Blog

Panevėžyje dirba sertifikuoti „Google“ partneriai

Reklamos ateitis - Google partneris

Aukštas reklamos kampanijų efektyvumas, pakankamai dideli klientų reklamos biudžetai, sertifikuoti įmonės specialistai – tai vieni iš pagrindinių „Google“ reikalavimų partneriams. IĮ „Reklamos ateitis“ šiuos reikalavimus atitinka, o įmonės vadovui Tomui Morkūnui tapus sertifikuotu „Google Ads“ specialistu, „Google“ oficialiai įtraukė įmonę į savo partnerių tinklą. Ką tai reiškia mūsų klientams? Išskirtinės „Google“ reklamos sąlygos naujiems klientams ir dar efektyvesnis reklamos kampanijų administravimas jau esamiems klientams. „Google“ partnerio statusas užtikrina, kad IĮ „Reklamos ateitis“ itin efektyviai valdo pakankamai didelius savo klientų reklamos biudžetus ir nuolat atnaujina specialistų kvalifikaciją, dirbant su naujausiais „Google“ reklamos produktais bei įrankiais. Tai lyg „Google“ suteikiamas kokybės sertifikatas, pažymintis, kad IĮ „Reklamos ateitis“ klientų reklama yra patikimose rankose. „Savo klientams siekiame teikti tik aukščiausios kokybės reklamos paslaugas, būtent …

Skaityti toliauPanevėžyje dirba sertifikuoti „Google“ partneriai

Pasirašyta bendradarbiavimo sutartis su Panevėžio kolegija

Tomas Morkūnas, Laima Skauronė, Laima Mateikienė

Panevėžio kolegijos studijų programose ugdomi studentų talentai, skatinamas verslumas, būsimi specialistai atsakingai ruošiami darbo rinkai. Dauguma jų sėkmingai įsidarbina Panevėžyje ir regione. Džiugu, kad absolventai ir patys kuria darbo vietas, įgyvendina savo idėjas. Reklamos vadybos absolventas Tomas Morkūnas po studijų įkūrė įmonę IĮ „Reklamos ateitis“ (The Future of Advertising) ir šiandien sėkmingai vysto verslą Panevėžyje. Tomas ne tik puikiai žino, ką jaunam žmogui gali duoti Panevėžio kolegija, bet ir pats prisideda prie jaunų specialistų ugdymo. Plėtojant bendradarbiavimo ryšius su savo verslą turinčiais Kolegijos absolventais, kurie taip pat gali prisidėti prie studijų kokybės gerinimo, 2018 m. balandžio 30 d. pasirašyta bendradarbiavimo sutartis tarp Panevėžio kolegijos direktoriaus dr. Gedimino Sargūno ir IĮ „Reklamos ateitis“ vadovo Tomo Morkūno. Šia sutartimi įsipareigojama priimti studentus …

Skaityti toliauPasirašyta bendradarbiavimo sutartis su Panevėžio kolegija

Persikeliame į „Panevėžio mokslo ir technologijų parką“

VšĮ Panevėžio mokslo ir technologijų parkas

Siekdami naujų bendradarbiavimo galimybių ir norėdami būti arčiau savo klientų, persikeliame į naujas, strategiškai svarbias patalpas, esančias J. Žemgulio g. 46-109, LT-35239 Panevėžys – „Panevėžio mokslo ir technologijų parkas“ („PMTP“). Įkurtuvių proga, visiems naujiems kaimynams (parko patalpų nuomininkams) suteikėme nemokamas skaitmeninės rinkodaros konsultacijas. Taip pat su parko direktoriumi Dovydu Karosu buvo aptartos bendradarbiavimo galimybės ir bendri ateities planai. Nuo šiol visų Panevėžio klientų lauksime mūsų naujose patalpose 109 kab. Skanią kavą garantuojame!

Tapome „Panevėžio prekybos, pramonės ir amatų rūmų“ nariais

Tomas Morkūnas

2017 metų spalio 26 d. „Panevėžio prekybos, pramonės ir amatų rūmai“ organizavo „Geriausio 2017 metų boso“ rinkimus. Šio renginio metu pokylių namuose „Vasaris“ taip pat buvo pristatomi nauji rūmų nariai. Tąkart vienintelis naujas rūmų narys buvo „The Future of Advertsing“ reklamos agentūros įkūrėjas Tomas Morkūnas. Sveikinimo žodį tarė ir narystės ženklelį įsegė Panevėžio PPAR generalinis direktorius Visvaldas Matkevičius. Po oficialios renginio dalies nariai dalyvavo ir specialioje edukacinėje-degustacinėje programoje apie garsaus režisieriaus Juozo Miltinio santykį su kulinarija. Buvo degustuojami patiekalai ir desertai, paruošti išskirtinai pagal J. Miltinio receptus. Vakaro dalyviai taip pat turėjo galimybę sužinoti ir daugiau galbūt negirdėtų istorijų, nuotykių apie šį legendinį režisierių. Verslo kontaktų vakaro metu taip pat specialiai Panevėžio PPAR nariams buvo eksponuojama fotomenininko Stasio Povilaičio fotografijų …

Skaityti toliauTapome „Panevėžio prekybos, pramonės ir amatų rūmų“ nariais

SEO paslaugos: ar jos atsiperka?

SEO paslaugos atsiperka

Kaip ir kiekvienos el. reklamos priemonės, taip ir SEO paslaugų apsipirkimą galima įvertinti konkrečiais skaičiais. Tereikia parinkti tinkamus „Google Analytics” nustatymus ir mokėti analizuoti statistinius rodiklius. Viskas prasideda nuo teisingų konversijų bei tikslų nustatymų. Jei šie rodikliai nėra sekami, galima teikti, jog Jus apskritai nematuojate internetinės reklamos efektyvumo ir švaistote pinigus vėjais. Optimizavimo tikslai Pagrindiniai SEO optimizavimo tikslai yra žinomumo arba pajamų didinimas. Siekiant didinti projekto žinomumą, parenkami labiau bendriniai, žemesnės konkurencijos ir daugiausiai parodymų sulaukiantys raktažodžiai. Tokiu atveju investicijų į SEO paslaugas grąža gerokai mažesnė (ROI). Rezultatas – padidėjęs organinis (Organic Search) ir tiesioginis (Direct) srautas. Žinoma, didesnis šio srauto pokytis automatiškai generuoja didesnį konversijų kiekį. Tačiau tai negarantuoja konkretaus atsipirkimo laikotarpio ir pasirinkus šį tikslą, negalima vienareikšmiškai teigti, jog SEO …

Skaityti toliauSEO paslaugos: ar jos atsiperka?

Gmail reklama ir jos galimybės

Gmail reklama

Gmail reklama jau pilnai pasiekiama nuo 2015 metų gegužės pabaigos ir pats bumas teoriškai yra pasibaigęs. Tačiau galbūt iki šiol nedaugelis išnaudoja visas šio reklamos kanalo galimybes. Nors pati reklama Gmail vartotojams nėra itin pastebima (rodoma atskirame skirtuke „Reklamos”) ir jos vizualinis paruošimas gana specifinis (naudojama speciali Gmail aplinkai adaptuota skelbimų galerija), tačiau smulkiajam verslui tai gali būti itin efektyvus reklamos kanalas. Reklamos rodymas konkurentų klientams Kuriant reklaminę kampaniją galima nurodyti, jog reklama būtų rodoma tik tiems Gmail vartotojams, kurie gauna laiškus iš tam tikrų domenų (internetinių adresų). Nesenai startavusiam smulkiajam verslui tai gali būti labai naudinga galimybė, jei didieji konkurentai nuolat siunčia savo prenumeratoriams naujienlaiškius ar pan. Taip savo konkurentų klientams pranešite apie save. Reklamos rodymas prenumeratoriams Jei turite …

Skaityti toliauGmail reklama ir jos galimybės

Google AdWords konversijos

Google AdWords konversijos

Paleidus Google AdWords reklamos kampaniją už tam tikrą mokestį sulaukiate tam tikro lankytojų skaičiaus. Tačiau, ar sulauktas lankytojų srautas Jums neša pelną? Ar paleista Google reklama efektyvi? Kiekvienas raktažodis generuoja skirtingą parodymų kiekį, todėl Google reklamos efektyvumas negali būti matuojamas tik paspaudimų kiekiu ar paspaudimų ir jų kainos santykiu. Pats objektyviausias Google reklamos efektyvumo rodiklis – konversijos. Kaip nustatyti konversijas? Konversija – tai tam tikras lankytojo atliktas veiksmas Jūsų svetainėje: naujienlaiškių prenumeratos užsakymas, registracija, prekių krepšelio apmokėjimas el. parduotuvėje, užklausos išsiuntimas kontaktų formoje ir t.t. Kiekvienas šis veiksmas yra įkainojamas Jūsų verslui atnešama nauda pinigine išraiška. El. parduotuvės atveju gana lengva išvesti tam tikros kategorijos vidutinę prekių savikainą, kuri ir bus vienos konversijos vertė. Kitais atvejais įsivertinti konversiją gali būti sudėtinga. …

Skaityti toliauGoogle AdWords konversijos

Vidinis SEO: Ar Jūsų svetainė techniškai tvarkinga?

seo techninė dalis

Visas optimizavimo procesas nebus pakankamai efektyvus, jei pati svetainė bus techniškai netvarkinga SEO atžvilgiu. Dalis techninių sprendimų tiesiogiai daro įtaką lankytojų patirčiai, jų elgsenai, kita dalis skirta konkrečiai Google paieškos sistemai. Lankytojams Optimizuojant svetainę būtina atsižvelgti į lankytojo galimą patirtį ir elgsena. Juk svetainė įprastai pirmiausiai kuriama lankytojams ir tik vėliau pritaikoma paieškos sistemoms. Taigi, siekiant neprarasti potencialių klientų bei išvengti didelio atmetimo rodiklio (bounce rate), derėtų pasirūpinti svetainės užkrovimo laiku bei mobiliąja versija. Svetainės „užkrovimo” laikas tiesiogiai priklauso nuo hostingo tiekėjo bei svetainės failų dydžio. Derėtų vengti sunkių dizaino grafikos elementų, kuriuos ilgai siųstųsi svetainės lankytojas. Taip pat rekomenduojama pasirinkti patikimą, sklandžiai veikianti hostingo paslaugų tiekėją. Itin svarbu, jog svetainės dizainas būtų pritaikytas skirtingiems įrenginių ekranų dydžiams (responsive). Vis …

Skaityti toliauVidinis SEO: Ar Jūsų svetainė techniškai tvarkinga?

Vidinis SEO: Tvarkingas svetainės turinys

Vidinis seo - turinys

Optimizuojant svetainę paieškos sistemoms pats svetainės turinys privalo būti tvarkingas SEO atžvilgiu. Google paieškos robotai svetainės turinį traktuoja kaip tekstą. Todėl esant galimybėms, derėtų stengtis svetainės puslapius užpildyti kokybiškais, unikaliai tekstais, kurie teiktų realią naudą lankytojams. Taip pat svetainės turinyje derėtų vengti „flash” failų (animuotų reklaminių banerių ir pan) bei „iframe” kodo dalių (dažniausiai naudojama Facebook fanų puslapio langui patalpinti, Youtube video įrašui įklijuoti ir pan), nes Google robotai jų tiesiog nenuskaito (netraktuoja, kaip turinio). Kaip ir bet kuris įprastas straipsnis turi antraštę ir sub-antraštes, taip kiekvienas svetainės puslapis privalo turėti antraščių žymes (H1-H6), kurios suskirstytų svetainės turinio dalis pagal svarbą. Svarbiausia puslapio antraštė tekste žymima H1 žyme ir, savaime suprantama, ji gali būti tik viena. Toliau turinys skirstomas žemėjančia svarbos …

Skaityti toliauVidinis SEO: Tvarkingas svetainės turinys

Vidinis SEO: Kaip Jūsų svetainė atrodo Google paieškoje?

Svetainės išvaizda paieškos rezultatuose

Vidinis svetainės optimizavimas paieškos sistemoms – labai plati tema, kuria galima parašyti atskirą knygą. Todėl 3 straipsnių rinkinyje bus apžvelgiama tik esminiai pagrindai, be kurių svetainės optimizavimo procesas neįmanomas. Vidinio optimizavimo metu atliekami įvairūs svetainės turinio pakeitimai, todėl gali prireikti minimalių programavimo žinių arba itin funkcionalios svetainės turinio valdymo sistemos (TVS). Kaip Jūsų svetainė atrodo paieškos sistemoje? Labai svarbu tinkamai paruošti interneto svetainė, jog ji patraukliai atrodytų paieškos rezultatuose (SERP). Todėl pirmiausiai reikėtų sutvarkyti „Meta žymes”, t.y. esminę informaciją apie puslapio turinį pateikti puslapio antraštėje („Title”) bei aprašyme („Meta description”). Antraštėje svarbu paminėti esminius raktažodžius išlaikant logišką prasmę ir patrauklumą lankytojo atžvilgiu. Antraštės ilgis rekomenduojamas 10-70 simbolių (ilgesnės antraštės bus tiesiog „nukandamos”). Aprašyme reikėtų kuo patraukiau ir tiksliau pristatyti konkrečiame puslapyje pateikiamą …

Skaityti toliauVidinis SEO: Kaip Jūsų svetainė atrodo Google paieškoje?