„Konsultuojant verslus matau, kaip dažnai įvaizdis internete lemia pirmąjį kliento sprendimą – pasitikėti ar eiti toliau. Laidoje „Pagooglinam” kartu su verslų savininkais atvirai peržvelgiame, kaip jų verslas atrodo Google paieškoje, koks jų prekės ženklo įvaizdis internete, o svarbiausia – kaip tai pagerinti.” – laidos vedėjas Tomas Morkūnas.
S1 E2 – Antroji laida, kurioje kalbiname Vilių iš „Brolių Medus“:
Kaip tradicinį bičių ūkį paversti šiuolaikiniu prekės ženklu?
Kalbamės apie įvaizdį, istoriją ir netradicinį požiūrį į medaus pardavimą internete.
S1 E1 – Pirmoji laida, kurioje kalbiname Miglę Gruzdenę:
Kaip verslininkė tampa verslo mentore – įvaizdžio pokyčiai internete.
Pagoogliname jos vardą, analizuojame, ką mato klientai ir ką verta keisti.