų ir paslaugų spektrą, įtraukiant ne tik „Facebook“, bet ir kitas platformas įsigytas, pvz., „Instagram“ ir „WhatsApp“.

Funkcionalumo požiūriu, „Meta Pixel“ ir „Facebook Pixel“ yra iš esmės identiški. Abu šie įrankiai naudojami:

  • Sekti vartotojų veiksmus interneto svetainėje ar elektroninėje parduotuvėje.
  • Analizuoti, kaip lankytojai reaguoja į reklamas „Facebook“, „Instagram“ ir kitose „Meta“ platformose.
  • Optimizuoti Meta reklamų kampanijas, kurdami tikslines reklamas.
  • Rinkti duomenis apie auditoriją, kad būtų galima kuo efektyviau pritaikyti skaitmeninės rinkodaros strategijas.

Pagrindinis skirtumas yra tas, kad „Meta Pixel“ pavadinimas atspindi bendrovės „Meta Platforms, Inc.“ (anksčiau žinomos kaip „Facebook, Inc.“) strategiją ir platesnį produkto taikymo spektrą, tuo tarpu „Facebook Pixel“ buvo daugiausia susijęs tik su „Facebook“ platforma.

Kokias funkcijas atlieka Pixel?

Pagrindinės „Pixel“ funkcijos yra šios:

  1. Konversijų sekimas: „Pixel“ leidžia matyti, kaip vartotojai reaguoja į jūsų reklamas „Facebook“ ar „Instagram“ platformose ir kokie jų veiksmai yra svetainėje po to, kai spustelėjo reklamą. Tai apima pirkimų, registracijų, užklausos formų užpildymų ar kitų svarbių veiksmų sekimą.
  2. Tikslinės auditorijos kūrimas: „Pixel“ padeda sukurti tikslines auditorijas reklamoms, pagrįstas žmonių, kurie jau aplankė jūsų interneto svetainėje ar elektroninėje parduotuvėje, duomenimis. Tai leidžia kurti labiau pritaikytas ir asmeniškesnes reklamas.
  3. Remarketingas: „Pixel“ suteikia galimybę vykdyti remarketingo kampanijas, pasitelkiant reklamas tiems vartotojams, kurie jau domėjosi jūsų produktais ar paslaugomis, bet jų nepirko.
  4. Reklamos efektyvumo įvertinimas: Surinkti duomenys leidžia geriau įvertinti, kokia yra jūsų reklamų grąža (ROI), ir taip padeda priimti sprendimus dėl tolesnių skaitmeninės rinkodaros veiksmų.

„Pixel“ yra ypač vertingas įrankis el. parduotuvėms, nes leidžia stebėti klientų elgseną svetainėje ir pagal gautus duomenis optimizuoti reklamas, siekiant padidinti pardavimus ir efektyvumą. Tai leidžia sukurti daugiau asmeniškai pritaikytų ir taikliai nukreiptų reklamų, kurios gali būti labai efektyvios, siekiant pasiekti konkrečius verslo ir reklamos internete tikslus.

Kaip įdiegti Pixel?

„Meta Pixel“ diegimas interneto svetainėje yra vienas svarbiausių žingsnių prieš pradedant dirbti su Meta reklama. Tai gana paprastas ir tiesioginis procesas, kur apima keletą pagrindinių žingsnių:

  1. Sukurkite „Meta Pixel“:
    • Prisijunkite prie savo „Facebook“ verslo paskyros.
    • Eikite į „Events Manager“ ir pasirinkite „Connect Data Sources“.
    • Pasirinkite „Web“ ir spustelėkite „Get Started“.
    • Pasirinkite „Meta Pixel“ ir spustelėkite „Continue“.
    • Suteikite pavadinimą savo Pixel ir įveskite savo svetainės URL. Tai padeda „Meta“ patarti geriausius būdus jūsų Pixel naudojimui.
  2. Įdiekite „Pixel“ kodą į savo svetainę:
    • „Meta“ suteiks jums Pixel kodą. Jį reikės įklijuoti į savo interneto svetainės kodo viršutinę dalį (angl. header), arba galite pasinaudoti integracijomis su įvairiomis svetainių valdymo platformomis, pvz., WordPress, Shopify ir kt.
    • Jei naudojate svetainių kūrimo platformą, paprastai jos pateikia instrukcijas, kaip įtraukti „Pixel“ kodą.
    • Jei savarankiškai įdiegti kodą sunku, rekomenduojame kreiptis į savo svetainės programuotoją ar skaitmeninės rinkodaros specialistus.
  3. Patikrinkite „Pixel“ veikimą:
    • Pasinaudokite „Pixel Helper“ plėtiniu „Google Chrome“ naršyklėje, kad patikrintumėte, ar „Pixel“ veikia teisingai.
    • Apsilankykite savo svetainėje ir patikrinkite, ar „Pixel“ sekimo kodas aktyvuojamas.
  4. Nustatykite įvykius (konversijas):
    • „Meta Pixel“ leidžia stebėti įvairius naudingus veiksmus (konversijas) svetainėje, pvz., pirkimą, registraciją, užklausos formos užpildymą ir kt.
    • Galite nustatyti šiuos įvykius rankiniu būdu arba naudoti „Event Setup Tool“ tiesiai iš „Events Manager“.
  5. Testuokite ir analizuokite duomenis:
    • Kai „Pixel“ yra sėkmingai įdiegtas ir nustatyti įvykiai (konversijos), galite stebėti veiklą realiu laiku „Events Manager“.
    • Naudojant šiuos duomenis, galite analizuoti savo svetainės lankytojų elgseną ir optimizuoti savo „Meta“ reklamos kampanijas.

Šis diegimo procesas įprastai yra vienkartinis veiksmas, tačiau svarbu reguliariai tikrinti ir atnaujinti „Meta Pixel“ nustatymus, kad užtikrintumėte, jog jis veikia tinkamai ir teikia tikslius duomenis. Atnaujinus interneto svetainės dizainą ar atlikus kitus didesnius pakeitimus svetainėje, būtina tikrinti Pixel kodo veikimą, kitu atveju diegimo procesą gali tekti pakartoti.

Kas yra capi?

„Facebook Conversions API“ (CAPI) yra įrankis, kurį teikia „Meta“ (anksčiau žinomas kaip „Facebook“), leidžiantis siųsti duomenis iš interneto serverio tiesiogiai į „Facebook“. Tai yra alternatyva arba papildymas „Facebook Pixel“, leidžiantis įmonėms dalintis konversijų, įvykių ir klientų duomenimis su „Facebook“ taip, kad būtų išvengta naršyklėje esančių sekimo blokavimo priemonių, pavyzdžiui, slapukų blokavimo.

Štai pagrindinės „Facebook Conversions API“ funkcijos ir privalumai:

  1. Pagerintas duomenų tikslumas: CAPI apsaugo nuo duomenų praradimo dėl slapukų blokavimo ir naršyklės privatumo nustatymų. Tai yra vis labiau aktuali problema, nes vartotojai ir technologijos tampa vis labiau susirūpinę privatumu.
  2. Pasiekiamumo išsaugojimas: Naudojant CAPI, galima užtikrinti, kad rinkodaros kampanijos pasiekia tinkamą auditoriją net ir tuomet, kai naršyklės blokuoja tradicinį sekimą.
  3. Personalizuotos reklamos ir tikslinė rinkodara: Galimybė siųsti išsamius duomenis leidžia sukurti labiau personalizuotas ir efektyvias reklamas internete.
  4. Papildomi duomenų rinkimo būdai: CAPI leidžia rinkti duomenis, kurių negalima surinkti per „Pixel“, pvz., offline įvykius ar įvykius, kurie įvyksta serveryje.
  5. Privatumo gerinimas: Siunčiant duomenis tiesiogiai iš serverio, galima geriau kontroliuoti, kokia informacija yra dalijama, taip gerinant vartotojų duomenų privatumo apsaugą.

Kadangi „Facebook Conversions API“ siunčia duomenis iš serverio, o ne iš naršyklės, tai reikalauja techninio įdiegimo ir konfigūracijos serveryje. Tai suteikia įmonėms papildomą lankstumą ir kontrolę duomenų rinkimo procese, tačiau taip pat reikalauja tam tikro techninio sugebėjimo. Todėl įprastai CAPI diegiamos el. parduotuvėse, į kurias sugeneruojami didesnį pirkėjų srautai iš socialinių tinklų. Didžiausias šio „advance“ įrankio potencialas išnaudojamos turint pakankamą pardavimų ir duomenų kiekį. Įprastoms interneto svetainėms ar mažoms el. prduotuvėms pakanka standartinio Meta Pixel diegimo.

Nemokama konsultacija

+370 636 63387tomas@fad.lt