Socialiniai tinklai

Patarimai bei naudinga informacija apie reklamą Facebook ir kituose socialiniuose tinkluose. Įvairūs straipsniai padėsiantis gyliau susipažinti su Facebook, Instagram, Youtube suteikiamomis reklamos galimybėmis.

Facebook Pixel / Meta Pixel- kas tai?

Facebook pixel / Meta pixel

„Meta Pixel“ (anksčiau dar žinoma kaip „Facebook Pixel“ arba „Pixel FB“) yra analitinė įrankio dalis, kurią įtraukiate į savo internetinės svetainės ar elektroninės parduotuvės programinį kodą. Šis socialinių tinklų analitinis įrankis yra ypatingai naudingas įmonėms, vykdančioms reklamines kampanijas „Facebook“ ir „Instagram“ platformose, nes jis leidžia sekti vartotojų veiksmus jūsų svetainėje ir surinkti duomenis, kurie gali būti naudojami reklamos kampanijoms optimizuoti. Kuo skiriasi Facebook Pixel nuo Meta Pixel? „Meta Pixel“ yra tiesiog naujesnė „Facebook Pixel“ versija. Pagrindinis skirtumas tarp šių dviejų įrankių yra gana menkas – tai iš esmės tik jų pavadinimas ir prekės ženklo plėtra. Keičiant pavadinimą į „Meta“, atsispindi bendrovės „Facebook“ orientacija į platesnį savo produktų ir paslaugų spektrą, įtraukiant ne tik „Facebook“, bet ir kitas platformas įsigytas, pvz., …

Skaityti toliauFacebook Pixel / Meta Pixel- kas tai?

Facebook tikslinės auditorijos parinkimas

Facebook tikslinė auditorija

Facebook šiuo metu yra vienas iš efektyviausių reklamos kanalų internete, kuris gali pasiūlyti maksimaliai tikslinę potencialių klientų auditoriją. Todėl pasirinkus tinkamą segmentą, galimi itin geri reklamos rezultatai už ganėtinai mažus kaštus. Žinoma, reklamos sėkmė didžiąja dalimi priklauso nuo jos turinio. Tačiau būtent Facebook soc. tinkle itin svarbu parinkti tinkama auditoriją Jūsų sukurtai reklamai. Pažinkite savo klientą Kiekviena įmonė privalo išsisegmentuoti savo klientus. Tik detaliai žinant potencialaus kliento poreikius, lūkesčius, gyvenimo būdą… galima sėkmingai parinkti tikslinę auditoriją Facebook reklamai. Facebook suteikia itin plačias filtravimo galimybes. Patys skambiausiu ir esminiai filtrai: gyvenamoji vieta, amžius, lytis, kalba, pomėgiai. Šiuos savo kliento kriterijus kiekviena įmonė tiesiog privalo žinoti, net neturint didelio supratimo apie marketingą. Priešingu atveju neverta gilintis į gerokai platesnes Facebook auditorijos filtravimo …

Skaityti toliauFacebook tikslinės auditorijos parinkimas

Kaip sukurti efektyvią Facebook reklaminę žinutę?

Efektyvi Facebook reklama

Kuriant reklaminius pranešimus Facebook soc. tinkle, reikėtų vadovautis esminiais reklamos principais, kurie veikia visuose reklamos kanaluose. Tai nėra beveik nieko specifinio, tiesiog šiek tiek pritaikyta prie Facebook suteikiamų galimybių išpublikuoti turinį. Esminis principas labai paprastas – sukelti potencialiam klientui emociją. Ir visai nesvarbu, kokia ji – pyktis, nerimas, džiaugsmas ir t.t. Kaip tai veikia? Lankytojui sukelta emocija turi jį motyvuoti domėtis pateikiamu reklaminiu turiniu. Reklamoje neturėtų būti tiesioginio raginimo pirkti, nes tai dažniausiai nesukelia jokių emocijų. Raskime potencialiam klientui aktualią problemą, kuri priverstų patį žmogų imtis veiksmų, jog ją išspręstų. Patys sukeliame problemą ir patys ją išsprendžiame. Blogas pavyzdys. Reklaminė žinutė: „Parduodame žieminius batus!” (batų poros nuotrauka). Na ir kas? Tokia reklama nekelia jokių emocijų. Geras pavyzdys. Reklaminė žinutė: „Ar pamenate, …

Skaityti toliauKaip sukurti efektyvią Facebook reklaminę žinutę?

Facebook reklama nėra ir nebus nemokama!

Nemokama Facebook reklama

Yra susidariusi nuomonė, jog Facebook reklama – nemokama. Tokia prielaida tikriausiai kyla iš bendro supratimo, jog Facebook soc. tinklas yra nemokamas, tai ir pati reklama šiame tinkle turėtų būti nemokama. Deja, taip tikrai nėra. Jei esate nusprendę į reklamos biudžetą neįtraukti ir Facebook reklamos išlaidų (nes tai, anot Jūsų, nemokama reklama), geriau su šiuo reklamos kanalu negaišti laiko. Nemokamos reklamos kelias Sukuriate savo įmonės fanų puslapį, iš asmeninio profilio pakviečiate visus draugus prisijungti. Surenkate minimalią auditoriją be perkančiosios galios. Patalpinate keletą pranešimų. Jokio efekto. Paraginate darbuotojus taip pat iš asmeninių profilių pakviesti visus draugus. Auditorija didesnė, tačiau vis dar jokios naudos. „Paspaminate” pranešimus įvairiose viešose Facebook grupėse. Vis dar neturite tikslinės auditorijos, todėl jokio efekto. Galiausiai nusprendžiate, kad Facebook reklama …

Skaityti toliauFacebook reklama nėra ir nebus nemokama!

Neturite kokybiško turinio? Facebook reklama ne Jums!

Kokybiškas Facebook turinys

Facebook yra didžiausias socialinis tinklas Lietuvoje, todėl natūralu, kad visos įmonės dažniausiai nori pasinaudoti šiuo reklamos kanalu. Galbūt be konkretaus plano, biudžeto, ar apskritai bendro supratimo, kokia turėtų būti reklama Facebook tinkle, tačiau vis tiek nori. Deja, tikrai ne visoms įmonėms derėtų brautis į šį soc. tinklą, jei nėra nusiteikusios rimtai dirbti ties Facebook reklamos kanalu. Kodėl Facebook ne Jums? Jei turinio planavimas prasideda mintimis apie šuniukus, kačiukus ir „linksmus video” – Facebook reklama ne Jums. Jei tikitės, jog kartas nuo karto patalpinsite kažkokį pasiūlymą ir tuo apsiribos visas darbas su šiuo reklamos kanalu – Facebook reklama ne Jums. Pati savoka „socialinis tinklas” turėtų būti užuomina, jog Facebook skirtas žmonėms bendrauti su žmonėmis. Būtent to lankytojai ir renkasi, bendrauti ir pramogauti. …

Skaityti toliauNeturite kokybiško turinio? Facebook reklama ne Jums!

Kaip nemokamai pasiekti didesnę Facebook auditorijos dalį?

Nemokama Facebook reklama

Turite savo fanų puslapį, kuriame kartas nuo karto skelbiate informaciją, tačiau nenorite papildomai investuoti į Facebook reklamą? Tikitės, kad vien kokybiškas turinys natūraliai pritrauks naujų potencialių klientų? Tai mažai tikėtina, bet tinkamai publikuojant turinį – įmanoma. Pasiekiame tik iki 9 proc. auditorijos Sparčiai plečiantis Facebook vartotojų skaičiui, mūsų pranešimai organiškai pasiekia vis mažesnę auditorijos dalį. Net turint didelę fanų auditoriją be papildomų investicijų į Facebook reklamą neišsiversime. Galbūt skaudi tiesa, tačiau kiekvienais metais Facebook vartotojų daugėją, o organinis pranešimų pasiekiamumas mažėja. Taip veikia EdgeRank algoritmas. Pranešimo formatas Nuolat mažėjant organiniam pranešimų pasiekiamumui labai svarbu pasirinkti tinkamą jų formatą. Įvairūs užsienio šaltiniai nurodo skirtingus pasiektos auditorijos dydžius (procentine išraiška). Remiantis asmenine praktika, šiuo metu Lietuvoje tekstiniai pranešimai pasiekia apie 6 proc. …

Skaityti toliauKaip nemokamai pasiekti didesnę Facebook auditorijos dalį?

Facebook reklamos vadovas

Facebook reklama

Kiekviena įmonė, turinti savo interneto svetainę ir investuojanti į skaitmeninę rinkodarą, dažniausiai jau neignoruoja ir socialinių tinklų. Mūsų parengtas Facebook reklamos vadovas – tai informacija, kaip „Facebook“ socialinis tinklas gali tapti potencialių klientų šaltinis, kurį privalo išnaudoti kiekvienas šiuolaikiško požiūrio vadovas. Svarbu suprasti, jog šiandien „Facebook“ organinis pasiekiamumas nuosekliai mažėja ir „Facebook“ puslapio įrašų (post) kėlimas nebeužtikrina efektyvios informacijos sklaidos. „Facebook“ reklama yra neatsiejama internetinio marketingo dalis, todėl nuo pat pirmųjų žingsnių labai svarbu tinkamai pasinaudoti „Facebook“ ir „Instagram“ suteikiamomis reklamos galimybėmis. Facebook reklamos galimybės Su facebook reklama Jūs galite: Generuoti tikslinių klientų srautą į interneto svetainę; Gauti tikslines klientų užklausas soc. tinkle; Sustiprinti Jūsų prekinio ženklo žinomumą; Suformuoti gerą įmonės įvaizdį socialiniuose tinkluose; Nuolat palaikyti stiprų ryšį su potencialiais …

Skaityti toliauFacebook reklamos vadovas