Blog

5-asis gimtadienis: konkurso nugalėtojai

5-asis gimtadienis

Prekės ženklas „FAD“ gyvuoja jau 12 metų, tačiau skaitmeninės rinkodaros agentūra, kaip juridinis asmuo (IĮ „Reklamos ateitis“) kovo 14 d. mini 5-ąjį gimtadienį. Panevėžyje veiklą pradėjusi įmonė, 2019 metais tapo sertifikuotais „Google“ partneriais, 2022 metais įgijo „Facebook“ ir „Instagram“ reklamos žinias patvirtinantį „Meta Certified Digital Marketing Associate“ sertifikatą, aktyviai dalyvauja verslo bendruomenių veikloje. „Visus įmonės veiklos metus jautėme didelį palaikymą iš savo miesto įmonių, nemaža dalis mūsų klientų rinkosi mus dėl to, kad veiklą vykdome Panevėžyje. Dabar, atsidėkodami savo miestui, nusprendėme verslams padėti ir mes – investuosime savo laiką, žinias ir patirtį, padėsime verslams siekti geresnių rezultatų“, – apie idėją pasakojo įmonės vadovas Tomas Morkūnas. Su 5-uoju įmonės gimtadieniu „FAD“ kolektyvą sveikina ir Panevėžio prekybos, pramonės ir amatų rūmai. Panevėžio …

Skaityti toliau5-asis gimtadienis: konkurso nugalėtojai

Kaip pagerinti tinklapio krovimo greitį?

Tinklapio krovimosi greitis

Neretai, kuriant ar atnaujinant tinklapį, atsižvelgiama tik į šiuolaikišką dizainą ir geresnį funkcionalumą, tačiau pamirštama esminė vartotojo patyrimo dalis – tinklapio krovimo greitis. Kad ir kaip gražiai atrodytų Jūsų naujasis tinklapis, jei vartotojui teks ilgai laukti, jis to grožio gali ir nepamatyti. Kas dažniausiai mažina tinklapio krovimo greitį? 1. Tinklapiuose dažnai pamirštama įjungti podėliavimą („kešavimą“). Sukūrus galutinę tinklapio versiją, būtina įjungti jos podėliavimą. Dėka šio funkcionalumo, vartotojui pirmą kartą įėjus į tinklapį, jo turinys išsaugomas naršyklėje. Todėl, antrą kartą įėjus į tinklapį, tas pats turinys lankytojui užkraunamas gerokai sparčiau. 2. Naudojamų iliustracijų rezoliucijos gerokai didesnės, nei to reikalauja dizainas. Jei tinklapio dizaine numatyta, kad iliustracija lankytojui bus atvaizduojama, pavyzdžiui, 300 x 300 pikselių dydžiu, tokio dydžio iliustracija ir turėtų būti …

Skaityti toliauKaip pagerinti tinklapio krovimo greitį?

Sėkmingi SEO sprendimai „Avitela“ E-komercijos projektams

UAB Avitelos prekyba Internetinės prekybos vadovas Justas Jasiūnas

„Organinis srautas e-komercijoje yra gan svarbus kanalas, kuris kainuoja pigiau nei mokami kanalai, tačiau prisijaukinti ir suprasti jį yra vienas sudėtingesnių dalykų lyginant su mokamais kanalais. Su Tomu ir jo komanda pavyko sudėlioti visą organinio srauto auginimo planą ir jį nuosekliai įgyvendinti. Gilios Tomo žinios leido išsitaisyti visas spragas, kurios buvo e-komercijoje, taip pat išspręsti kitas technines bėdas, kurios iki tol neleido sėkmingai augti su organiniu srautu. Labai sėkmingai ir per ganėtinai trumpą laiką pasijautė tiek bendras organinio srauto kylimas tiek ir konkrečiose kategorijose teigiami pokyčiai susiję su pozicijomis ir srautu. FAD komanda operatyviai ir aiškiai pateikia viską ko reikia vystant e-komercijos SEO optimizaciją. Džiaugiuosi dirbdamas su partneriais, kurie yra motyvuoti ir atsidavę savo klientams.“ – UAB „Avitelos prekyba“ internetinės …

Skaityti toliauSėkmingi SEO sprendimai „Avitela“ E-komercijos projektams

Ištiesėme pagalbos ranką „UNICEF Lietuva“ organizacijai

Vaidotas Ilgius, Jungtinių Tautų vaikų fondo (UNICEF) Lietuvos nacionalinio komiteto vykdantysis direktorius

„Sunkiu COVID-19 pandemijos laikotarpiu nevyriausybinėms organizacijoms nelengva rengti fizines veiklas, telkiant visuomenės paramą geriems darbams daryti – „Future of Advertising“ (FAD) komanda efektyviai mums padėjo skaitmeniniais kanalais kviestis geradarius prisidėti, gelbstint pavojuose ir krizėse atsidūrusius vaikus. Specialistams esame dėkingi.“ – Jungtinių Tautų vaikų fondo (UNICEF) Lietuvos nacionalinio komiteto vykdantysis direktorius Vaidotas Ilgius. Internetinė erdvė pandeminiu laikotarpiu tapo viena iš pagrindinių informacijos sklaidos priemonių verslui. Nevyriausybinėms organizacijoms viešintis internete, pasitelkiant skaitmeninės rinkodaros priemones tapo dar didesnis iššūkis. Ne išimtis ir UNICEF Lietuvos nacionalinis komitetas, kuris susidūrė su socialinių tinklų „Facebook“ ir „Youtube“ reklamos iššūkiais. „UNICEF Lietuva reklamos sklaida socialiniame tinkle „Facebook“ buvo apribota. Minint UNICEF 75-uosius veiklos metus, buvo numatytas LRT laidų ciklas, tačiau šių laidų anonsų „Facebook“ reklaminės kampanijos buvo …

Skaityti toliauIštiesėme pagalbos ranką „UNICEF Lietuva“ organizacijai

12 patarimų, kaip verslui išgyventi per karantiną?

Patarimai verslui, kaip išgyventi per Karantiną

Šalies gyventojams ir verslui bandant prisitaikyti prie gyvenimo anksčiau dar nepatirtomis sąlygomis, bene pagrindinis kylantis klausimas – o kaip gyvensime toliau? Tam, kad verslas būtų kuo geriau pasiruošęs dabarčiai ir ramiai lauktų ateities, svarbios pagrindinės taisyklės. Išanalizavome pastarųjų dienų pokyčius rinkoje ir pateikiame pagrindines rekomendacijas verslams: Būkite ten, kur Jūsų dabar reikia Jūsų vartotojui. Žinoma, Jūsų prekių ar paslaugų vartotojas šiuo metu, labiausiai tikėtina, yra savo namuose, tad būtent čia vartotoją ir turite pasiekti. Užtikrinkite, kad Jūsų prekes ir paslaugas jis gautų patogiai ir tiksliai ten, kur jos jam yra reikalingos. Prekes ir paslaugas pristatykite kuo greičiau. Pasirūpinkite, kad prekes ir paslaugas vartotojui pristatytumėte Jūs, o ne Jūsų konkurentas. Vadinasi, būtent dabar reikia veikti ypač operatyviai. Reikiamą informaciją pateikite aiškiai …

Skaityti toliau12 patarimų, kaip verslui išgyventi per karantiną?

Mes – „Panevėžio statybos trestas“ skaitmeninės rinkodaros partneriai

Panevėžio statybos trestas Marketingo vadovė Rūta Čečiotienė

„Puiki komunikacija! Džiaugiuosi galėdama konsultuotis visais rūpimais klausimais ir gauti greitus sprendimus. Tomas tikrai išmano savo darbą, jo komanda – savo srities profesionalai.“ – AB „Panevėžio statybos trestas“ marketingo vadovė Rūta Čečiotienė. Įsibėgėjus verslo centro „U219“ statyboms Vilniuje, jo vystytojui UAB „Šeškinės projektai“ informacijos sklaida tapo itin aktuali. Kaip bet kuriame sėkmingame komunikacijos plane, buvo numatytos ir skaitmeninės rinkodaros paslaugos. Dėka „Panevėžio pramonės ir amatų rūmų“ užsimezgė verslo pažintis su AB „Panevėžio statybos trestas“ marketingo vadove Rūta Čečiotiene, o kartu ir su UAB „Šeškinės projektai“ direktoriumi Adomu Jokubaičiu. „Turėjome konkretų tikslą – rasti potencialius klientus naujai statomam verslo centrui. Tomas pateikė aiškią „Google“ ir „Facebook“ reklamos internete strategiją, kurios dėka šį tikslą sėkmingai įgyvendiname.“ – UAB „Šeškinės projektai“ direktorius Adomu Jokubaitis Sudarius verslo centro „U219“ …

Skaityti toliauMes – „Panevėžio statybos trestas“ skaitmeninės rinkodaros partneriai

Augame kartu su klientais – UAB „Adovis” pramogų parkai Anykščiuose

UAB „Adovis“ ir UAB „Deivana“ direktorius Deividas Dilys

„Ačiū Tomui ir jo komandai už puikius reklamos rezultatus. Džiaugiuosi turėdamas patikimą verslo partnerį, į kurį bet kada galiu kreiptis visais skaitmeninės rinkodaros klausimais. Jau ne vienerius metus galiu visus savo projektus internete patikėti Tomo komandai“ – UAB „Adovis“ ir UAB „Deivana“ direktorius Deividas Dilys. Bendradarbiavimas su UAB „Adovis” prasidėjo dar 2015-aisiais, kai pradėjome formuoti besikuriančio „Labirintų parko“ įvaizdį socialiniuose tinkluose. Tinkamai parinkti skaitmeninės rinkodaros sprendimai leido sklandžiai tuometiniam „Kukurūzų labirintui“ Anykščiuose tapti šiandien jau visoje Lietuvoje gerai žinomu ir itin populiariu „Labirintų parku“. Greiti, aiškiai pamatuojami ir įvertinami mūsų darbo rezultatai pelnė kliento pasitikėjimą. Tad dar tais pačiais metais pradėjome dirbti ir su kito šio kliento projekto – „Dainuvos nuotykių slėnio“ – komunikacija socialiniuose tinkluose. Džiaugiamės, kad auga ne …

Skaityti toliauAugame kartu su klientais – UAB „Adovis” pramogų parkai Anykščiuose

„Panevėžio kolegija“ skaitmeninės rinkodaros sprendimus vėl patikėjo mums

Dovilė Jankevičienė - Panevėžio kolegijos Marketingo projektų vadovė

„Galiu tik pasidžiaugti, kad Panevėžio mieste yra gabių, verslių žmonių gebančių ir besistengiančių ištransliuoti žinutę ir būti dar labiau matomais. Ačiū už Jūsų profesionalumą, jaunatvišką požiūrį, malonų bendravimą, už tai, kad siekiate kuo didesnės naudos kitiems“, – Dovilė Jankevičienė Panevėžio kolegijos marketingo projektų vadovė. Daugelis įmonių, planuodamos reklamos biudžetus, vis daugiau dėmesio skiria skaitmeninei rinkodarai. Ne išimtis ir Panevėžio kolegija, siekianti tapti matoma ir skaitmeninėje erdvėje. Pirmaisiais mūsų bendradarbiavimo metais Panevėžio kolegijos skaitmeninės rinkodaros planuose buvo numatyta „Google Ads“ ir „Facebook“ reklama. Aktyvavus pirmąsias reklamines kampanijas ir isigilinus į kliento situaciją bei lūkesčius, rekomendavome išbandyti ir kitus internetinės reklamos kanalus. Rezultatai kalbėjo patys už save, 2018 me. kolegijai pavyko pritraukti gerokai daugiau stojančiųjų (lyginant su 2017 m.). „Dėkoju Tomo komandai už konkrečius pasiūlymus, rekomendacijas, …

Skaityti toliau„Panevėžio kolegija“ skaitmeninės rinkodaros sprendimus vėl patikėjo mums

VšĮ „Panevėžio mokslo ir technologijų parkas“ – mūsų partneris ir klientas

Dovydas Karosas VšĮ "Panevėžio mokslo ir technologijų parkas" Direktorius

„Dėkojame visai jūsų komandai už pagalbą, reklamuojant mūsų projektą. Visada profesionalios konsultacijos ir patarimai, puikus kainos ir kokybės santykis bei džiuginantys rezultatai“, – VšĮ „Panevėžio mokslo ir technologijų parkas“ direktorius Dovydas Karosas Siekdami naujų bendradarbiavimo galimybių ir norėdami būti arčiau savo klientų, 2018 m. balandžio mėnesį persikėlėme į naujas, strategiškai svarbias „Panevėžio mokslo ir technologijų parko“ (PMTP) patalpas. Su parko direktoriumi Dovydu Karosu aptarėme bendradarbiavimo galimybės. Taip užsimezgė partnerystės ryšys, kuris galiausiai virto abipuse nauda. Šiandien PMTP verslo įmonėms jau gali pasiūlyti gerokai platesnį konsultacijų ir kitų papildomų paslaugų paketą. Prisidėdami prie šių konsultacijų, turime galimybę sulaukti naujų potencialių klientų. Džiugu, kad PMTP tapo ne tik svarbiu mūsų verslo partneriu, bet ir klientu. Pasitelkdami socialinio tinklo „Facebook“ reklamos galimybes, prisidedame …

Skaityti toliauVšĮ „Panevėžio mokslo ir technologijų parkas“ – mūsų partneris ir klientas

Ką pasiekėme per pirmuosius metus?

Reklamos ateitis strategija

Nors internetinis vardas „The Future of Advertising“ gyvuoja nuo 2011 metų, tačiau naujai verslo formai IĮ „Reklamos ateitis“ šiandien sukanka tik vieneri. Tai pirmieji metai, kai dirbame ne kaip pavieniai specialistai, o kaip komanda. Per šį trumpą laikotarpį įvyko nemažai permainų, kurios padėjo įsitvirtinti rinkoje jau kaip skaitmeninės rinkodaros agentūrai. Taigi, ką pavyko pasiekti per pirmuosius įmonės gyvavimo metus? Tapome „Google“ partneriais Tai bene svarbiausias pirmųjų metų tikslas, kuris buvo užsibrėžtas dar prieš įkuriant agentūrą. Esame savo srities profesionalai, todėl džiugu gauti „Google“ įvertinimą ir taip viešai patvirtinti savo kompetenciją. Augame kartu su savo klientais Didėjant įmonės pajėgumams pradedame dirbti ir su stambiu verslu. Mūsų klientais tapo gerai žinomos įmonės, tokios kaip UAB „Girteka Logistics“ ir AB „Panevėžio statybos trestas“. …

Skaityti toliauKą pasiekėme per pirmuosius metus?