Blog

SEO paslaugos: ar jos atsiperka?

SEO paslaugos atsiperka

Kaip ir kiekvienos el. reklamos priemonės, taip ir SEO paslaugų apsipirkimą galima įvertinti konkrečiais skaičiais. Tereikia parinkti tinkamus „Google Analytics“ nustatymus ir mokėti analizuoti statistinius rodiklius. Viskas prasideda nuo teisingų konversijų bei tikslų nustatymų. Jei šie rodikliai nėra sekami, galima teikti, jog Jus apskritai nematuojate internetinės reklamos efektyvumo ir švaistote pinigus vėjais. Optimizavimo tikslai Pagrindiniai SEO optimizavimo tikslai yra žinomumo arba pajamų didinimas. Siekiant didinti projekto žinomumą, parenkami labiau bendriniai, žemesnės konkurencijos ir daugiausiai parodymų sulaukiantys raktažodžiai. Tokiu atveju investicijų į SEO paslaugas grąža gerokai mažesnė (ROI). Rezultatas – padidėjęs organinis (Organic Search) ir tiesioginis (Direct) srautas. Žinoma, didesnis šio srauto pokytis automatiškai generuoja didesnį konversijų kiekį. Tačiau tai negarantuoja konkretaus atsipirkimo laikotarpio ir pasirinkus šį tikslą, negalima vienareikšmiškai teigti, jog SEO …

Skaityti toliauSEO paslaugos: ar jos atsiperka?

Google remarketingas

Google remarketingas

Šiuo metu internete yra du pagrindiniai remarketingo (pakartotinės rinkodaros) sklaidos kanalai. Tai jau anksčiau aprašyta Facebook remarketingo platforma ir didžiausias internete „Google vaizdinės reklamos tinklas“ (GDN). Facebook soc. tinkle suburtai remarketingo auditorijai galima rodyti visus fb reklamos tipus (interneto svetainės, fanų puslapio, renginio ir kt. reklama) ir tam tikrą reklamą Instagram soc. tinkle. Google suteikia galimybę suburtai auditorijai pateikti įvairaus tipo reklaminius skydelius skirtinguose savo produktuose: Gmail reklama, Youtube reklama, Google AdSense, Andrioid aplikacijos. Tai gerokai platesnis tinklas, todėl kartą svetainėje jau apsilankiusį vartotoją galima pasiekti tiek jam naudojantis Android aplikacijomis, tiek tikrinant savo el. paštą Gmail aplinkoje, tiek žiūrint Youtube vaizdo įrašus, tiek naršant kitose interneto svetainėse, kuriuose patalpinti „Google AdSense“ reklaminiai plotai. Kuris Google remarketingo kanalas efektyviausias? Nors Google suteikia galimybę reklamą rodyti …

Skaityti toliauGoogle remarketingas

Gmail reklama ir jos galimybės

Gmail reklama

Gmail reklama jau pilnai pasiekiama nuo 2015 metų gegužės pabaigos ir pats bumas teoriškai yra pasibaigęs. Tačiau galbūt iki šiol nedaugelis išnaudoja visas šio reklamos kanalo galimybes. Nors pati reklama Gmail vartotojams nėra itin pastebima (rodoma atskirame skirtuke „Reklamos“) ir jos vizualinis paruošimas gana specifinis (naudojama speciali Gmail aplinkai adaptuota skelbimų galerija), tačiau smulkiajam verslui tai gali būti itin efektyvus reklamos kanalas. Reklamos rodymas konkurentų klientams Kuriant reklaminę kampaniją galima nurodyti, jog reklama būtų rodoma tik tiems Gmail vartotojams, kurie gauna laiškus iš tam tikrų domenų (internetinių adresų). Nesenai startavusiam smulkiajam verslui tai gali būti labai naudinga galimybė, jei didieji konkurentai nuolat siunčia savo prenumeratoriams naujienlaiškius ar pan. Taip savo konkurentų klientams pranešite apie save. Reklamos rodymas prenumeratoriams Jei turite …

Skaityti toliauGmail reklama ir jos galimybės

Google AdWords konversijos

Google AdWords konversijos

Paleidus Google AdWords reklamos kampaniją už tam tikrą mokestį sulaukiate tam tikro lankytojų skaičiaus. Tačiau, ar sulauktas lankytojų srautas Jums neša pelną? Ar paleista Google reklama efektyvi? Kiekvienas raktažodis generuoja skirtingą parodymų kiekį, todėl Google reklamos efektyvumas negali būti matuojamas tik paspaudimų kiekiu ar paspaudimų ir jų kainos santykiu. Pats objektyviausias Google reklamos efektyvumo rodiklis – konversijos. Kaip nustatyti konversijas? Konversija – tai tam tikras lankytojo atliktas veiksmas Jūsų svetainėje: naujienlaiškių prenumeratos užsakymas, registracija, prekių krepšelio apmokėjimas el. parduotuvėje, užklausos išsiuntimas kontaktų formoje ir t.t. Kiekvienas šis veiksmas yra įkainojamas Jūsų verslui atnešama nauda pinigine išraiška. El. parduotuvės atveju gana lengva išvesti tam tikros kategorijos vidutinę prekių savikainą, kuri ir bus vienos konversijos vertė. Kitais atvejais įsivertinti konversiją gali būti sudėtinga. …

Skaityti toliauGoogle AdWords konversijos

Facebook remarketingas

Facebook remarketingas

Remarketingas arba pakartotinė rinkodara atveria naujas galimybes ir Facebook soc. tinkle pasiekti tik potencialius klientus, kurie jau lankėsi Jūsų svetainėje. Dažniausiai iki 90 proc. Jūsų svetainės lankytojų dėl tam tikrų priežasčių palieka Jūsų svetainę ir daugiau negrįžta. Dėka Facebook remarketingo yra galimybė susigrąžinti iki 50 proc. prarastų lankytojų, kurie jau domėjosi Jūsų svetainėje pateikiama informacija. Kaip veikia įprastas remarketingas? Šios reklamos priemonės principas – fiksuoti Jūsų svetainės lankytojus (kurti duombazę), kuriems vėliau būtų nuolat rodomi Jūsų reklaminiai skydeliai. Į svetainę įdiegiamas specialus kodas, kuris renka duomenis apie Jūsų svetainėje apsilankiusius lankytojus. Vėliau suformuojama auditorija, kuriai rodoma Jūsų reklama, tokiu būdų juos pritraukiant atgal į Jūsų svetainę. Įprastai remarketingas apsiriboja statinių ar dinaminių reklaminių skydelių (banerių) transliavimu populiariose svetainėse, kuriuose patalpinti …

Skaityti toliauFacebook remarketingas

Vidinis SEO: Ar Jūsų svetainė techniškai tvarkinga?

seo techninė dalis

Visas optimizavimo procesas nebus pakankamai efektyvus, jei pati svetainė bus techniškai netvarkinga SEO atžvilgiu. Dalis techninių sprendimų tiesiogiai daro įtaką lankytojų patirčiai, jų elgsenai, kita dalis skirta konkrečiai Google paieškos sistemai. Lankytojams Optimizuojant svetainę būtina atsižvelgti į lankytojo galimą patirtį ir elgsena. Juk svetainė įprastai pirmiausiai kuriama lankytojams ir tik vėliau pritaikoma paieškos sistemoms. Taigi, siekiant neprarasti potencialių klientų bei išvengti didelio atmetimo rodiklio (bounce rate), derėtų pasirūpinti svetainės užkrovimo laiku bei mobiliąja versija. Svetainės „užkrovimo“ laikas tiesiogiai priklauso nuo hostingo tiekėjo bei svetainės failų dydžio. Derėtų vengti sunkių dizaino grafikos elementų, kuriuos ilgai siųstųsi svetainės lankytojas. Taip pat rekomenduojama pasirinkti patikimą, sklandžiai veikianti hostingo paslaugų tiekėją. Itin svarbu, jog svetainės dizainas būtų pritaikytas skirtingiems įrenginių ekranų dydžiams (responsive). Vis labiau …

Skaityti toliauVidinis SEO: Ar Jūsų svetainė techniškai tvarkinga?

Vidinis SEO: Tvarkingas svetainės turinys

Vidinis seo - turinys

Optimizuojant svetainę paieškos sistemoms pats svetainės turinys privalo būti tvarkingas SEO atžvilgiu. Google paieškos robotai svetainės turinį traktuoja kaip tekstą. Todėl esant galimybėms, derėtų stengtis svetainės puslapius užpildyti kokybiškais, unikaliai tekstais, kurie teiktų realią naudą lankytojams. Taip pat svetainės turinyje derėtų vengti „flash“ failų (animuotų reklaminių banerių ir pan) bei „iframe“ kodo dalių (dažniausiai naudojama Facebook fanų puslapio langui patalpinti, Youtube video įrašui įklijuoti ir pan), nes Google robotai jų tiesiog nenuskaito (netraktuoja, kaip turinio). Kaip ir bet kuris įprastas straipsnis turi antraštę ir sub-antraštes, taip kiekvienas svetainės puslapis privalo turėti antraščių žymes (H1-H6), kurios suskirstytų svetainės turinio dalis pagal svarbą. Svarbiausia puslapio antraštė tekste žymima H1 žyme ir, savaime suprantama, ji gali būti tik viena. Toliau turinys skirstomas žemėjančia svarbos …

Skaityti toliauVidinis SEO: Tvarkingas svetainės turinys

Vidinis SEO: Kaip Jūsų svetainė atrodo Google paieškoje?

Svetainės išvaizda paieškos rezultatuose

Vidinis svetainės optimizavimas paieškos sistemoms – labai plati tema, kuria galima parašyti atskirą knygą. Todėl 3 straipsnių rinkinyje bus apžvelgiama tik esminiai pagrindai, be kurių svetainės optimizavimo procesas neįmanomas. Vidinio optimizavimo metu atliekami įvairūs svetainės turinio pakeitimai, todėl gali prireikti minimalių programavimo žinių arba itin funkcionalios svetainės turinio valdymo sistemos (TVS). Kaip Jūsų svetainė atrodo paieškos sistemoje? Labai svarbu tinkamai paruošti interneto svetainė, jog ji patraukliai atrodytų paieškos rezultatuose (SERP). Todėl pirmiausiai reikėtų sutvarkyti „Meta žymes“, t.y. esminę informaciją apie puslapio turinį pateikti puslapio antraštėje („Title“) bei aprašyme („Meta description“). Antraštėje svarbu paminėti esminius raktažodžius išlaikant logišką prasmę ir patrauklumą lankytojo atžvilgiu. Antraštės ilgis rekomenduojamas 10-70 simbolių (ilgesnės antraštės bus tiesiog „nukandamos“). Aprašyme reikėtų kuo patraukiau ir tiksliau pristatyti konkrečiame puslapyje pateikiamą …

Skaityti toliauVidinis SEO: Kaip Jūsų svetainė atrodo Google paieškoje?

SEO video mokymai

SEO video pamokos

Įvairūs straipsniai su SEO patarimais kartais gali būti nepriimtini dėl didelės apimties, nepatrauklaus pateikimo ar sudėtingai perteikiamos informacijos. Taip pat, kiekvienas SEO specialistas dažniausiai tą pačią informaciją pateikia šiek tiek savaip. Youtube.com svetainėje galima rasti originalių SEO patarimų anglų kalba, kuriuos oficialiai pateikia Google darbuotojai. Visiems SEO specialistams gerai žinomas Google inžinierius Matt Cutts video įrašuose dalinasi esmine informacija, kaip veikia Google paieškos sistema, kokių svetainės optimizavimo klaidų reikėtų vengti. Šiuos įrašus anglų kalba vertėtų peržiūrėti visiems, kurie pradeda domėtis SEO procesu. Kaip veikia Google paieškos sistema Top 5 pagrindinės SEO klaidos Daugiau įvairių panašios tematikos video galima rasti oficialiame Google Webmasters kanale.

Facebook tikslinės auditorijos parinkimas

Facebook tikslinė auditorija

Facebook šiuo metu yra vienintelis reklamos kanalas internete, kuris gali pasiūlyti maksimaliai tikslinę potencialių klientų auditoriją. Todėl pasirinkus tinkamą segmentą, galimi itin geri reklamos rezultatai už ganėtinai mažus kaštus. Žinoma, reklamos sėkmė didžiąja dalimi priklauso nuo jos turinio. Tačiau būtent Facebook soc. tinkle itin svarbu parinkti tinkama auditoriją Jūsų sukurtai reklamai. Pažinkite savo klientą Kiekviena įmonė privalo išsisegmentuoti savo klientus. Tik detaliai žinant potencialaus kliento poreikius, lūkesčius, gyvenimo būdą… galima sėkmingai parinkti tikslinę auditoriją Facebook reklamai. Facebook suteikia itin plačias filtravimo galimybes. Patys skambiausiu ir esminiai filtrai: gyvenamoji vieta, amžius, lytis, kalba, pomėgiai. Šiuos savo kliento kriterijus kiekviena įmonė tiesiog privalo žinoti, net neturint didelio supratimo apie marketingą. Priešingu atveju neverta gilintis į gerokai platesnes Facebook auditorijos filtravimo galimybes. Demografiniai …

Skaityti toliauFacebook tikslinės auditorijos parinkimas