CPC

Cost Per Click – vieno paspaudimo kaina. Gali būti taikoma reklamos pardavimo kainodaroje. Pavyzdys. Jei Google Ads tinkle reklamai išleidote 500€, o gavote 4000 paspaudimų, tuomet CPC = biudžetas / paspaudimų = 1000€ / 3000 = ~0,13€. Straipsnius susijusius su šiuo rodikliu, rasite žemiau.

Gmail reklama ir jos galimybės

Gmail reklama

Gmail reklama jau pilnai pasiekiama nuo 2015 metų gegužės pabaigos ir pats bumas teoriškai yra pasibaigęs. Tačiau galbūt iki šiol nedaugelis išnaudoja visas šio reklamos kanalo galimybes. Nors pati reklama Gmail vartotojams nėra itin pastebima (rodoma atskirame skirtuke „Reklamos”) ir jos vizualinis paruošimas gana specifinis (naudojama speciali Gmail aplinkai adaptuota skelbimų galerija), tačiau smulkiajam verslui tai gali būti itin efektyvus reklamos kanalas. Reklamos rodymas konkurentų klientams Kuriant reklaminę kampaniją galima nurodyti, jog reklama būtų rodoma tik tiems Gmail vartotojams, kurie gauna laiškus iš tam tikrų domenų (internetinių adresų). Nesenai startavusiam smulkiajam verslui tai gali būti labai naudinga galimybė, jei didieji konkurentai nuolat siunčia savo prenumeratoriams naujienlaiškius ar pan. Taip savo konkurentų klientams pranešite apie save. Reklamos rodymas prenumeratoriams Jei turite …

Skaityti toliauGmail reklama ir jos galimybės

Kaip Google AdWords išlaikyti tik tikslinį lankytojų srautą?

Google neigiami raktažodžiai

Paleidus Google reklaminę kampaniją itin svarbu nuolat sekti jos rodiklius, nes neprižiūrima kampanija galiausiai tampa vis mažiau efektyvi. Kinta vidutinė paspaudimo kaina (CPC), skelbimo pozicija, sulauktų paspaudimų skaičius ir begalė kitų rodiklių. Nuolat nestebint šių pokyčių gali būti sunku suprasti, kodėl tam tikras kampanijos rodiklis šiuo metu yra būtent toks ir kaip jį pakeisti. Neigiami raktiniai žodžiai Vienas svarbiu Google AdWords reklamos kampanijos (SEM) administravimo tikslų turėtų būti nuolatinis tikslinės auditorijos srauto užtikrinimas. Nepakanka kampanijos pradžioje parinkti tikslinius raktažodžius ir jiems sukurti tinkamus skelbimus. Kampanijos eigoje gali atsirasti neigiamų raktažodžių, kurie išeikvos Jūsų biudžetą (bus žemas CTR%), o sulauktas lankytojų srautas nebus tikslinis. Pavyzdys. Sukūrėte reklaminę žinutę, jog parduodate batus Panevėžio mieste. Pasirinkote tikslinius raktažodžius tarp kurių yra „Batai Panevezyje”. Paleidus …

Skaityti toliauKaip Google AdWords išlaikyti tik tikslinį lankytojų srautą?

Google AdWords reklamos skelbimų kokybė

Google AdWords kokybės balas

Vienas iš svarbiausių veiksnių galinčių nulemti visos Google AdWords reklamos kampanijos efektyvumą ir sumažinti jos kaštus – reklamos kokybės balas. Quality Score (QS) – tai Google įvertinimas, kurį gaunate už savo raktažodžių, skelbimų tekstų ir nukreipimo puslapių tarpusavio atitikimą. Vertinama itin paprastai 1-10, kur žemiau 6 (bent jau mano nuomone) jau yra „nepatenkinamas” pažymys, kuris sako, kad reklama nėra efektyvi ir netaupo Jūsų kaštų. Kodėl reikėtų atkreipti dėmesį į kokybės balą? Šis reklamos vertinimo kriterijus gali gerokai sutaupyti Jūsų reklamos kampanijos kaštus. Su aukštu balu yra galimybė mokėti mažesnę paspaudimo kainą (CPC). Taip pat Jūsų skelbimas gali būti rodomas aukščiau konkurentų. T.y. aukštesnė pozicija ir žemesnė paspaudimo kaina. Kaip gauti aukštą Quality Score? Aukštesnį įvertinimą gauti nėra sunku. Tiesiog kiekvienai raktažodžių …

Skaityti toliauGoogle AdWords reklamos skelbimų kokybė

Facebook reklamos vadovas

Facebook reklama

Kiekviena įmonė, turinti savo interneto svetainę ir investuojanti į skaitmeninę rinkodarą, dažniausiai jau neignoruoja ir socialinių tinklų. Mūsų parengtas Facebook reklamos vadovas – tai informacija, kaip „Facebook“ socialinis tinklas gali tapti potencialių klientų šaltinis, kurį privalo išnaudoti kiekvienas šiuolaikiško požiūrio vadovas. Svarbu suprasti, jog šiandien „Facebook“ organinis pasiekiamumas nuosekliai mažėja ir „Facebook“ puslapio įrašų (post) kėlimas nebeužtikrina efektyvios informacijos sklaidos. „Facebook“ reklama yra neatsiejama internetinio marketingo dalis, todėl nuo pat pirmųjų žingsnių labai svarbu tinkamai pasinaudoti „Facebook“ ir „Instagram“ suteikiamomis reklamos galimybėmis. Facebook reklamos galimybės Su facebook reklama Jūs galite: Generuoti tikslinių klientų srautą į interneto svetainę; Gauti tikslines klientų užklausas soc. tinkle; Sustiprinti Jūsų prekinio ženklo žinomumą; Suformuoti gerą įmonės įvaizdį socialiniuose tinkluose; Nuolat palaikyti stiprų ryšį su potencialiais …

Skaityti toliauFacebook reklamos vadovas