Facebook reklamos vadovas

Facebook reklamos vadovasKiekviena įmonė, turinti savo interneto svetainę ir investuojanti į skaitmeninę rinkodarą, dažniausiai jau neignoruoja ir socialinių tinklų. Mūsų parengtas Facebook reklamos vadovas – tai informacija, kaip „Facebook“ socialinis tinklas gali tapti potencialių klientų šaltinis, kurį privalo išnaudoti kiekvienas šiuolaikiško požiūrio vadovas. Svarbu suprasti, jog šiandien „Facebook“ organinis pasiekiamumas nuosekliai mažėja ir „Facebook“ puslapio įrašų (post) kėlimas nebeužtikrina efektyvios informacijos sklaidos. „Facebook“ reklama yra neatsiejama internetinio marketingo dalis, todėl nuo pat pirmųjų žingsnių labai svarbu tinkamai pasinaudoti „Facebook“ ir „Instagram“ suteikiamomis reklamos galimybėmis.

Facebook reklamos galimybės

Su facebook reklama Jūs galite:

  • Generuoti tikslinių klientų srautą į interneto svetainę;
  • Gauti tikslines klientų užklausas soc. tinkle;
  • Sustiprinti Jūsų prekinio ženklo žinomumą;
  • Suformuoti gerą įmonės įvaizdį socialiniuose tinkluose;
  • Nuolat palaikyti stiprų ryšį su potencialiais klientais;
  • Operatyviai pranešti naujienas, informaciją, siūlomas akcijas.

Facebook reklamos vadovas:

Prieš pradedant tinkamai dirbti su mokama Meta (Facebook) reklama, būtini šie žingsniai:

Facebook / Instagram reklaminės kampanijos kūrimas

Prieš pradedant investuoti į tiesioginę „Facebook“ reklamą, labai svarbu žinoti, kaip tinkamai išnaudoti „Facebook“ ir „Instagram“ reklamines kampanijos galimybes, todėl siekiant aukščiausių reklamos rezultatų būtina priimti teisingus sprendimus kiekviename etape:

1. Kampanijos tikslas

Pirmiausiai sukuriamas reklaminės kampanijos pavadinimas, nustatomi jos tikslas (už kokį rezultatą bus mokama), nustatomas dienos arba viso laikotarpio biudžetas. Svarbiausia šio etapo dalis – kampanijos tikslo nustatymas. Pasirenkamas mokėjimo būdas: mokama už srautą (CPC) arba pasiekiamumą (CPM). Jei tinkamai veikia Meta Pixel, visada rekomenduojama mokėti už konversijas. Taip pat galimi Facebook išvestiniai matavimai: užklausos užpildymas, susidomėjimas ir kt.

2. Auditorija

Antrajame etape pasirenkama tinkama tikslinė šalta auditorija, kuri segmentuojama pagal vietovę, demografinius rodiklius, pomėgius. Demografiniai rodikliai leidžia pasirinkti norimą potencialių klientų amžių, lytį, kitus rodiklius. Pomėgių segmentacija labai plati, tačiau kuo labiau siauriname pomėgius, tuo mažesnė auditoriją sukuriame. „Facebook“ reklama taip pat siūlo papildomas demografinių rodiklių bei išsilavinimo, darbovietės segmentacijas. Platesni demografiniai rodikliai leidžia pasirinkti auditorijos lytinę orientaciją, santykių būklę, kalbas.

Nustatant auditoriją reklamos kampanijai taip pat derėtų nepamiršti ir šiltų auditorių pasirenkant vartotojus, kurie jau domėjosi Jūsų turiniu, pirko el. parduotuvėje arba lankėsi interneto svetainėje (jei tinkamai veikia Meta Pixel).

3. Reklamos turinys

Paskutiniame etape priklausomai nuo pasirinkto reklamos kampanijos tikslo sukuriami patrauklūs tekstai (reklaminės žinutės), parenkama įtaigi iliustracija ar video turinys. Tai vienas iš svarbiausių „Facebook“ reklamos kūrimo etapų, nes įtaigi iliustracija ar video įrašas bei trumpas reklaminis tekstas nulems didžiąją dalį jūsų reklaminės kampanijos sėkmės. Todėl labai svarbu kruopščiai apgalvoti kaip ir kokią žinią „Facebook“ reklama norite pranešti potencialiems klientams ir kaip patraukti jų dėmesį.

Testavimas

Dažniausiai sukūrus vieną reklamą vienai auditorijai su vienu vizualu – neturėsime gero rezultato. Tokią reklaminę kampaniją galime prilyginti paprastam įrašo paryškinimui (post boost). Paleidžiant pirmąją efektyvią reklaminę kampaniją labai svarbu testuoti auditorijas, vizualus, žinutes. Taip galėsite įsivertinti, kuri auditorija yra labiausiai linkusi konvertuoti ir kurie vizualai ar žinutės yra efektyviausi. Kitu atveju po pirmosios reklaminės kampanijos rezultatų negalėsite pasidaryti išvadų, o šis trumpas mūsų pateikiamas Facebook reklamos vadovas Jums nebus naudingas.

Nemokama konsultacija

+370 636 63387tomas@fad.lt