Kita

Patarimai bei naudinga informacija apie įvairias reklamos priemones internete. Straipsniai padėsiantis susipažinti su įvairiais internetinės reklamos įrankiais, metodologija.

Kaip padidinti pardavimus internete?

Pardavimų skatinimo planas

Kaip padidinti pardavimus internete? Tai itin dažnai kylantis klausimas el. parduotuvių savininkams. Visas šio straipsnio turinys ir patarimai skirti jau esamam verslui internete. Todėl verslo startuoliams, kurie tikisi rasti greitų uždarbio būtų internete – teks nusivilti. Jau gyvuojančiam verslui internete dažnai yra lengviau padidinti pardavimus dėl keleto pagrindinių priežasčių, kurios susijusios su prekės ženklo žinomumu, klientų bazės, duomenų apie klientų elgseną turėjimu, ir verslo operacijų stabilumu. Dar kitaip tariant, esamas verslas dažniausiai jau turi apyvartinių lėšų, kurias gali investuoti į pardavimų didinimą ir turi sukaupęs statistinius duomenis, kurios gali panaudoti skatinant pardavimus. Kodėl pardavimų didinimas įmonėje su patirtimi yra lengvesnis? Verslui, kuri veiklą vykdo jau ne pirmi metai, pardavimų didinimas įmonėje yra gerokai lengvesni iššūkis dėl šių priežasčių: Prekės ženklo …

Skaityti toliauKaip padidinti pardavimus internete?

Skaitmeninė rinkodara – tai internetinis marketingas?

Internetinis marketingas, kas tai?

Internetinis marketingas – kas tai? Internetinis marketingas – tai plačiai paplitusi ir svarbi sąvoka šių dienų verslo pasaulyje, kurią dažniausiai galima sutikti mokymo įstaigų (kolegijų, universitetų), vadovėliuose. Praktikoje (verslo lygmenyje), internetinis marketingas dažnai suprantamas kaip tiesiog internetinė reklama arba skaitmeninė rinkodara, tačiau iš tikrųjų tai yra daug daugiau nei vien reklamos priemonės. Marketingo mokslo ekspertai ir skaitmeninės rinkodaros specialistai atkreipia dėmesį į svarbų skirtumą tarp rinkodaros ir marketingo, nors tai paprastam vartotojui kartais gali būti sunkiai suprantama. Teoriškai, marketingas yra platesnė sąvoka, apimanti visus procesus nuo prekės ar paslaugos kūrimo iki jos pardavimo ir palaikymo, o rinkodara susijusi tiesiogiai su klientų pritraukimu ir pardavimų skatinimu. Kalbant apie lietuvių kalbą, reklamos specialistai gali teigti, kad „marketingas“ ir „rinkodara“ yra sinonimai, nes …

Skaityti toliauSkaitmeninė rinkodara – tai internetinis marketingas?

Kaip pagerinti tinklapio krovimo greitį?

Tinklapio krovimosi greitis

Neretai, kuriant ar atnaujinant tinklapį, atsižvelgiama tik į šiuolaikišką dizainą ir geresnį funkcionalumą, tačiau pamirštama esminė vartotojo patyrimo dalis – tinklapio krovimo greitis. Kad ir kaip gražiai atrodytų Jūsų naujasis tinklapis, jei vartotojui teks ilgai laukti, jis to grožio gali ir nepamatyti. Kas dažniausiai mažina tinklapio krovimo greitį? 1. Tinklapiuose dažnai pamirštama įjungti podėliavimą („kešavimą“). Sukūrus galutinę tinklapio versiją, būtina įjungti jos podėliavimą. Dėka šio funkcionalumo, vartotojui pirmą kartą įėjus į tinklapį, jo turinys išsaugomas naršyklėje. Todėl, antrą kartą įėjus į tinklapį, tas pats turinys lankytojui užkraunamas gerokai sparčiau. 2. Naudojamų iliustracijų rezoliucijos gerokai didesnės, nei to reikalauja dizainas. Jei tinklapio dizaine numatyta, kad iliustracija lankytojui bus atvaizduojama, pavyzdžiui, 300 x 300 pikselių dydžiu, tokio dydžio iliustracija ir turėtų būti …

Skaityti toliauKaip pagerinti tinklapio krovimo greitį?

12 patarimų, kaip verslui išgyventi per karantiną?

Patarimai verslui, kaip išgyventi per Karantiną

Šalies gyventojams ir verslui bandant prisitaikyti prie gyvenimo anksčiau dar nepatirtomis sąlygomis, bene pagrindinis kylantis klausimas – o kaip gyvensime toliau? Tam, kad verslas būtų kuo geriau pasiruošęs dabarčiai ir ramiai lauktų ateities, svarbios pagrindinės taisyklės. Išanalizavome pastarųjų dienų pokyčius rinkoje ir pateikiame pagrindines rekomendacijas verslams: Būkite ten, kur Jūsų dabar reikia Jūsų vartotojui. Žinoma, Jūsų prekių ar paslaugų vartotojas šiuo metu, labiausiai tikėtina, yra savo namuose, tad būtent čia vartotoją ir turite pasiekti. Užtikrinkite, kad Jūsų prekes ir paslaugas jis gautų patogiai ir tiksliai ten, kur jos jam yra reikalingos. Prekes ir paslaugas pristatykite kuo greičiau. Pasirūpinkite, kad prekes ir paslaugas vartotojui pristatytumėte Jūs, o ne Jūsų konkurentas. Vadinasi, būtent dabar reikia veikti ypač operatyviai. Reikiamą informaciją pateikite aiškiai …

Skaityti toliau12 patarimų, kaip verslui išgyventi per karantiną?

Valdykite reklamos srautus su Gmail

Gmail spam valdymas

Atstovaujant skirtingiems projektams, neišsiversime be skirtingų el. pašto adresų. Tačiau naudojant asmeninį Gmail el. paštą dažniausiai negalime suvaldyti reklamos ir kitos informacijos srautų. Visi tikriausiai žinome, kad Gmail el. pašto adresai su taškais ar be jų traktuojami taip pat (tomas.reklama@gmail.com ar tomasreklama@gmail.com). Todėl pasinaudojus būtent šia galimybe, pajėgsime suvaldyti Gmail reklamos srautus. Turbūt visiems pažįstamas jausmas – kad ir kaip saugotum savo el. pašto adresą nuo ‘viešų vietų’, jeigu jį naudoji registruodamasis įvairiuose tinklalapiuose, anksčiau ar vėliau į dėžutę ima plūsti šiukšlės: įvairi reklama, specialūs pasiūlymai, naujienlaiškiai, kurių neprenumeravote ir t.t. Arba pats tinklalapis ima siųsti reklamą, arba parduoda tavo adresą kitiems šiukšlintojams. Kai kas tokią problemą sprendžia paprastai – turėdami “specialų” el. pašto adresą būtent tokioms registracijoms. Bet tokiu atveju kartais …

Skaityti toliauValdykite reklamos srautus su Gmail