Blog

Valdykite reklamos srautus su Gmail

Gmail spam valdymas

Atstovaujant skirtingiems projektams, neišsiversime be skirtingų el. pašto adresų. Tačiau naudojant asmeninį Gmail el. paštą dažniausiai negalime suvaldyti reklamos ir kitos informacijos srautų. Visi tikriausiai žinome, kad Gmail el. pašto adresai su taškais ar be jų traktuojami taip pat (tomas.reklama@gmail.com ar tomasreklama@gmail.com). Todėl pasinaudojus būtent šia galimybe, pajėgsime suvaldyti Gmail reklamos srautus. Turbūt visiems pažįstamas jausmas – kad ir kaip saugotum savo el. pašto adresą nuo ‘viešų vietų’, jeigu jį naudoji registruodamasis įvairiuose tinklalapiuose, anksčiau ar vėliau į dėžutę ima plūsti šiukšlės: įvairi reklama, specialūs pasiūlymai, naujienlaiškiai, kurių neprenumeravote ir t.t. Arba pats tinklalapis ima siųsti reklamą, arba parduoda tavo adresą kitiems šiukšlintojams. Kai kas tokią problemą sprendžia paprastai – turėdami “specialų” el. pašto adresą būtent tokioms registracijoms. Bet tokiu atveju kartais …

Skaityti toliauValdykite reklamos srautus su Gmail

Facebook reklama: kas, kaip, kodėl?

Facebook reklama

Kiekviena įmonė, turinti savo interneto svetainę ir plėtojanti internetinį marketingą negali ignoruoti socialinių tinklų, nes tai potencialių klientų šaltinis, kurį privalo išnaudoti kiekvienas šiuolaikiško požiūrio vadovas. Facebook reklama tampa neatsiejama internetinio marketingo dalimi, todėl labai svarbu tinkamai pasinaudoti facebook suteikiamomis reklamos galimybėmis ir užtikrintai įtvirtinti savo įmonės prekinį ženklą facebook socialiniame tinkle. Facebook reklamos galimybės Su facebook reklama Jūs galite: Pasirinkti tikslinę auditoriją; Sustiprinti Jūsų prekinio ženklo žinomumą; Suformuoti gerą įmonės įvaizdį socialiniuose tinkluose; Nuolat palaikyti stiprų ryšį su potencialiais klientais; Operatyviai pranešti naujienas, informaciją, siūlomas akcijas. Facebook reklaminės kampanijos kūrimas Prieš pradedant investuoti į tiesioginę facebook reklamą labai svarbu žinoti, kaip tinkamai išnaudoti facebook reklamines kampanijos galimybes, todėl siekiant aukščiausių reklamos rezultatų būtina priimti teisingus sprendimus kiekviename kampanijos kūrimo …

Skaityti toliauFacebook reklama: kas, kaip, kodėl?