„Dėkojame visai jūsų komandai už pagalbą, reklamuojant mūsų projektą. Visada profesionalios konsultacijos ir patarimai, puikus kainos ir kokybės santykis bei džiuginantys rezultatai“,
– VšĮ „Panevėžio mokslo ir technologijų parkas“ direktorius Dovydas Karosas
Siekdami naujų bendradarbiavimo galimybių ir norėdami būti arčiau savo klientų, 2018 m. balandžio mėnesį persikėlėme į naujas, strategiškai svarbias „Panevėžio mokslo ir technologijų parko“ (PMTP) patalpas. Su parko direktoriumi Dovydu Karosu aptarėme bendradarbiavimo galimybės. Taip užsimezgė partnerystės ryšys, kuris galiausiai virto abipuse nauda. Šiandien PMTP verslo įmonėms jau gali pasiūlyti gerokai platesnį konsultacijų ir kitų papildomų paslaugų paketą. Prisidėdami prie šių konsultacijų, turime galimybę sulaukti naujų potencialių klientų.
Džiugu, kad PMTP tapo ne tik svarbiu mūsų verslo partneriu, bet ir klientu. Pasitelkdami socialinio tinklo „Facebook“ reklamos galimybes, prisidedame prie kasmet organizuojamo renginio išradėjams „Idėjų savaitgalis“ žinomumo sklaidos. 2018 m. liepą šis renginys sulaukė daugiausiai registracijų per visą renginio „Idėjų savaitgalis” gyvavimo laikotarpį.
„Dirbant šiuolaikiškoje aplinkoje, kurioje netrūksta renginių bei naujų idėjų – Panevėžio mokslo ir technologijų parke – labai greitai ir visai nejučia pasijauti bendruomenės dalimi, todėl natūralu, kad norisi prisidėti prie PMTP organizuojamų renginių žinomumo ir populiarumo. Tiksliai parinkus auditoriją, kurią norime pasiekti per reklamą, ne tik išauga reklamos efektyvumas, tačiau daroma įtaka ir visai renginio sėkmei. Todėl galime tik dar kartą pasidžiaugti, kad praėjusiais metais renginys sulaukė itin didelio susidomėjusių dalyvių skaičiaus ir tikėtis, kad šiemet džiaugsimės nauju dalyvių rekordu “, – IĮ „Reklamos ateitis“ vadovas Tomas Morkūnas.