Vienas iš svarbiausių veiksnių galinčių nulemti visos Google AdWords reklamos kampanijos efektyvumą ir sumažinti jos kaštus – reklamos kokybės balas. Quality Score (QS) – tai Google įvertinimas, kurį gaunate už savo raktažodžių, skelbimų tekstų ir nukreipimo puslapių tarpusavio atitikimą. Vertinama itin paprastai 1-10, kur žemiau 6 (bent jau mano nuomone) jau yra „nepatenkinamas” pažymys, kuris sako, kad reklama nėra efektyvi ir netaupo Jūsų kaštų.
Kodėl reikėtų atkreipti dėmesį į kokybės balą?
Šis reklamos vertinimo kriterijus gali gerokai sutaupyti Jūsų reklamos kampanijos kaštus. Su aukštu balu yra galimybė mokėti mažesnę paspaudimo kainą (CPC). Taip pat Jūsų skelbimas gali būti rodomas aukščiau konkurentų. T.y. aukštesnė pozicija ir žemesnė paspaudimo kaina.
Kaip gauti aukštą Quality Score?
Aukštesnį įvertinimą gauti nėra sunku. Tiesiog kiekvienai raktažodžių grupei derėtų kurti skirtingus skelbimus, kurių tekstai tiksliai atitiktų pasirinktus raktažodžius ir skatintų vartotoją veikti (pirkti, apsilankyti ir pan.). Žinoma, tekstai turėtų būti be gramatinių klaidų.
Taip pat svarbu skelbimuose nurodyti teisingą informaciją, jog lankytojas paspaudęs ant nuorodos rastų žadėtą turinį, kuris atitiktų skelbimuose naudojamus raktažodžius.
Kur rasti tą kokybės balą?
Įprastai Quality Score nėra rodomas šalia kitų rodiklių (PR, vid. MUP ir t.t.), todėl reikėtų stulpelių nustatymuose ties atributais jį pasirinkti. Tai nėra sudėtinga, tiesiog šiek tiek plačiau pasidomėkite, kokius rodiklius norėtumėte matyti šalia pasirinktų raktažodžių.