Google reklamos vadovas

Google reklamos vadovas: kaip saugiai paleisti pirmą Google Ads kampaniją

Per penkis verslo mentorystės metus Panevėžio Spiečiuje viena žinutė kartojasi kasmet: jauni verslai neturi prabangos švaistyti reklamos biudžeto, ypač Google Ads kanale. Netinkamai paleista pirmoji kampanija dažnai „nužudo“ tikėjimą reklama, kuri iš tikrųjų gali tapti stipriausiu Jūsų pardavimų varikliu. Būtent iš šių praktinių situacijų ir gimė idėja parengti aiškų, suprantamą Google reklamos vadovą.

Šis Google reklamos gidas padės Jums suprasti bazinę informaciją ir išvengti tipinių naujokų klaidų. Savarankiškai pirmą kartą bandantys paleisti savo pirmąją reklamos kampaniją Google paieškoje dažnai daro tas pačias klaidas, kurios ne tik kainuoja pinigus, bet ir nuvilia kanalo efektyvumu. Jei norite paleisti pirmąją „Google Ads“ kampaniją pirmiausiai Jums reikėtų suprasti, kad šis Google Ads reklamos vadovas skirtas verslams ir specialistams, kurie:

  • Turi interneto svetainę (ar el. parduotuvę);
  • Nori patys išbandyti Google Ads reklamą;
  • Nori aiškaus, struktūruoto „checklist“ principo vedlio.

Esame parengę 9 psl. PDF Google Ads reklamos detalią instrukciją, kurioje visi žingsniai sudėti į patogų žymėjimosi sąrašą: nuo tikslo pasirinkimo iki pirmosios kampanijos paleidimo.

Atsisiųsti PDF vadovą

O jei dar nesate apsisprendę, ar Google reklama tinkama Jūsų verslui, kviečiame užpildyti trumpą klausimyną, kuris padės įvertinti, ar Google Ads Jums tinkamas reklamos kanalas ir nuo ko būtų logiškiausia pradėti. Google reklamos klausimynas.