„Panevėžio kolegija“ skaitmeninės rinkodaros sprendimus vėl patikėjo mums

Dovilė Jankevičienė - Panevėžio kolegijos Marketingo projektų vadovė

„Galiu tik pasidžiaugti, kad Panevėžio mieste yra gabių, verslių žmonių gebančių ir besistengiančių ištransliuoti žinutę ir būti dar labiau matomais. Ačiū už Jūsų profesionalumą, jaunatvišką požiūrį, malonų bendravimą, už tai, kad siekiate kuo didesnės naudos kitiems“,

– Dovilė Jankevičienė Panevėžio kolegijos marketingo projektų vadovė.

Daugelis įmonių, planuodamos reklamos biudžetus, vis daugiau dėmesio skiria skaitmeninei rinkodarai. Ne išimtis ir Panevėžio kolegija, siekianti tapti matoma ir skaitmeninėje erdvėje.

Pirmaisiais mūsų bendradarbiavimo metais Panevėžio kolegijos skaitmeninės rinkodaros planuose buvo numatyta „Google Ads“ ir „Facebook“ reklama. Aktyvavus pirmąsias reklamines kampanijas ir isigilinus į kliento situaciją bei lūkesčius, rekomendavome išbandyti ir kitus internetinės reklamos kanalus. Rezultatai kalbėjo patys už save, 2018 me. kolegijai pavyko pritraukti gerokai daugiau stojančiųjų (lyginant su 2017 m.).

„Dėkoju Tomo komandai už konkrečius pasiūlymus, rekomendacijas, vykdant Panevėžio kolegijos reklamines kampanijas. Visada gera dirbti su profesionalais: laiku atsiųstos ataskaitos, greiti atsakymai į bet kokius klausimus. Rekomenduoju“,

– buvusi Panevėžio kolegijos marketingo projektų vadovė Jovita Černienė.

Pasiteisinus praėjusiais metais įgyvendintai naujai skaitmeninės rinkodaros strategijai, šiais metais Panevėžio kolegija skaitmeninės rinkodaros sprendimus vėl patikėjo mums. Kolegijos iškelti konkretūs tikslai mums leidžia pilnai išnaudoti visas reklamos internete galimybes, todėl šiais metais taip pat tikimės puikių rezultatų.

Šiandien įprasta, kad visas skaitmeninės rinkodaros naujoves pirmiausia sužino, išbando ir savo veikloje pritaiko verslo įmonės. Galime pasidžiaugti, kad mūsų ir Panevėžio kolegijos bendradarbiavimas tampa gražia išimtimi iš taisyklės, nes kolegijos skaitmeninėje komunikacijoje praėjusiais metais išbandėme nemažai naujų sprendimų, eksperimentavome, naujausias reklamos strategijas ir taktikas kolegijos reklaminėms kampanijoms taip pat ketiname išbandyti ir pritaikyti ir šiais metais.