Kiekviena įmonė, turinti savo interneto svetainę ir plėtojanti internetinį marketingą negali ignoruoti socialinių tinklų, nes tai potencialių klientų šaltinis, kurį privalo išnaudoti kiekvienas šiuolaikiško požiūrio vadovas. Facebook reklama tampa neatsiejama internetinio marketingo dalimi, todėl labai svarbu tinkamai pasinaudoti facebook suteikiamomis reklamos galimybėmis ir užtikrintai įtvirtinti savo įmonės prekinį ženklą facebook socialiniame tinkle.
Facebook reklamos galimybės
Su facebook reklama Jūs galite:
- Pasirinkti tikslinę auditoriją;
- Sustiprinti Jūsų prekinio ženklo žinomumą;
- Suformuoti gerą įmonės įvaizdį socialiniuose tinkluose;
- Nuolat palaikyti stiprų ryšį su potencialiais klientais;
- Operatyviai pranešti naujienas, informaciją, siūlomas akcijas.
Facebook reklaminės kampanijos kūrimas
Prieš pradedant investuoti į tiesioginę facebook reklamą labai svarbu žinoti, kaip tinkamai išnaudoti facebook reklamines kampanijos galimybes, todėl siekiant aukščiausių reklamos rezultatų būtina priimti teisingus sprendimus kiekviename kampanijos kūrimo etape:
Facebook reklamos kūrimas
Pirmajame etape sukuriama patraukli antraštė bei trumpas (135 simbolių) tekstas, parenkama įtaigi iliustracija. Tai vienas iš svarbiausių facebook reklamos kūrimo etapų, nes įtaigus bei trumpas reklaminis tekstas nulems didžiąją dalį jūsų reklaminės kampanijos sėkmės. Todėl labai svarbu kruopščiai apgalvoti kaip ir kokią žinią facebook reklama norite pranešti potencialiems klientams.
Auditorija
Antrajame etape pasirenkama tinkama tikslinė auditorija, kuri segmentuojama pagal vietovę, demografinius rodiklius, pomėgius. Demografiniai rodikliai leidžia pasirinkti norimą potencialių klientų amžių, lytį, kitus rodiklius. Pomėgių segmentacija labai plati, tačiau dažniausiai facebook vartotojai neužpildo informacijos apie pomėgius, laisvalaikį ir pan., tačiau ši informacija išgaunama įvairiais algoritmais nustatant, kokius fanų puslapius, straipsnius ir pan „laikina”. Facebook reklama taip pat siūlo papildomas demografinių rodiklių bei išsilavinimo, darbovietės segmentacijas. Platesni demografiniuai rodikliai leidžia pasirinkti auditorijos lytinę orientaciją, santykių būklę, kalbas.
Facebook reklamos kaina
Trečiajame etape pasirenkama facebook reklamos sąskaitos valiuta, valstybė, laiko juosta. Taip pat sukuriamas reklaminės kampanijos pavadinimas, nustatomas jos dienos biudžetas. Svarbiausia šio etapo dalis – kainos nustatymas. Pasirenkamas mokėjimo būdas: mokama už paspaudimus (CPC) arba parodymus (CPM). Taip pat nustatoma konkurencinga vieno paspaudimo / parodymo kaina.