Kaip sukurti efektyvią Facebook reklaminę žinutę?

Efektyvi Facebook reklamaKuriant reklaminius pranešimus Facebook soc. tinkle, reikėtų vadovautis esminiais reklamos principais, kurie veikia visuose reklamos kanaluose. Tai nėra beveik nieko specifinio, tiesiog šiek tiek pritaikyta prie Facebook suteikiamų galimybių išpublikuoti turinį. Esminis principas labai paprastas – sukelti potencialiam klientui emociją. Ir visai nesvarbu, kokia ji – pyktis, nerimas, džiaugsmas ir t.t.

Kaip tai veikia?

Lankytojui sukelta emocija turi jį motyvuoti domėtis pateikiamu reklaminiu turiniu. Reklamoje neturėtų būti tiesioginio raginimo pirkti, nes tai dažniausiai nesukelia jokių emocijų. Raskime potencialiam klientui aktualią problemą, kuri priverstų patį žmogų imtis veiksmų, jog ją išspręstų. Patys sukeliame problemą ir patys ją išsprendžiame.

Blogas pavyzdys. Reklaminė žinutė: „Parduodame žieminius batus!” (batų poros nuotrauka). Na ir kas? Tokia reklama nekelia jokių emocijų.

Geras pavyzdys. Reklaminė žinutė: „Ar pamenate, kai Jums šalo kojos? Galbūt ieškote šiltų batų žiemai?” (kojų su šlapiais batais ir liūdnu veidu nuotrauka). Jei parinkta tikslinė auditorija, potencialus klientas automatiškai priverčiamas susimąstyti, kada paskutinį kartą jam šalo kojos, o tinkama iliustracija sustiprina emociją.

Labai svarbu parinkti tinkamą iliustraciją, nes Facebook reklaminėje žinutėje būtent ji užima daugiausiai ploto. Iliustracija labiausiai psichologiškai paveikia lankytoją, todėl tai bene svarbiausia pranešimo dalis.

Potencialaus kliento kelias iki prekės

Taigi, visas potencialaus kliento kelias iki prekės turėtų būti toks: susiduriama su problema, kuri sukelia emociją -> sukelta emocija skatina imtis veiksmų -> imantis veiksmų išsprendžiama problema.

Potencialų klientą reikia priversti manyti, jog jis imdamasis veiksmų pats randa atsakymą į mūsų sukeltą klausimą (problemą). Tik tuomet, kai jis manys, jog spręsdamas problemą gauna iš to didelę naudą, jis taps mūsų klientu. Tiesiog visiems patinka matyti, jog įdėję šiek tiek pastangų patys randame mus dominančią prekę ar paslaugą. Niekam nepatinka tiesiogiai grūdama informacija.