„Sunkiu COVID-19 pandemijos laikotarpiu nevyriausybinėms organizacijoms nelengva rengti fizines veiklas, telkiant visuomenės paramą geriems darbams daryti – „Future of Advertising“ (FAD) komanda efektyviai mums padėjo skaitmeniniais kanalais kviestis geradarius prisidėti, gelbstint pavojuose ir krizėse atsidūrusius vaikus. Specialistams esame dėkingi.“
– Jungtinių Tautų vaikų fondo (UNICEF) Lietuvos nacionalinio komiteto vykdantysis direktorius Vaidotas Ilgius.
Internetinė erdvė pandeminiu laikotarpiu tapo viena iš pagrindinių informacijos sklaidos priemonių verslui. Nevyriausybinėms organizacijoms viešintis internete, pasitelkiant skaitmeninės rinkodaros priemones tapo dar didesnis iššūkis. Ne išimtis ir UNICEF Lietuvos nacionalinis komitetas, kuris susidūrė su socialinių tinklų „Facebook“ ir „Youtube“ reklamos iššūkiais.
„UNICEF Lietuva reklamos sklaida socialiniame tinkle „Facebook“ buvo apribota. Minint UNICEF 75-uosius veiklos metus, buvo numatytas LRT laidų ciklas, tačiau šių laidų anonsų „Facebook“ reklaminės kampanijos buvo blokuojamos ir neturėjo galimybės pasiekti platesnės auditorijos. Kaip alternatyvus video įrašų sklaidos kanalas buvo pasirinktas „Youtube“ kanalas. Pavyko sklandžiai ir operatyviai paleisti „Youtube“ reklamines kampanijas, kol tuo pačiu metu buvo sprendžiami „Facebook“ reklamos kampanijų blokavimo klausimai. Galiausiai „Facebook“ reklamos kampanijų priežiūra buvo pilnai patikėta mūsų agentūrai, džiaugiamės, kad pavyko itin plačiai paskleisti UNICEF žinią apie būsimas LRT transliacijas ir pakviesti aukoti krizinėse situacijose atsidūrusiems vaikams.
Negailėdami laiko, dirbdami vėliais vakarais ir po darbo valandų operatyviai radome geriausius skaitmeninės rinkodaros sprendimus šioje neeilinėje situacijoje. Džiaugiuosi, kad mūsų socialiai atsakinga įmonė gali savo paslaugomis prisidėti prie tokio kilnaus tikslo ir padėti kviestis geradarius prisidėti, gelbstint pavojuose atsidūrusius vaikus“ – FAD vadovas Tomas Morkūnas.