„Ačiū Tomui ir jo komandai už puikius reklamos rezultatus. Džiaugiuosi turėdamas patikimą verslo partnerį, į kurį bet kada galiu kreiptis visais skaitmeninės rinkodaros klausimais. Jau ne vienerius metus galiu visus savo projektus internete patikėti Tomo komandai“
– UAB „Adovis“ ir UAB „Deivana“ direktorius Deividas Dilys.
Bendradarbiavimas su UAB „Adovis” prasidėjo dar 2015-aisiais, kai pradėjome formuoti besikuriančio „Labirintų parko“ įvaizdį socialiniuose tinkluose. Tinkamai parinkti skaitmeninės rinkodaros sprendimai leido sklandžiai tuometiniam „Kukurūzų labirintui“ Anykščiuose tapti šiandien jau visoje Lietuvoje gerai žinomu ir itin populiariu „Labirintų parku“. Greiti, aiškiai pamatuojami ir įvertinami mūsų darbo rezultatai pelnė kliento pasitikėjimą. Tad dar tais pačiais metais pradėjome dirbti ir su kito šio kliento projekto – „Dainuvos nuotykių slėnio“ – komunikacija socialiniuose tinkluose.
Džiaugiamės, kad auga ne tik mūsų klientai, tačiau kartu augame ir mes – įgydami vis naujų žinių, kompetencijų, svariai prisidedame ir prie savo klientų sėkmės, ir prie savo darbų kokybės gerinimo. Atsinaujinusiuose ir kasmet vis didesnius turistų srautus pritraukiančiuose Anykščiuose „Labirintų parkas“ kasmet siūlo vis naujas pramogas po atviru dangumi, pritaiko jas įvairaus amžiaus lankytojams. Tuo tarpu mūsų agentūra sėkmingai prisitaiko prie kintančių kliento poreikių ir efektyviai pritaiko naujus skaitmeninės rinkodaros bei programavimo sprendimus.
Šiandien rūpinamės visų UAB „Adovis“ ir UAB „Deivana“ projektų Anykščiuose skaitmenine rinkodara. Jau antrą sezoną dirbame ir su naujausiu UAB „Adovis“ projektu „Apverstas namas Anykščiuose“, ieškome nestandartinių sprendimų efektyviausiuose kanaluose internete: „Google Ads“, „Youtube“, „Facebook“, „Instagram“.
„Ketverius metus besitęsiantis bendradarbiavimas su UAB „Adovis“ ir UAB „Deivana“ leidžia stebėti sėkmingą kliento veiklos plėtrą. Tai tam tikra prasme skatina pasitempti ir mus – ieškoti originalių sprendimų, pasitelkti naujausias rinkodaros strategijas ir taktikas“, – „Reklamos ateitis” vadovas Tomas Morkūnas.